ifácky vleky

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

ifácky vleky

Příspěvekod luba29 » 26 úno 2007 21:15

podelte se o zkušenosti s ifaskymi vleky mate stim dobre skusenosti

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

ifacky vleky

Příspěvekod luba29 » 26 úno 2007 21:28

ifacky vlek se mi moc nelíbí protože jak ho vezmes trosku vic do rejdu tak jde hodne na bok

Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2006 21:45

Příspěvekod Tomas » 26 úno 2007 21:51

To sou ty co jseo podobny devitituně ?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

ifacky vleky

Příspěvekod luba29 » 26 úno 2007 21:59

jj to sjou oni a ma to korbu z ify a taky ji vozili matesy

Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2006 21:45

Příspěvekod Tomas » 26 úno 2007 22:05

No mě se to o proti devitce líby víc vypadaj bytelnější

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

ifacky vleky

Příspěvekod luba29 » 26 úno 2007 22:08

to je mozny ale vezmes to do rejdu a chte to na bok musis dávat hodne velkyho bacha

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 26 úno 2007 22:47

jj ty si rádi lehaj a hlavně když je na něm velkoobjemová nádstavba ale zas na nej mužeš pořádně naložit má to gumoví dorazy na ty to sedne a jedeš 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 26 úno 2007 22:57

Máte na mysli HW-60 a HW-80? Z NDR?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 26 úno 2007 23:13

označení neznám ale z NDR jsou 100% :P

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 27 úno 2007 13:49

HW-60 je přívěs viz video níže a tady u nás se ještě používá. Jezdil jsem sním několik let a nemůžu si na něj stěžovat je to 6 tuna a uveze v klidu 10t. :wink: Má poněkud slabší péra což poněkud vyrovnávají gumové dorazy což v praxi znamená, že ve svahu kolikrát jezdí po 3. :lol: Je to o zvyk a jedeli se třeba po řezačkou je třeba ho držet pořád v tahu a pak se nezvrátí mě se to nepovedlo ani jednou i když kolikrát k tomu moc nechybělo a s odstupem si myslím, že to byl i docela dobrý adrenalín. Konstrukční rychlos byla 60 km/hod, takže se hojně užíval, třeba tady u nás o senážích, kukuřících a hnojích i ve spojení třeba s MTSP 27.Původně na nich byla velkooběmová nástavba myslím z STS Tábor.

http://data2.edisk.cz/stahni/16972/MOV0 ... .39MB.html

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

s čim jste tahali lis od fortschritt

Příspěvekod luba29 » 27 úno 2007 19:06

jj je to ozvik nez si zvikes že to jede po dvou trochu to naložus otačís na mírnym kopci a je to kolikrát na boku tady se to povedlo kolikrat

Uživatelský avatar
Příspěvky: 573
Registrován: 26 pro 2006 22:54
Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)

Příspěvekod Ondřej Novák » 27 úno 2007 22:44

Soudě podle tý oje ten vlek už taky ležel :lol:
Když osladit, tak Crystalem...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 27 úno 2007 22:51

Ondřej Novák píše:Soudě podle tý oje ten vlek už taky ležel :lol:
jj taky sem si toho všiml to jen potvrzuje že jsou vratký :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

ifacky vleky

Příspěvekod luba29 » 28 úno 2007 06:32

jj chlapy mate pravdu uz bul asi taky na boku

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Příspěvekod chomyz » 28 úno 2007 17:15

HW 80 je robustní a vydrží neuvěřitelný věci, tyhle vleky se běžně tahaly za autem i za traktorem a v bývalé NDR jsou jich stále tisíce, firmy je repasují a dělají na ně libovolné promakané nástavby, taky je předělávají na nosnost 12t včetně schválení. Akorát že tam si nikdo nedovolí táhnout ten vlek jen jeden, zásadně po dvou. I ZT-300 tam jezdily vždy se dvěma, natož dnes s velkýma traktorama.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

s čim jste tahali lis od fortschritt

Příspěvekod luba29 » 28 úno 2007 17:54

ja jsi myslim u nas by to neslo kdyz se podivas na nase louky sama stran nevim kdo by jsi to riskl jed z dvouma kdyz je to tak vratký

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 28 úno 2007 18:57

Ondřej Novák píše:Soudě podle tý oje ten vlek už taky ležel :lol:

Nejsem si už teť jist jestli je to tím, že lehnul, ale spíš bych to viděl na "šikovnost" východoevropských pracovníků z živky s nejen jich, kde je používají na navážení krmení a slámy k přípravě krmných dávek. Stačilo pujčit vůz na 2 měsíce do živky a vrátil se vám vrak ( přetrhaný šňůry od eletriky, urvaný zástěrky a rozbitý lampy, po couvání ohnutá oj, skřížená nástavba atd) no škoda mluvit. Je sice víc vratkej, ale když už ho někdo zvrátil což bylo málo kdy musel to být opravdu kopec nebo nešika a třeba 9 tuna s velkooběmovou nástavbou se nechala na strání zvknout raz dva a to má jinačí péra. Osobně jsem na té 6 tuně vezl nejvíc kolem 10t a to při sklizni LKS, kdy se měl snahu zvrátit i při sklápěni na betoně než se to utrhlo. :wink: :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 02 úno 2007 18:20
Bydliště: Kletečná u Pelhřimova

s čim jste tahali lis od fortschritt

Příspěvekod luba29 » 28 úno 2007 20:35

tak to je dobry na tom betone, ale vypadalo to jakoby uz lezel na boku podle ty oje a krmivářum bych nepusil přiste nic kdy se tak chovaj

Uživatelský avatar
Příspěvky: 573
Registrován: 26 pro 2006 22:54
Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)

Příspěvekod Ondřej Novák » 28 úno 2007 22:52

To vasek: Nechci rejpat, ale při couvání ohneš oj dolů, protože na ni najedeš kolem. Tahle je nahoru. :)
Když osladit, tak Crystalem...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 28 úno 2007 23:16

Ondřej Novák píše:To vasek: Nechci rejpat, ale při couvání ohneš oj dolů, protože na ni najedeš kolem. Tahle je nahoru. :)

To máš recht, že recht ale oni stím vyváděli takové caviky že se jim kolikrát dostala oj na zadní kolo a když pak popojedeš v rejdu dopředu doděláš gumu, oj i blatník urveš kolikrát a je docela možné že i ležel to nepopírám bylo jich tam několik a v době kdy jsem to točil jsem už tam rok nedělal. Já nevím, ale některým borcům se kolikrát povedli takové kousky, že ostával rozum stát, né že bych nikdy nic nerozbil, ale aspoň měl člověk snahu si to dát do kupy aby se stím netrápil. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 573
Registrován: 26 pro 2006 22:54
Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)

Příspěvekod Ondřej Novák » 28 úno 2007 23:30

To mě nenapadlo a všim sem si že to Učko na oji je navařený směrem ven a ne dovnitř, takže pak líp zaleze do vzorku. No každopádně to udělali hezky, odborná prácička. Komu čest, tomu čest :)
Když osladit, tak Crystalem...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 02 bře 2007 19:13

Ale devitituna s vytahanyma perama si lehne jak nic takže vratkost bych nějam moc nebral v potaz
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2006 21:45

Příspěvekod Tomas » 09 bře 2007 21:21

Ja si myslim že Devitka a tohle HV Jsou v jízdních vlastnostech uplně stejný Ono i autovlek s velkooběmovkou pěkně tancuje na stráni !!!!!

Příspěvky: 14
Registrován: 09 lis 2007 18:30
Bydliště: Dolní Ředice 20

Příspěvekod Martin(zetor) » 24 lis 2007 19:45

Jás nimi nemám dobrou skušenos tahal jsem jeden s velkejma příkladkama s kukuřicej při pětačtyřicítce na silnici se za 6820 vlnil jako kráva.
Zetor je silnej stroj.

Zpět na Vleky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků