Širokozáběrové secí stroje a jejich uplatnění

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 08 pro 2005 00:12

Je dobry se zamyslet taky nad obsluhou, když budeš dřepět v traktoru, nějaké 240ce, hopsat 12 hodin na poli jak tajtrdlik, přesčasů jak hrom, co ti někde nezaplatí ani všechno, jak se pak chce kdo srovnat se zahraničím. To jedna z mála věcí. V Rostěnicích to tak sice je, ale tam uděláš výkon za směnu, ale ne se drbkat někde amazonkou 12ky jezdit budeš vyhopsanej jak kamzik. To vím na kombajnu. Chtějí udělat s 2266 JD co nejvíc, tisíc ha, tísíc hektarů tak litáš, buď máš ztráty a děláš výkon nebo jedeš rozumně a máš míň, to se jim zas nelíbí prodejcům. Nakonec seš rád že máš 600 a končíš, seš ulitanej jak ten kombajn. Někdo ti řekne, máš tam klimu, rádio, o co de? Ale litáš jak hadr. Honiš se, výkon výkon výkon. Když chtějí výkon tak ať si koupí STSku s 9 m lištou ne?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 08 pro 2005 21:41

ono je lepší mít trochu navrch s výkonem,aby si ses furt nehonil a jezdil v klidu a s rozumem ,ale ne to zase přehnat,podle mě je MT 845 na 1000 ha moooooooc silnej,nedokážu si představit 845 s 10m diskáčem na 4 ha poli,to se tam s tím budeš sr.t ještě dýl než s 6 metrovým,mně se taky líbí velká výkonná technika,ale rozhodně bych to necpal na malý parcely,u nás by si s MT 845 neuspěl,jo s MT 755 nebo kterej je ten nejmenší s tím jo,ale zase ty prachy jéééééééééééé to je balík

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 08 pro 2005 21:51

Myslel jsem na krásný velký pola, je jasny ze bych si nekoupil Challengera 845 na nejaky 4 ha pola to by mne bylo totalne na nic.
Kopím si prece traktor do odpovídajících podmínek. A zase se nekdo pta proc tak moc?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 09 pro 2005 10:36

ty si myslíš,že ten podnik o 1000 ha bude mít ty nejhezčí a největší pole v kraji,o tom pochybuji,jinak kdyby měl ,tak bych se taky nebál na to vzít MT 845 a zato disky a jak dodělá u sebe,tak do služeb,naložit na kamion s nízkoložným návěsem a jedem

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 09 pro 2005 15:11

Já si nemyslím že ten podnik o 1000 ha má nejhezčí a největší pola já jen konstatuji, že bych si koupil co nejvýkonější stroj do odpovídajících podmínek.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 09 pro 2005 15:30

Normální pole jaky jsou na Moravě, na Hané a Olomoucku, Kroměřížsku. Je tady trochu taková bariéra proti pásům. Vidíme že to bude drahé, velké, výkonné. Dřív jezdily détiky:-) a jak byl pásák perfektní. HNG Czech má na 900 ha 2 JD 8400T. A letos je prodával. Jsou na stránkách Fagusu.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 18 kvě 2006 19:07
Bydliště: Doma

Příspěvekod přezrálej meloun » 17 čer 2006 21:31

Co pořídili místo nich?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 17 čer 2006 21:32

Mají je pořád jsem slyšel. tahají ty Horšovky a jeden překladač. K nim pořizují Steigra myslím 480 nebo tak nějak.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 18 kvě 2006 19:07
Bydliště: Doma

Příspěvekod přezrálej meloun » 21 čer 2006 19:34

Škoda,že tu někde nejezdí JD 9520 T.Dováží se sem?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 21 čer 2006 20:00

Traktory 9000T pry nejsou v Evrope homologovany, u nas nejezdi zadny, logicky asi v Evrope take ne. Je mozne ze nejaky starsi tu homologaci maji, nejsem si jist. U nas nejezdi ani JD 8020T.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 03 črc 2006 23:54

Na co homologaci? Co to je? Na co to je? -- na nic :)
Vždyť pokud pojedu z pásákem na pole tak mě určitě nebudou stavit policajti a už vůbec nebudou žádat homologaci.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 04 črc 2006 09:52

No ono by se to sem nacerno dovezt mohlo, asi by to moc nikdo neresil, spis bych rek ze to brani oficialnimu dovozu :) Ale urcite bych byl pro, aby se sem dovezli, zajimalo by me, jak by obstali v konkurenci Challengeru a Steigeru.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 04 črc 2006 23:14

Řeknu jen pár zajímavostí. Dnes máme v podniku GP ADC2200 který není homologovaný, do dnes (od roku 1998) nemá techničák a přepravní rozměr je 5,5m. Zatím nikdo nikdy nic neřekl.
Druhá věc je že naše první CX860 mají rozšířené nápravy a jejich šířka je 4,10m, což je taky moc.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 25 led 2007 09:30

Pockej az se stane nejaka nehoda...Potim bude jedno kdo ji zavinil :D

Předchozí

Zpět na Setí obilí a řepky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 26 návštevníků