kotoučky

Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2010 23:22

kotoučky

Příspěvekod conny » 17 úno 2011 00:44

musím při přepravě zemědělských plodin používat kotoučky tachografu když nejezdím více jak 100km od střediska zem.družstva

Uživatelský avatar
Příspěvky: 262
Registrován: 05 úno 2008 19:29

Re: kotoučky

Příspěvekod K10 » 17 úno 2011 10:24

Pokud tě nechytne policie nebo celníci tak nemusíš:),ještě mi řekni že jsi držitelem profesního průkazu,pokud ano tak napiš na které burze jsi ho koupil když se ptáš na takovouhle věc.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Re: kotoučky

Příspěvekod libor » 17 úno 2011 21:55

měly jme školení profesáků a něco podobnyho se tam taky projednávalo asi nějaká výjimka pro zemědělce co jezdí kolem komina ale jestli to platí to zatim nevim asi jenom návrh.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Re: kotoučky

Příspěvekod libor » 17 úno 2011 22:15

něco jsem našel

Otázka:Evience prac. doby řidičů
Existuje vyjímka pro práci řidičů prof. v zemědělství? /návoz vody na pole k postřikům/. Platí pro ně také 4,5 h + 0,75 h BP + 4,5 h?

Odpověď:
Dobrý den, ano je zde možnost uplatnit vyjímku,vzhledem k rozsahu doporučuji vyhledat Nařízení EP a rady č.561/ 2006-článek č.13. dále zákon č.111/94Sb a prov. vyhláška č.478/2000.Sb.

Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2010 23:22

Re: kotoučky

Příspěvekod conny » 19 úno 2011 19:14

držitelem profesaku jsem který byl udělán na normálních školení. letos jsem se pravě dozvěděl o té vyjímce.že v zemědělství nak. auto musí mít tachograf ale nemusím používat kotoučky jen písemný záznam o jízdě a přestavkách(staska)

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Re: kotoučky

Příspěvekod chomyz » 21 úno 2011 18:38

Myslíš zřejmě výjimku dle článku 13, kterou opravdu lze celkem dobře v českém zemědělství využít (a málo kdo o ní ví):zjednodušeně řečeno, jedná se o výjimky pouze z článků 5 až 9 nařízení 561. Použitelné mj. pro vozidla vlastněná či najatá zemědělskými podniky užitými pro přepravy v rámci jejich podnikatelské činnosti ve vzdálenosti do 100km od místa obvyklého odstavení vozidla (velmi zavádějící definice těch 100km...). Jde o to, že při kontrole jsi posuzován dle jiného předpisu, můžeš vést záznam jako výstup z tachografu analogového i digitálního, ale také ho můžeš vést jen ručně (se všemi náležitostmi) tedy tzv. puťovka či stazka.Předkládáš kolečko pouze z aktuálního dne a dne předchozího. Důkazní břemeno, že patříš do výše uvedeného režimu výjimky je na tobě. U digitálu můžeš jet v režimu out (mimo rozsah platnosti). Denní ani týdenní doba řízení není v režimu dle čl. 13 stanovena, bezpeč. přestávky dle vyhlášky 478/2000, doby odpočinku vyhláška nestanoví a vyplývá tedy přímo až ze zákoníku práce. Takže opravdu docela zásadní změny oproti klasické 561, lidově zvané AETR...:-)

Zpět na Nákladní vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník