Pontinger
Příspěvků: 56
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
- Marek
- Návštěvník
lepší je D sice je draší a pokud nemáš něco na hrnutí tak budeš jezdit přes jámu ale ta musí být perfektně ušlapaná aby ses nezehrabal ale jestli máš něco na hrnutí tak nemusíš jezdit přes jámu a vrtule se oddělaj, možná taky bys jezdil na služby a tam by se ti mohli vrtule využit...... My máme evroprofi 3D a tahámeto john deerem 6620 (125ph) a jezdíme přes jámu bez problému ale budeme kupovat ST 180 tak vrtule dáme pryč ale na služby je většinou chtěj aby sme jezdili přes jámu protože když to vysipeš na kupu tak se to špatně hrne.....
my nejsme žadný bohatý družstvo a máme 200ha luk a polovička s tuho je kopcovitej terén máme evroprofi3 a tahámeto se jd6620 a ten traktor to vzládá v pohodě na to že má jen 125 koní a ani se ti nedim že by bylo škoda ty dvě TG nechat stát a jak sem koukal na ty tvý obrázky tak sem si všimnul že máte 8 kol tak to asi musíte mít hodně těžkej terén
To Marek: Souhlasím s anonymem! Ale ještě bych dodal, že je potřeba mít průjezdné silážní žlaby dostatečné délky..pokud máte hodně krátkej žlab a musíte se pro plný vyprázdnění otočit tak to zbytečně zdržuje. Když se to budete snažit vyřešit pomalejší jízdou tak stejně musíte rozhrnovat a válce ztrácí efekt…V neprůjezdných žlabech jsou válce téměř nepoužitelné(s plným tam nezacouváš a když tam zajedeš popředu tak se blbě dostává ven)a ztrácíš čas.
Jestli pokukujete po Jumbu 8000 máte na výběr pouze provedení L.
Ještě bych se zmínil o 8mi kolovém podvozku: Do jámy naprosto skvělá věc!
Jestli pokukujete po Jumbu 8000 máte na výběr pouze provedení L.
Ještě bych se zmínil o 8mi kolovém podvozku: Do jámy naprosto skvělá věc!
To osmikolový řešení je super viděl sem to v agrozetu český budejovice v akci teda ne ale věřim v účinost tohodele řešení.dělá se to už dokonce i na klasickym tandemovym návěsu nevim co to bylo za značku ale to řešení bylo dost podobny jak u petáku.pes je zakopanej tradičně ve financích řek bych že za to bude dost tučnej příplatek..jen blbý 4 mitasácký kola stojej 91000kč takže muj typ je.můj typ je minimálně půl melounu příplatek ale je to jen můj typ plácám...
Máte někdo přesnější informace o cenách?
Máte někdo přesnější informace o cenách?
CNH JE BEST
Osmikolak ma urcite vyhody na silnici a na poli, ale tak me napadlo co na polnacce kera je po stranach vyjeta a uprostred je mirny kopec, protoze tady takove polnacky su a nevim jak by se to kolebalo nebo jet po strane?
Jak by se to resilo u 8-koloveho?
Jak by se to resilo u 8-koloveho?
Chemii k ne/uspechu a spokojenosti z ne/dobre sklizne.GMO je budoucnost
Tak ja mužu řict že mam i praktickou zkušenost s 8kolovíum Jumbem . Na kopce je to parada,ale jinak nepřesvědčil . I prazdej jde o dost tíž než klasika a je to perfetni sběrač hřebiku . Modlili sme se aby za ten tyden co sme ho měli se nemuselo měnit to vnitřní kolo ,to musi bejt strašna prace. Ten pul milion navic si trefil dobře , nakonec sme vzali klasickeho Jumba 8000 ,ale s širšima uzkoprofilovima gumama,a budeme na nich mit 600l nadrž na konzervant ,specislita z danska a asi prvni v republice . Montuje se to mezi sběrací a napravu pod vuz.
Příspěvků: 56
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Zpět na Sběrací vozy, svoz sena a slámy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník