Liaz 24 MTSP

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Liaz 24 MTSP

Příspěvekod Karel » 26 lis 2005 21:26

Agrotrambus. Je jich tu moc akorat u nás se z něho udělal vlek
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 26 lis 2005 22:02

U nás v tom má obsluha nehorazne bordel ale vopravdu nehorazne.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 22:10

Jo já stym jezdil dva dny v hnoju, mělo to turbo tak paráda. Vždycky když jsem zapnul adaptér na rozmetání tak se celej trambus zatřepal. Ale byl to mazec s tym litat po poli.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 26 lis 2005 22:15

Unás když se hnojí a vyváží trambus s tou svojí korbou tak je toho víc na silnici než v korbě a to potom osobák nemůže projet tou haldou hnoje.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 22:25

Složiště bylo na poli, u něj Caterpilar za x milionů s váhou v lžíci a pod ním tři stary trambusy. Když tam dal šufan hnoje tak se liazka otřepala. Vevnitř na motoru hozenej jen ten plechovej dekl, sedačka spolujezdce nešla nafouknout, stěrač šel jen jeden, večer když jsem zastavil tak se vlnil vzduch od motoru. Sem tam smrděla elektrika, peklo na tom slunku ale jinak pohoda. Sedačka tam byla dobrá pro řidiče. No sedět na ní celé směny tak z toho dostaneš hemeroidy.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

trambus

Příspěvekod xslayer » 30 lis 2005 21:55

dobrej na hnuj

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 28 led 2006 12:43

U nás s tím vozí siláž,senáž a rozmetají hnůj. Myslím, že těmto vozidlům v dnešní době odzvonilo, ale i tak budou ještě asi dlouho jezdit 8)

tom

Příspěvekod tom » 07 bře 2006 15:31

az na vecny problémy s uniky oleje odevšad dobry stroj rad snim jezdim a v terenu diky předku za sebou nechávam i kolegy s liazkou300

Příspěvky: 9
Registrován: 08 črc 2006 19:27
Bydliště: Kalna

Příspěvekod Pepino » 11 črc 2006 01:50

no nemužu posoudit nikdy sem stim nejezdil a korad sem to odevšať vitahoval s tatrou s ternem když to zapadlo

Příspěvky: 6
Registrován: 19 kvě 2006 18:11

Příspěvekod Flash » 11 črc 2006 23:20

Jakej je rozdíl mezi MTSP 24 a MTSP 27?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 12 črc 2006 00:07

Tam je rozdíl v přední hnané nápravě, ne? Se mi zdá... 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 12 črc 2006 08:56

Vykonem a modernizací. Když je to s předkem je to MTSP když nema předek je to jen MTS. A o trambusu jen dobře nedam na něho dopustit. když nam praskly trubky tak jel aj na 2 válce.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 12 črc 2006 11:02

Já jsem myslel, že 24 je bez přední hnané nápravy a 27 s přední hnanou nápravou... :shock: tak dobré, že už to vím :roll:

Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2006 17:29

Příspěvekod ninja » 27 lis 2006 17:50

Pohon predne napravy urcovalo iba pismeno P, takze MTS - 4x2 a MTSP - 4x4 to zvysne oznacenie sa pouzivalo u sklapacov to bolo 24 u AGRO vozidla to bolo 27 ( co znamenalo ze sklopna korba sa dala nahradit v zakladnom prevedeni zhruha 7 vymennymi nadstavbami ) a 25 s oznacovalo vozidlo urcene pre cestarov,ktore malo v predu listu na uchytenie pluhu.

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Příspěvekod chomyz » 20 pro 2006 19:07

TAk tak a kromě toho 25 nemá půlky, aby bylo místo na rozmetací zařízení mezi nápravama. V zemědělství jsou v absolutní většině MTSP 27. Klasika bez předku je MTS-24 nebo 24R (s nápravou Rába),ale to už je v zemědělství výjimka.

Příspěvky: 22
Registrován: 21 říj 2007 14:24
Bydliště: Valaši

Příspěvekod Foxer » 24 říj 2007 13:48

mates = nezničitelný stroj.
Naposledy upravil Foxer dne 04 črc 2010 12:02, celkově upraveno 1
Čest práci !!

Příspěvky: 87
Registrován: 24 úno 2007 00:08

Příspěvekod Patras » 26 říj 2007 18:32

Tak to se máš čim chlubit..... Kdybych měl teploměr na doraz tak nejedu ale to asi žádnej pořádnej šofér

Uživatelský avatar
Příspěvky: 700
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 27 říj 2007 13:10

Patras píše:Tak to se máš čim chlubit..... Kdybych měl teploměr na doraz tak nejedu ale to asi žádnej pořádnej šofér
no tak to máš pravdu ale zas nevíš kde dělá a třeba stím tak musí jet jestli si chce něco vidělat....

Příspěvky: 34
Registrován: 01 lis 2007 21:29
Bydliště: náchodsko

Příspěvekod adam deere8530 » 01 lis 2007 22:02

mates a vejtřaska to jsou nedobytný stroje jen v létě je tam vedro 8)

Příspěvky: 59
Registrován: 08 črc 2007 14:54
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Tom T » 01 lis 2007 22:35

Jednoduchá pomůcka MTSP24 má kastlíky za kabinou 27 je nemá kvůli jiným nastavbám,rozmetadlo...

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 25 lis 2007 20:16

a 27 majinou napravu a nema proskene zadni okenka ty co sou v rohu za ridicem a zavoznikem

Příspěvky: 1
Registrován: 25 led 2008 17:21

Příspěvekod petrguss » 25 led 2008 17:31

Ahoj lidi! Prosím potřeboval bych Vasi pomoc. Máme 2 matesy (už jsou trošku postarší, potrhaní, ale jedou a startujou skvěle). Je na nich klasická (nízká) korba. Vyrábíme dřevní štěpku a matýskama ji vozíme na různé deponie. Je problém v jedné dosti podstatné věci a to je právě v korbách.

Sháním korbu (případně 2) kterou se vozí kukuřice (obilniny)... PRAKTICKY CO NEJOBJEMNĚJŠÍ.
Bohužel se k žádné nemůžu nikde dostat, zajímalo by mě, kolik má objem m3 a kolik se tak +/- pohybují ceny za korbu. Pokud by jste nekdo o nějaké věděl, prosím napište mi na emial....

Moc děkuji a věřím, že se mezi Vámi najde někdo kdo by mi pomohl...

Příspěvky: 1
Registrován: 06 čer 2010 11:16

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod karosa » 06 čer 2010 11:18

Dám sem odkaz na moje video se zapadlým Trambusem a následným vyprošťováním Zetory
http://www.youtube.com/watch?v=-Xl8jUf4ZQ4

Příspěvky: 113
Registrován: 07 bře 2012 19:27

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod koprkam » 07 říj 2016 12:48

Potřeboval bych zjistit kolik platíte pojistku a silniční daň u trambusa (Liány) nebo u agro Tatry. Prej že to je snad i padesát klacků ročně. Je to pravda?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1782
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod poulm » 11 říj 2016 07:18

Silniční daň je definována v zákoně a platí se za každé vozidlo zvlášť,tedy i za vlek,takže dohromady jako souprava to může dělat tyto peníze.
Záleží jak máš vozidlo vedené,jestli v podnikání jako autodopravu, pro soukromé účely na rodné číslo,či v zemědělství atp:
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/silnicnidan/zakon.aspx
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 113
Registrován: 07 bře 2012 19:27

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod koprkam » 01 lis 2016 21:17

A co všechno na tom bylo za nástavby? Vím o těch základních jako silážní korba, rozmetadlo, fekál. Víc nevím.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod OŤAS » 02 lis 2016 21:08

Klasická třístranná korba
bočně sklápěná velkoobjemová korba BVN 020 - STS Tábor
velkoobjemová korba jednostraná se sklápěním dozadu (máme je ale momentálně nevím označení)
Tyto korby se daly využít i na 706 MTSP 24 protože tady nebylo potřeba pomocného pohonu na nástavby.
Rozmetadlo RMA 8 - Agrostroj Pelhřimov
fekální cisterna ACF 041 - ZTS Malacky
krmný a dávkovací vůz KMDV 8 (úprava rozmetadla RMA, zvýšené bočnice a zadní příčný dopravník)
přepravník a zároveň rozmetadlo kejdy ARV 033 - STS Nové Veselí
kukačky na převoz krmných směsí a plnění sil.
mimo to se upravovaly i rozmetadla hnojiv D 035 - Fortschritt, nebo postřikovače Kertitox Global - Maďarsko, které se původně nejvíc používaly na podvozcích IFA. A další různé individuální úpravy nástaveb většinou u ACHP (agro chemický podnik).
Každý člověk má právo na můj názor.

Příspěvky: 112
Registrován: 28 říj 2008 21:00
Bydliště: Vých. Slowensko

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod Frantík SK » 04 lis 2016 02:13

Existovala aj originálna nadstavba rozmetadla PH z Levočských strojární, bohužiaľ neviem označenie a neviem kde mám od nej prospekt, kapacita bola 5 ton. Vedľa v podniku stojí v burine, neviem či ju použili aspoň raz :roll:
Byť poľnohospodárom nie je povolanie, ale poslanie.

Příspěvky: 113
Registrován: 07 bře 2012 19:27

Re: Liaz 24 MTSP

Příspěvekod koprkam » 04 lis 2016 22:00

Neměl by jste někdo foto toho postřikovače a rozmetadla hnojiv?
Edit: jak přesný ty postřikovače a rozmetadla byly? Asi moc ne, že?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Zpět na Nákladní vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník