Výmenný systém Multi Land Plus od Annaburgeru
Příspěvků: 20
• Stránka 1 z 1
- Mautinko
- Příspěvky: 27
- Registrován: 27 kvě 2007 14:36
- Bydliště: Žiar nad Hronom, Slovenská republika
Výmenný systém Multi Land Plus od Annaburgeru
Zaujímalo by ma kolko je tam tých nadstavieb a kolko to asi tak stojí?
Neviete či to vlastní nejaké družstvo na Slovensku?
Dik za odpoveď
Neviete či to vlastní nejaké družstvo na Slovensku?
Dik za odpoveď
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Annaburger dělá také nástavby na nákladní auta. U aplikace pomocí nákladních automobilů je třeba říci dvě věci.
U aplikace kejdy používají velcí službaři v Německu buď samochody s nízkým tlakem na půdu a k tomu přivážejí kejdu buď traktorovými cisternami nebo nákladními vozy.
V současnosti jsme schopni dodat přívoznou cisternu o objemu 15,18 a 21 m3 na nákladním voze MAN i s vozem dohromady.
Pokud jde o rozmetání hnoje, zde se jedná již o trochu specifickou úpravu nákladního auta. Začíná to od pohonů, pneumatik, úpravy rychlosti, těžiště.
Pokud do má být speciál na pole, pak to stojí tolik peněz, že je asi lepší zvolit samochodný stroj(speciál) nebo tažené rozmetadlo.
Tlaky na půdu jsou zde takové, že je nutné pracovat s dofukováním pneu a širokými gumami.
Znám jednoho člověka, který koupil 8 X8 Iveco podvozek, sundal kabinu,koupil od Ropy kabinu, předělal umístění náprav, koupil velká kola 30,5". Koupil nástavbu Tebbe a od mého známého si nechal udělat řízení dávky podle GPS.Tahle sranda pak stojí mezi 200 - 300 tis. Euro.
Je otázka kdo na to u nás má.
U aplikace kejdy používají velcí službaři v Německu buď samochody s nízkým tlakem na půdu a k tomu přivážejí kejdu buď traktorovými cisternami nebo nákladními vozy.
V současnosti jsme schopni dodat přívoznou cisternu o objemu 15,18 a 21 m3 na nákladním voze MAN i s vozem dohromady.
Pokud jde o rozmetání hnoje, zde se jedná již o trochu specifickou úpravu nákladního auta. Začíná to od pohonů, pneumatik, úpravy rychlosti, těžiště.
Pokud do má být speciál na pole, pak to stojí tolik peněz, že je asi lepší zvolit samochodný stroj(speciál) nebo tažené rozmetadlo.
Tlaky na půdu jsou zde takové, že je nutné pracovat s dofukováním pneu a širokými gumami.
Znám jednoho člověka, který koupil 8 X8 Iveco podvozek, sundal kabinu,koupil od Ropy kabinu, předělal umístění náprav, koupil velká kola 30,5". Koupil nástavbu Tebbe a od mého známého si nechal udělat řízení dávky podle GPS.Tahle sranda pak stojí mezi 200 - 300 tis. Euro.
Je otázka kdo na to u nás má.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Na stránkách http://www.crs-marketing.cz v novinkách je cisterna 18 m3 z podniku služeb, který má 8 ks teragátorů a 16 nákladních aut Iveco s nástavbou Annaburger¨.
Podnik aplikuje asi 1 milion m3 kejdy.
Podnik aplikuje asi 1 milion m3 kejdy.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Delší dobu jsem přemýšlel a trochu počítal co by bylo lepší pořídit. Jestli nákladní auto s výměnnými nástavbami nebo traktor a výměnný systém.
Ani ta nabídka aut pro zemědělství nic moc. Jediní kdo byly ochotní a měly zájem tak byl Man a Tatra. Toť asi tak vše.
Ani ta nabídka aut pro zemědělství nic moc. Jediní kdo byly ochotní a měly zájem tak byl Man a Tatra. Toť asi tak vše.
přikládam odkaz Mercedes Actros s rozmetadlem od Bergmanna... Jak psal Martin Hruška od CRS, tak jsou tam dofuky kol a na zadních nápravach o dost širší pneu.
http://www.l-bergmann.de/front_content.php?idcat=4
http://www.l-bergmann.de/front_content.php?idcat=4
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Jestli můžu Jendo, tak bych přidalsvůj postřeh.
Vnitropodniková doprava a především aplikace hnoje nebo kejdy bude asi doménou silných traktorů. Podle mého odhadu i v budoucnosti.
Odvoz kejdy, obilí , směsí a specializovaných věcí bude na delší vzdálenosti doménou běžných nákladních aut. Důvod je využití po celý rok a nižší spotřeba. již dnes jsou v zemědělství velké podniky, kde to takhle funguje.
Otázka speciálních zemědělských verzí je zajímavá. Díky jednomu zákazníkovi jsem se dostal k prodejci MANU, který upravuje auta do zemědělství. Český zákazník si chtěl koupit auto v ČR,ale do zemědělství a u normálního prodejce MAN se moc nedozvěděl a i cena byla někde jinde. Je to o specializaci na malou oblast trhu.
Co vím, tak to co dělá tahle firma, dělají v Německu další max. 2 firmy ve spolupráci s MANem. U Tatry nevím, ale myslím, že pokud to nebude dělat nějaký úpravce, tak to zkončí do stracena. Trh v zemědělství na tyto speciály není stvořen pro masovou výrobu.
Vnitropodniková doprava a především aplikace hnoje nebo kejdy bude asi doménou silných traktorů. Podle mého odhadu i v budoucnosti.
Odvoz kejdy, obilí , směsí a specializovaných věcí bude na delší vzdálenosti doménou běžných nákladních aut. Důvod je využití po celý rok a nižší spotřeba. již dnes jsou v zemědělství velké podniky, kde to takhle funguje.
Otázka speciálních zemědělských verzí je zajímavá. Díky jednomu zákazníkovi jsem se dostal k prodejci MANU, který upravuje auta do zemědělství. Český zákazník si chtěl koupit auto v ČR,ale do zemědělství a u normálního prodejce MAN se moc nedozvěděl a i cena byla někde jinde. Je to o specializaci na malou oblast trhu.
Co vím, tak to co dělá tahle firma, dělají v Německu další max. 2 firmy ve spolupráci s MANem. U Tatry nevím, ale myslím, že pokud to nebude dělat nějaký úpravce, tak to zkončí do stracena. Trh v zemědělství na tyto speciály není stvořen pro masovou výrobu.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
U Tatry je to škoda. Ty auta jsou stavěná na terén a zkušenosti z minulosti myslím si nebyly by k zahození. I když cenově nebude Tatra Terrno zrovna nejlevnější.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
To můžu potvrdit. Dělal jsem pro jednoho zákazníka u českého prodejce Tatry poptávku na podvozek 8 x 8 a cena byla taková, že si ten Němec vybral MAN.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ještě bych se zeptal, kolik se pohybuje spotřeba u vašeho Fendtu 818 s rozmetadlem a na silnici s návěsem? Možná jsem položil otázku dost obecně ale záleží jaké byly podmínky atd.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Na tuhle otázku není jednoduchá odpověď. protože Fendt 818 nemá ve standardu měření spotřeby. Čekám nyní na nejnovější verzi měřiče nafty WTK, který zabudujeme do traktoru. Pak budu vědět spotřebu exaktně.
Velký rozdíl je ale v tlaku vzduchu v pneumatikách a to je ten důvod proč pořád vzpomínám silniční a polní dopravu. U kol, které běžně na našich předváděcích vozech máme - 600/55-26,5" Micheli Cargo X bib je možno na silnici jezdit s 3,8 bar a na poli s 1,5 bar.
Pokud rozmetám hnůj na poli , můžu si pořídit rychlonapouštěcí ventilky a přímo na poli vypustit vzduch na danný tlak. Součástí sady je hadice na vzduchovou soustavu brzd traktoru s pistolí a manometrem.
Rozdíl mezi 1,5 bar na poli a 3,5 bar dělá 3-4 nafty na motohodinu, navíc za den bude traktor s větším tlakem gum jezdit na poli asi o hodinu déle.
Firma Michelin dělal v posledních letech několik testů a měření. Počítám, že něco zveřejníme v nejnovějším čísle časopisu Zemědělská doprava 2.
Dofukování na traktorové dopravní technice a traktoru v profi verzi má pokud vím jen podnik ZD Bohuňovice. Tam u Fendu 924 klesnou na poli při vypuštění gum otáčky z 1900 na 1400 ot/min. A to traktor táhne 21 m3 cisternu na výměnném systému a 4,3 m široký kypřič Konskilde.
Dofukování gum je jednou z možných alternativ jak snížit spotřebu paliva a snížit tlak na pole od stále těžké techniky.
Velký rozdíl je ale v tlaku vzduchu v pneumatikách a to je ten důvod proč pořád vzpomínám silniční a polní dopravu. U kol, které běžně na našich předváděcích vozech máme - 600/55-26,5" Micheli Cargo X bib je možno na silnici jezdit s 3,8 bar a na poli s 1,5 bar.
Pokud rozmetám hnůj na poli , můžu si pořídit rychlonapouštěcí ventilky a přímo na poli vypustit vzduch na danný tlak. Součástí sady je hadice na vzduchovou soustavu brzd traktoru s pistolí a manometrem.
Rozdíl mezi 1,5 bar na poli a 3,5 bar dělá 3-4 nafty na motohodinu, navíc za den bude traktor s větším tlakem gum jezdit na poli asi o hodinu déle.
Firma Michelin dělal v posledních letech několik testů a měření. Počítám, že něco zveřejníme v nejnovějším čísle časopisu Zemědělská doprava 2.
Dofukování na traktorové dopravní technice a traktoru v profi verzi má pokud vím jen podnik ZD Bohuňovice. Tam u Fendu 924 klesnou na poli při vypuštění gum otáčky z 1900 na 1400 ot/min. A to traktor táhne 21 m3 cisternu na výměnném systému a 4,3 m široký kypřič Konskilde.
Dofukování gum je jednou z možných alternativ jak snížit spotřebu paliva a snížit tlak na pole od stále těžké techniky.
Příspěvků: 20
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník