Deutz Fahr GP 510
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
- začiatočníkDF
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 úno 2011 01:48
Deutz Fahr GP 510
Zdravím páni, ptrebujem poradiť. Nedávno som kúpil lis na okrúhle balíky s pevnou pásovou komorou Deutz Fahr GP 510. Je to moj prvý lis na okruhle balíky a tak by sa mi zišli vaše rady a skúsenosti s týmto, prípadne podobným lisom. Ovládanie mi predajca ako - tak vysvetlil no je samozrejmé že jeho slabé stránky nespomenul, a tak by som bol rád keby ste mi stým pomohli. Lis je v opticky dosť dobrom stave, dúfam že aj technicky, no zarazil ma ds´t nemoderny spósob viaznia, nakoľko je nutné zatiahnuť za lanko - presunúť tú ihlu, potom to uź ide automaticky. Za to lanko treba potiahnuť cca 80cm a tak som rozmýšlal ako to neakˇZMODERNIZOVAŤ, no všetko čo ma napadlo nebolo práve ideálne. ak máte niekto skúsenosť s podobným ,,problémom" tak mi prosím poradte. vopred ďakujem
Re: Deutz Fahr GP 510
k tomu ovládání, měl jsem polský lis, kde se taky muselo tahat za táhlo ke spuštení vázání, jen tam nebyl tak dlouhy chod táhla, ale to by určitě šlo nějak zpřevodovat. Po dvou letech jsme ruční táhlo předělali na eletromagnet, ktery ovladal přepouštění vzduchu z brzd traktoru do "FESTO" válečku, ktery tahal za páku vázání místo ručního táhla (určitě by tam šel dát i obyč brzdovy válec, jen by zabral moc místa). Bylo to jednoduché a fungovalo to výborně. Jediná nevyhoda byla, že při spuštění vázání se nesmělo stát na brzdě Bohužel už nemam možnost to vyfotit, lis odjel minulý týden kamsi k Warszawe
- začiatočníkDF
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 úno 2011 01:48
Re: Deutz Fahr GP 510
vážm si vašu radu, ale premýślal som aj ja nad touto moźnosťou, no nemám ani predstavu aku silu dokáže vivinúť vzduchoví piest, takže pri vyrobení prevodového mechanizmu by sa sice zmenšil potrebný chod piestu ale zvýsili by sa tiež nároky na jeho silu.
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků