Výmenný systém Multi Land Plus od Annaburgeru

Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2007 14:36
Bydliště: Žiar nad Hronom, Slovenská republika

Výmenný systém Multi Land Plus od Annaburgeru

Příspěvekod Mautinko » 30 kvě 2007 16:01

Zaujímalo by ma kolko je tam tých nadstavieb a kolko to asi tak stojí?
Neviete či to vlastní nejaké družstvo na Slovensku?
Dik za odpoveď

Příspěvky: 27
Registrován: 27 kvě 2007 14:36
Bydliště: Žiar nad Hronom, Slovenská republika

Příspěvekod Mautinko » 30 kvě 2007 16:04

Ešte by ma zaujimalo , čo hovorite na konkurenciu, existuje vôbec niečo podobné od inej firmy?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 30 kvě 2007 17:30

Nadstavieb je 6 (veľkoobjemová, fekál, plošina podobná plaťáku, rozmetadlo, prekladacia nadstavba a senážna ), dávnejšie na to robili aj shub fix ale ten sa teraz vyrába samostatne. Na Slovensku je veľmi rozšírení a sa mi zdá že je aj najviac zastúpení.
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 30 kvě 2007 21:38

I na Multiland se dlěá nástavba s výtlačným čelem. Viz moje fotky ze siláže na Vysočině. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 31 kvě 2007 13:10

ved som to napísal ale že sa robila, teraz sa robí samostatne
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 kvě 2007 13:32

A je možná nástavba Annaburger i na auto? Myslím výměna rozmetadlo a senážní případně korba.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 31 kvě 2007 13:40

o tejto možnosti neviem, ale videl som fekálnu nádstavbu na nákladiaku, niekde by som mal mať foto
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 kvě 2007 13:52

Cisterny mají. Ale hledám něco podobného jak jsem dával odkaz na Actros s Bergmannem.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 31 kvě 2007 13:58

hn, no skúsim sa zajtra opýtať u predajcu (EMATECH). Poznám sa so všetkými pracovníkmi tak zajtra dám odpoved 8)
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 31 kvě 2007 16:03

Annaburger dělá také nástavby na nákladní auta. U aplikace pomocí nákladních automobilů je třeba říci dvě věci.

U aplikace kejdy používají velcí službaři v Německu buď samochody s nízkým tlakem na půdu a k tomu přivážejí kejdu buď traktorovými cisternami nebo nákladními vozy.
V současnosti jsme schopni dodat přívoznou cisternu o objemu 15,18 a 21 m3 na nákladním voze MAN i s vozem dohromady.

Pokud jde o rozmetání hnoje, zde se jedná již o trochu specifickou úpravu nákladního auta. Začíná to od pohonů, pneumatik, úpravy rychlosti, těžiště.
Pokud do má být speciál na pole, pak to stojí tolik peněz, že je asi lepší zvolit samochodný stroj(speciál) nebo tažené rozmetadlo.
Tlaky na půdu jsou zde takové, že je nutné pracovat s dofukováním pneu a širokými gumami.

Znám jednoho člověka, který koupil 8 X8 Iveco podvozek, sundal kabinu,koupil od Ropy kabinu, předělal umístění náprav, koupil velká kola 30,5". Koupil nástavbu Tebbe a od mého známého si nechal udělat řízení dávky podle GPS.Tahle sranda pak stojí mezi 200 - 300 tis. Euro.

Je otázka kdo na to u nás má.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 31 kvě 2007 16:16

Na stránkách http://www.crs-marketing.cz v novinkách je cisterna 18 m3 z podniku služeb, který má 8 ks teragátorů a 16 nákladních aut Iveco s nástavbou Annaburger¨.
Podnik aplikuje asi 1 milion m3 kejdy.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 95
Registrován: 18 lis 2005 21:08
Bydliště: nedaleko Klatov

Příspěvekod Jirka K. » 31 kvě 2007 16:20

A co nástavby na siláž/senáž a obilí na nákladních autech? (Annaburger, Bergmann, ZDT, apod.)
Nevíte jestli jezdí něco takového v ČR?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 kvě 2007 16:25

Delší dobu jsem přemýšlel a trochu počítal co by bylo lepší pořídit. Jestli nákladní auto s výměnnými nástavbami nebo traktor a výměnný systém.
Ani ta nabídka aut pro zemědělství nic moc. Jediní kdo byly ochotní a měly zájem tak byl Man a Tatra. Toť asi tak vše.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 95
Registrován: 18 lis 2005 21:08
Bydliště: nedaleko Klatov

Příspěvekod Jirka K. » 31 kvě 2007 17:05

přikládam odkaz Mercedes Actros s rozmetadlem od Bergmanna... Jak psal Martin Hruška od CRS, tak jsou tam dofuky kol a na zadních nápravach o dost širší pneu.
http://www.l-bergmann.de/front_content.php?idcat=4

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 31 kvě 2007 17:10

Jestli můžu Jendo, tak bych přidalsvůj postřeh.

Vnitropodniková doprava a především aplikace hnoje nebo kejdy bude asi doménou silných traktorů. Podle mého odhadu i v budoucnosti.

Odvoz kejdy, obilí , směsí a specializovaných věcí bude na delší vzdálenosti doménou běžných nákladních aut. Důvod je využití po celý rok a nižší spotřeba. již dnes jsou v zemědělství velké podniky, kde to takhle funguje.

Otázka speciálních zemědělských verzí je zajímavá. Díky jednomu zákazníkovi jsem se dostal k prodejci MANU, který upravuje auta do zemědělství. Český zákazník si chtěl koupit auto v ČR,ale do zemědělství a u normálního prodejce MAN se moc nedozvěděl a i cena byla někde jinde. Je to o specializaci na malou oblast trhu.

Co vím, tak to co dělá tahle firma, dělají v Německu další max. 2 firmy ve spolupráci s MANem. U Tatry nevím, ale myslím, že pokud to nebude dělat nějaký úpravce, tak to zkončí do stracena. Trh v zemědělství na tyto speciály není stvořen pro masovou výrobu.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 kvě 2007 21:33

U Tatry je to škoda. Ty auta jsou stavěná na terén a zkušenosti z minulosti myslím si nebyly by k zahození. I když cenově nebude Tatra Terrno zrovna nejlevnější.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 01 čer 2007 07:23

To můžu potvrdit. Dělal jsem pro jednoho zákazníka u českého prodejce Tatry poptávku na podvozek 8 x 8 a cena byla taková, že si ten Němec vybral MAN.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 01 čer 2007 19:51

Ještě bych se zeptal, kolik se pohybuje spotřeba u vašeho Fendtu 818 s rozmetadlem a na silnici s návěsem? Možná jsem položil otázku dost obecně ale záleží jaké byly podmínky atd.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 01 čer 2007 21:38

Na tuhle otázku není jednoduchá odpověď. protože Fendt 818 nemá ve standardu měření spotřeby. Čekám nyní na nejnovější verzi měřiče nafty WTK, který zabudujeme do traktoru. Pak budu vědět spotřebu exaktně.

Velký rozdíl je ale v tlaku vzduchu v pneumatikách a to je ten důvod proč pořád vzpomínám silniční a polní dopravu. U kol, které běžně na našich předváděcích vozech máme - 600/55-26,5" Micheli Cargo X bib je možno na silnici jezdit s 3,8 bar a na poli s 1,5 bar.

Pokud rozmetám hnůj na poli , můžu si pořídit rychlonapouštěcí ventilky a přímo na poli vypustit vzduch na danný tlak. Součástí sady je hadice na vzduchovou soustavu brzd traktoru s pistolí a manometrem.

Rozdíl mezi 1,5 bar na poli a 3,5 bar dělá 3-4 nafty na motohodinu, navíc za den bude traktor s větším tlakem gum jezdit na poli asi o hodinu déle.

Firma Michelin dělal v posledních letech několik testů a měření. Počítám, že něco zveřejníme v nejnovějším čísle časopisu Zemědělská doprava 2.

Dofukování na traktorové dopravní technice a traktoru v profi verzi má pokud vím jen podnik ZD Bohuňovice. Tam u Fendu 924 klesnou na poli při vypuštění gum otáčky z 1900 na 1400 ot/min. A to traktor táhne 21 m3 cisternu na výměnném systému a 4,3 m široký kypřič Konskilde.

Dofukování gum je jednou z možných alternativ jak snížit spotřebu paliva a snížit tlak na pole od stále těžké techniky.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 01 čer 2007 21:39

Spotřebu při jízdě na silnici zjistím přibližně v pondělí.

Zpět na Nákladní vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků