B-201
Příspěvků: 16
• Stránka 1 z 1
Re: B-201
hydraulika nema se zvednutím první radlice nic společného, pokud tam neni nějaká dodatečná uprava... ten plu ma nízskou konzoli, takže nezbyva než si pohrát s třetim bodem....presadit na čepech, dat delší nebo naopak kratší táhlo nebo tak podobně.... v zetorech a ZTčkach jsem problém neměl, ale když jsem přivezl nový traktor, tak už to prostě nepasovalo...bud nešel pluh zvednout nebo naopak dostatečně spustit...
Re: B-201
Takže žádnej trik, kterým bych to zvednul vejš? Třetí bod už nezkrátím a ramena mám nejvejš jak to jde, bohužel... K hydraulice - na co je tam ten ventil (na rámu ve předu s pružinou)? Vypadá, jako by měl přepínat tlak z pístnice co zvedá zadní kolo do pístnic co tlačí radlice do země, ale at ho dám do jakýkoliv polohy, vždycky zvedne zadní kolo...
Re: B-201
Ted nevim, jestli si to ještě pamatuju dobře, ale pri zvedlem pluhu se onen ventil přetocil do druhě polohy (byla tam páčka) a tím se privedl tlak do jistících pístnic...díky váze pluhu, pak se vratil do puvodní polohy a jelo se dal....nevim jestli sem to popsal dobře, zbytek zajištovala halvní pistnice mezi rámem pluhu a "vahadlem" zavesu...prostě podle odporu v tahu ona pistnice "tlakovala" pistnice na jednitlivych radlicích. Neco jako na PHX je ta tlakova nadoba, tak tady bylo tohle. Kolegove me snad doplní případně opraví.
Re: B-201
lokki píše:Takže žádnej trik, kterým bych to zvednul vejš? Třetí bod už nezkrátím a ramena mám nejvejš jak to jde, bohužel... K hydraulice - na co je tam ten ventil (na rámu ve předu s pružinou)? Vypadá, jako by měl přepínat tlak z pístnice co zvedá zadní kolo do pístnic co tlačí radlice do země, ale at ho dám do jakýkoliv polohy, vždycky zvedne zadní kolo...
Pokud tam máš jenom jednu hadici na zvedání zadního koka, tak je napojená přes kostku na které je ventil (ten na rámu vpředu o kterém píšeš). Při běžném provozu se tlakem zvedá zadní kolo, pokud během tohoto zvedání potáhneš tu páčku směrem dopředu (buď si na ni navaž špagát a natáhni si ho do kabiny, a nebo to udělá někdo zvenku), tak se začne tlakovat ta velká pístnice na závěsu a překlopí pluh směrem k traktoru a zvedne se o dobrého půl metru. Tímto manévrem si dostáváš do okruhu jištění určité množství oleje, který potom zajišťuje to že pluhové radlice uhnou překážce při větším přetížení. Při přepravě musí být ta pístnice naplno vysunutá a při orbě se udržuje zhruba v polovičním rozsahu. Já jsem ten ventil vyhodil úplně pryč a na zadní pístnici jsem používal jeden hydraulický okruh a na udržování tlaku v radlicích jsem používal druhý okruh. Pokud se nic neděje, jak píšeš když hýbeš ventilem, tak je problém v kostce,buď ji vyměň a nebo to vymysli jako já.
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: B-201
Jakým traktorem to taháš?
Docela úspěšně se tyto pluhy dají předělat na nesené,mají na to dobře uzpůsobený rám
Docela úspěšně se tyto pluhy dají předělat na nesené,mají na to dobře uzpůsobený rám
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: B-201
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: B-201
Zdravím,
zaujal mě váš námět jak předělat pluh B 201 na nesený. Existuje nějaký výkres? Popř. v jaké zvdálenosti jste umístili čepy pro zapojení spodních ramen hydrauliky a v jaké výšce pro 3. bod. Nerad bych si totiž rozřezal pluh s tím, že mi to pak nebude orat.
Děkuji za odpověď.
zaujal mě váš námět jak předělat pluh B 201 na nesený. Existuje nějaký výkres? Popř. v jaké zvdálenosti jste umístili čepy pro zapojení spodních ramen hydrauliky a v jaké výšce pro 3. bod. Nerad bych si totiž rozřezal pluh s tím, že mi to pak nebude orat.
Děkuji za odpověď.
Re: B-201
Jelikož je to jednostranný pluh,tak si ho postav za traktor,aby ti pasoval na rozchod kol,srovnej ho do osy a přivař uši pro ramena.
Jinak velice doporučuji u takového pluhu dát opěrné kolo až co nejvíc k poslední radlici,pro třetí bod udělat oválnou plovoucí díru a hloubku první radlice udržovat na ramench hydrauliky traktoru,jakoby to byl dál polonesený pluh.
Jinak velice doporučuji u takového pluhu dát opěrné kolo až co nejvíc k poslední radlici,pro třetí bod udělat oválnou plovoucí díru a hloubku první radlice udržovat na ramench hydrauliky traktoru,jakoby to byl dál polonesený pluh.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: B-201
Tzn. že je třeba dát pluh do takové roviny, aby konec žeízka první radlice byl v rovině vnitřní strany pravého zadního kola? A zároveň aby rám, na kterám jsou přivařeny čepy na ramena, svíral s osou taktoru ( podélnou ) úhel 90 st.? Omlouvám se, že se ptám tak blbě, ale postavení pluhu není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.
Jinak k jedné z předchozích otázek, dle mé zkušenosti: tahám B 201 zkrácený na 4 radlice za CASE JXU 1090 a měl jsem podobný problém, tzn. že když to jakžtakž oralo, tak při otáčení doleva to dělalo hlubokou orbu a doprava se to kroutilo jak had. O přepravě po silnici ani nemluvím, tam je třeba zkrátit 3. bod co nejvíce a vyšroubovat pravou šavli, jinak oráte asfalt. Proto se zajímám o přestavbu na nesený a myslím, že to je lepší varianta.
Pokud by měl někdo ještě další postehy k přestavbě na nesený pluh, tak prosím o jejich umístění.
Díky!.
J.
Jinak k jedné z předchozích otázek, dle mé zkušenosti: tahám B 201 zkrácený na 4 radlice za CASE JXU 1090 a měl jsem podobný problém, tzn. že když to jakžtakž oralo, tak při otáčení doleva to dělalo hlubokou orbu a doprava se to kroutilo jak had. O přepravě po silnici ani nemluvím, tam je třeba zkrátit 3. bod co nejvíce a vyšroubovat pravou šavli, jinak oráte asfalt. Proto se zajímám o přestavbu na nesený a myslím, že to je lepší varianta.
Pokud by měl někdo ještě další postehy k přestavbě na nesený pluh, tak prosím o jejich umístění.
Díky!.
J.
Re: B-201
To kolo vzadu má víc důvodů.Jednak se přenese při orbě dost váhy na traktor,čímž se dotíží,pluh tím má dvě opory,jednu vzadu a jednu vpředu,je rovnoměrná hloubka orby i při nerovnostech.Když by bylo opěrné kolo uprostřed,nebo nejhorší varianta úplně vpředu,tak má pluh v podstatě jednu opru,a když traktor trochu změní polohu,tak se první nebo poslední radlice zarývá moc hluboko nebo naopak vyjíždí ze země.
Já to tak mám vyřešené i na mém otočném pateráku a funguje to nanejvýš dobře.Je ale zapotřebí,aby třetí bod měl možnost pohybu,nejlépe v té oválné díře na pluhu.
Takhle se to dost blbě popisuje,je potřeba si to rozložení sil trochu představit.
Já to tak mám vyřešené i na mém otočném pateráku a funguje to nanejvýš dobře.Je ale zapotřebí,aby třetí bod měl možnost pohybu,nejlépe v té oválné díře na pluhu.
Takhle se to dost blbě popisuje,je potřeba si to rozložení sil trochu představit.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: B-201
zdravím,
nahoře bylo napsaný, že někdo chce návod k pluhu B 201
tady je: http://www.ulozto.cz/xg2scnv/pluh-b-201-navod-k-obsluze-pdf#download
nahoře bylo napsaný, že někdo chce návod k pluhu B 201
tady je: http://www.ulozto.cz/xg2scnv/pluh-b-201-navod-k-obsluze-pdf#download
Re: B-201
Zdravím,mám taky b201 a ta nesená varianta se mi docela zalíbila.může mi prosím poradit někdo kdo s tím má nějakou zkušenost,kam dám ten vyrovnávací válec?na těch fotkách u toho zeleného je položenej nějakej horizontálně,ale to je asi na nahánění?
Příspěvků: 16
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků