Vstřikovač
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
- crazymen11
- Příspěvky: 85
- Registrován: 05 lis 2012 21:56
Vstřikovač
Dobrý den pánové. Mam otázku na vstřikovač - ohledně na otvírací tlak, když nastavím tlak na 170 barů. Vstřikovač upnu do hlavy a stahnu jej. Nastartuju motor a nechám ho ohřát na provozní teplotu. Sundám trubky a zkouším otvírací tlak na teplém motoru a přišponuju pružinu ze 150 na 170 příkladem. Jestli je to lepší nebo spíš naopak a proč. Prostě jetli někdo nezkoušel štelovat tlak na vstřiku za tepla, toť moje otázka.
Re: Vstřikovač
nevím, ale nám už vtloukali do hlavy od prvního ročníku- "Na teplém motoru se nic nedělá, vyjímku tvoří seřizování ventilů u konkrétních vozidel, kde je to uvedené v dílenské, ale na to vy zapomeňte ať vás to neplete"
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- crazymen11
- Příspěvky: 85
- Registrován: 05 lis 2012 21:56
Re: Vstřikovač
Zdravim pánové chci si jednou ujasnit, podle čeho se vybírará vstřikovací tryska, jestli podle čísla motoru např 8701 nebo podle označení čerpadla. Stalo se mi že se dělali motor na zetoru byla to 69 ale vs. čerpadlo na 67, ptal jsem se vetšinou mě všichni mi tvrdili že podle čerpadla se se osazují trysky tak jsem tam dali na 67 na 69 jsou DOP 160S430 - 1436 ALE NA 67 JSOU DOP 160S625 - 1444 TAK JAK.
Re: Vstřikovač
Motor se osazuje tzv "soupravou" Což je souprava čerpadla a trysek. Na druhou stranu když rozklíčuješ značení trysek, tak zjistíš že jsi místo původních 4 dírových, osadil 6 dírové (s menším otvorem)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků