Jumbo Combiline

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Jumbo Combiline

Příspěvekod jirka » 20 led 2007 13:54

Na trhu se objevuje nové Jumbo - Combiline, což předpoklásám, že všichni víte. Zajímájí mě však vaše názory, na takoto kombinované sběrací vozy (třeba i ZX 40 - těchjsem již viděl a fotil poměrně dost, proto se domnívám, že se myšlenka kombinovaných vozů u nás uchycuje) a hlavně zda již někdo uvažuje o koupi. Samozřejmě, nemá stropní profily (nevím, zda jsou domontovat), takže na slámu to asi moc nenarvete (leda natahat lana, což jistě půjde), ale co se týče siláže, stejně to nejde naprat až se nosníky ohýbají :), a hlavně je využití i napodzim pro odvoz od řezačky.

http://www.poettinger.at/landtechnik/do ... ine_de.pdf

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 20 led 2007 14:26

podle mě je to dobré jen na senáž a siláž....sena a slámy do toho moc nenacpete....ono i když natáhneš lana tak ti tam stejně bodou chybět ty čidla co máš nahoře...raději klasické jumbo....

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 20 led 2007 14:33

No a právě mě zajímá ta otázka. Raději klasické Jumbo, které zase nevyužiju v silážích, nebo Combiline, do kterého sice nenacpu tolik sena či slámy, ale využiju ho i pod řezačkou. Jistě, jde o to, kolik který podnik dělá toho a toho. Nebo mě napadá, že ať ZX nebo Combiline bude vhodné pro službaře, kteří pak mohou využít svoji investici i pro odvoz od řezačky. Na senáž, mi to selským rozumem, přijde jedno, Klasické Jumbo stejně nemůžete naprat uplně až po vrchní nosníky, jde o nosnost, že. Takže menší využití by bylo pouze u sena nebo slámy. Ale přidaná hodnota je naopak odvoz od řezačky. Nu, zajímají mě vaše názory z praxe. Já si pouze vyvozuju závěry.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 21 led 2007 13:04

K těmto kombinovaným vozům jednu poznámku. Poetinger jde směrem ,kterým šel Krone a další, především holandské firmy.
Zvedl celkovou hmotnost na 23 t. Dřívější verze Jumbo měla relativně malou celkovou hmotnost (pokud se nemýlím tak jen 18 t).
Pokud se podíváte do prospektu kombinovaného vozu tak váží přes 9 t.
Je to logické, protože od čistě senážního vozu jde výrobce k silážní kukuřici, která je těžší. Větší váha, nosnost , klae větší nároky na nápravy a robustnost vozu, proto bude tento vůz taky určitě dražší.
Navíc se musí použít větší traktor = větší spotřeba.

Otázka je poměr ceny a využití. Pokud má podnik řezačku je lepší jednoúčelový návěs.,který je lehčí a má lepší poměr nosnost x cena.

Tyto kombinované vozy se v Evropě uplatnily pouze u podniků služeb na severu Německa nebo v Holandsku.

Příspěvky: 87
Registrován: 09 pro 2007 12:33

Příspěvekod PISKUNK563 » 05 led 2008 20:43

Mě připadá Combiline takový robustnější, než klasický. Ale podle mě si ho budou kupovat jen podniky služeb a velké podniky. Normální podniky( 2000-4000) si ho podle mě nekoupěj, to raDŠI NORMÁLNÍ, TOHO VÍC VYUŽIJÍ. mŮJ NÁZOR.
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310

Příspěvky: 94
Registrován: 10 lis 2007 11:57
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvekod Pavel3545 » 05 led 2008 23:47

Podle mne se combilain neviplatí protože si můžu koupit s provázky a můzu jezdit jak pod řezačku tak normálně zbírat

Příspěvky: 86
Registrován: 31 kvě 2007 21:42

Příspěvekod gimik » 06 led 2008 14:31

nechci
Naposledy upravil gimik dne 26 srp 2015 20:17, celkově upraveno 1

Příspěvky: 94
Registrován: 10 lis 2007 11:57
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvekod Pavel3545 » 06 led 2008 16:33

Ja bych ti doporučil Faro 4000, nebo Europrofi 4000L. Europrofi má 35 nožů Faro 27 ale Europrofi je o 1,5 t těžší. Já bych volil Europrofi

Uživatelský avatar
Příspěvky: 140
Registrován: 06 říj 2007 17:41

Příspěvekod venca43 » 06 led 2008 17:43

Také doporučuji Europrofi 4000 L (D). Těch 7 nožú bude na kvalitě řezanky poznat. A 125k na něj v klidu stačí ale proti Faru bude rozdíl v ceně , jinak objem je stejný.

Příspěvky: 94
Registrován: 10 lis 2007 11:57
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvekod Pavel3545 » 06 led 2008 18:54

A také pokud jezdíš v kopcích tak Europrofi má nišší podvozek což je v kopcích znát

Příspěvky: 86
Registrován: 31 kvě 2007 21:42

Příspěvekod gimik » 11 led 2008 18:52

tak pánové dnes sem se dozvěděl od vedéní že chcou koupit jumbo 7200 tak nevím máme ještě traktor jo.de. s 200koní asi to bude tahat on ale nevím jak to bude všechno stíhat podmítat a navorávat je to blbost měli koupit asi něco lehčího unás se kupuje všechno od stolu ti keří to nikdy neviděli asi jak toho case 125 nic za to pořádně není a to si myslí že bych mohl aspoň zbírat slámu že bych třeba jezdíl s půl vozem :D :shock:

Příspěvky: 94
Registrován: 10 lis 2007 11:57
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvekod Pavel3545 » 11 led 2008 19:25

Na Jumbo 7200 je ideální tak 180PS. Třeba ti koupí nejaké sekání.

Příspěvky: 86
Registrován: 31 kvě 2007 21:42

Příspěvekod gimik » 11 led 2008 19:31

kdepák tady sekáme rotačkou petinger a to tahá 105 45 já okorád smykuju a zbírám slámu dvou nápravovím plechovým vozem jinak sem na auto fekálu nevím neví jestli bych to zmohl ten vůz7200 ve slámě je to na hovn. stavělisme novej kravín za 28 mil.250 krav takže máme dluhy

Zpět na Sběrací vozy, svoz sena a slámy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník