Jumbo Combiline
Příspěvků: 13
• Stránka 1 z 1
Jumbo Combiline
Na trhu se objevuje nové Jumbo - Combiline, což předpoklásám, že všichni víte. Zajímájí mě však vaše názory, na takoto kombinované sběrací vozy (třeba i ZX 40 - těchjsem již viděl a fotil poměrně dost, proto se domnívám, že se myšlenka kombinovaných vozů u nás uchycuje) a hlavně zda již někdo uvažuje o koupi. Samozřejmě, nemá stropní profily (nevím, zda jsou domontovat), takže na slámu to asi moc nenarvete (leda natahat lana, což jistě půjde), ale co se týče siláže, stejně to nejde naprat až se nosníky ohýbají
, a hlavně je využití i napodzim pro odvoz od řezačky.
http://www.poettinger.at/landtechnik/do ... ine_de.pdf

http://www.poettinger.at/landtechnik/do ... ine_de.pdf
No a právě mě zajímá ta otázka. Raději klasické Jumbo, které zase nevyužiju v silážích, nebo Combiline, do kterého sice nenacpu tolik sena či slámy, ale využiju ho i pod řezačkou. Jistě, jde o to, kolik který podnik dělá toho a toho. Nebo mě napadá, že ať ZX nebo Combiline bude vhodné pro službaře, kteří pak mohou využít svoji investici i pro odvoz od řezačky. Na senáž, mi to selským rozumem, přijde jedno, Klasické Jumbo stejně nemůžete naprat uplně až po vrchní nosníky, jde o nosnost, že. Takže menší využití by bylo pouze u sena nebo slámy. Ale přidaná hodnota je naopak odvoz od řezačky. Nu, zajímají mě vaše názory z praxe. Já si pouze vyvozuju závěry.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
K těmto kombinovaným vozům jednu poznámku. Poetinger jde směrem ,kterým šel Krone a další, především holandské firmy.
Zvedl celkovou hmotnost na 23 t. Dřívější verze Jumbo měla relativně malou celkovou hmotnost (pokud se nemýlím tak jen 18 t).
Pokud se podíváte do prospektu kombinovaného vozu tak váží přes 9 t.
Je to logické, protože od čistě senážního vozu jde výrobce k silážní kukuřici, která je těžší. Větší váha, nosnost , klae větší nároky na nápravy a robustnost vozu, proto bude tento vůz taky určitě dražší.
Navíc se musí použít větší traktor = větší spotřeba.
Otázka je poměr ceny a využití. Pokud má podnik řezačku je lepší jednoúčelový návěs.,který je lehčí a má lepší poměr nosnost x cena.
Tyto kombinované vozy se v Evropě uplatnily pouze u podniků služeb na severu Německa nebo v Holandsku.
Zvedl celkovou hmotnost na 23 t. Dřívější verze Jumbo měla relativně malou celkovou hmotnost (pokud se nemýlím tak jen 18 t).
Pokud se podíváte do prospektu kombinovaného vozu tak váží přes 9 t.
Je to logické, protože od čistě senážního vozu jde výrobce k silážní kukuřici, která je těžší. Větší váha, nosnost , klae větší nároky na nápravy a robustnost vozu, proto bude tento vůz taky určitě dražší.
Navíc se musí použít větší traktor = větší spotřeba.
Otázka je poměr ceny a využití. Pokud má podnik řezačku je lepší jednoúčelový návěs.,který je lehčí a má lepší poměr nosnost x cena.
Tyto kombinované vozy se v Evropě uplatnily pouze u podniků služeb na severu Německa nebo v Holandsku.
- PISKUNK563
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 pro 2007 12:33
Mě připadá Combiline takový robustnější, než klasický. Ale podle mě si ho budou kupovat jen podniky služeb a velké podniky. Normální podniky( 2000-4000) si ho podle mě nekoupěj, to raDŠI NORMÁLNÍ, TOHO VÍC VYUŽIJÍ. mŮJ NÁZOR.
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310
tak pánové dnes sem se dozvěděl od vedéní že chcou koupit jumbo 7200 tak nevím máme ještě traktor jo.de. s 200koní asi to bude tahat on ale nevím jak to bude všechno stíhat podmítat a navorávat je to blbost měli koupit asi něco lehčího unás se kupuje všechno od stolu ti keří to nikdy neviděli asi jak toho case 125 nic za to pořádně není a to si myslí že bych mohl aspoň zbírat slámu že bych třeba jezdíl s půl vozem



Příspěvků: 13
• Stránka 1 z 1
Zpět na Sběrací vozy, svoz sena a slámy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník