zkušenosni s lisy claas quadrant 3x00,5x00?
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Re: zkušenosni s lisy claas quadrant 3x00,5x00?
Jak jezdím takhle po službách v lisování balíků, tak všeobecně lisy Claas nikdo nechválí. Myslím si, že za problémy stojí, jednouzlíkové vázání, složitý mechanismus celého lisu, velká váha lisu a vysoká pořizovací cena. Pán co nám jezdí na servis lisů, tak říká, že Claasy ani nejezdí opravovat, že je to nekonečný příběh. Jestli znáš firmu Rhea Holding, tak ti berou vše Claas a po pár letech trápeni se s quadranty, přešli loni zakoupením čtyř kusů lisů ke značce Krone.
Re: zkušenosni s lisy claas quadrant 3x00,5x00?
Jednouzlíkové vázání beru spíš jako výhodu a na claasu celkem jednoduché na seřízení,když člověk ví kam sáhnout,samozřejmě že mohutnost lisu si žádá vyšší výkon tažného prostředku a výkonost i celkové stlačení materiálu vypadá jinak... Ano to vím Rhea koupila Krone,3400 už taky měli mrak naboucháno
Re: zkušenosni s lisy claas quadrant 3x00,5x00?
Já tedy jednouzlíkové vázání beru spíše jako nevýhodu, ale jak píšeš, když člověk ví kam sáhnout je to dobré, ale co jsem se s těmito lisy setkal, tak spíše nikdo nevěděl kam sáhnou a to ani servis. Tady v okolí měl jeden službař claase 3400 a obsluha mu asi po 6 letech trápení řekla, že buď to prodá nebo, že odchází, protože co on se s tím nazlobil. Co všechno tam měl za problémy přesně nevim, ale nejvíc ho zlobilo vázání. Servis ten mu nepomohl skoro vůbec, takže jediný návod na obsluhu byl jeho pomocníkem. Od té doby so mu koupil Hollanda tak si alespoň zajezdil a pořád nemusel opravovat, nebo mít rozvázaný některý špagát na balíku.
Jde o to, o kolik je ta slisovatelnost u Claase vyšší a je jestli je vůbec vyšší a za jakou cenu. Myslím tím spotřebu nafty, vyšší pořizovací cenu jak lisu, tak tažného protředku a provozní náklady.
Možná, že měli něco naboucháno, ale o tom jednom vím, že nešel pořádně od začátku a "jezdil" tak možná dva roky. Dokonce jsem jednou viděl, že tento Quadrant umí i kulaté balíky, teda tak to vypadalo ze silnice, možná to byla jen hromada slámy ovázaná špagátem
Jde o to, o kolik je ta slisovatelnost u Claase vyšší a je jestli je vůbec vyšší a za jakou cenu. Myslím tím spotřebu nafty, vyšší pořizovací cenu jak lisu, tak tažného protředku a provozní náklady.
Možná, že měli něco naboucháno, ale o tom jednom vím, že nešel pořádně od začátku a "jezdil" tak možná dva roky. Dokonce jsem jednou viděl, že tento Quadrant umí i kulaté balíky, teda tak to vypadalo ze silnice, možná to byla jen hromada slámy ovázaná špagátem
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků