Strom Export

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Strom Export

Příspěvekod Jan Sedlák » 24 bře 2007 22:27

Výměnný systém Trailer Combi 21 000, napište názory potkali ste li se někde nebo jak se vám líbí a nelíbí. (Nečekám moc dobrých názorů).

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 24 bře 2007 22:38

no tak to dobrý názory fakt nečekej je to taková žlutá krabice od bot když to u nás postavíš vedle sebe stroma a krampeho tak krampik vypadá líp jo a ještě nějaký ty zápory náprava hodně vzadu a při couvání to odsazuje traktor náprava je natáčecí ,ale na couvání se blokuje

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 24 bře 2007 22:43

Nejhnusnější návěs jakej sem kdy viděl. To myslim vážně. Ale ty ses ptal asian technické věci. No do toho nevidim,a le už jen odpohledu mě odpuzuje.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 24 bře 2007 23:12

No slyšel sem pár referencí už dřív a nějak mi to nedalo tak sem dal dotaz i sem. Nevím ani jestli tu je v provozu rozmetadlo a cisterna. Ve vývoji měl být i tridem a dokonce i prototyp měl jezdit ve zkouškách. To sem koupil na akci Lukromu na podzim 2005.

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Příspěvekod chomyz » 25 bře 2007 13:10

Rozmetadlo i cisterna určitě jezdí, tridem pochybuju že někdy dotáhnou do konce. Tak hrozné to určitě nebude, návěsy teď prodávají za akční ceny, osobně nevěřím těm francouzským nástavbám na rozmetání a kejdu ale jsou i velké podniky, které s tím jezdí (aspoň myslím). Každopádně to, že někteří prodejci Stromu mají v nabídce Annaburger asi o něčem svědčí :)

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 25 bře 2007 15:09

Oni ti prodejci Stromu co nemají v nabídce Annaburger tak nabízí jinou cizí značku a k tomu raději ještě ZDT. :lol:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 25 bře 2007 15:46

No většinou prodávají AnnaburgKrampy a ti co ne tak Hawe.
Na ty Hawe žádny reference moc nejsou slyšet jestli je to dobry nebo ne.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 25 bře 2007 20:04

Dopravní techniku Annaburger prodávají zatím jen nejsilnější a nejlepší prodejci značky John Deere u nás, firmy Daňhel Agro a Pekass. Daňhel Agro prodává jen Annaburger, Pekass na dvou střediscích zvolil strategii jen Annaburger a Krampe.

Tito nejlepší si mohou dovolit prodávat tyto značky. U ostatních to není tak jednoduché (smluvní vztahy).
Nechci se moc vyjadřovat ke konkurenci. Okopírovat tridem už není žádná sranda. Korbu dokáže okopírovat každý ,ale tridem je o něčem jiném.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 25 bře 2007 20:08

Dopravní techniku Annaburger prodávají zatím jen nejsilnější a nejlepší prodejci značky John Deere u nás, firmy Daňhel Agro a Pekass. Daňhel Agro prodává jen Annaburger, Pekass na dvou střediscích zvolil strategii jen Annaburger a Krampe.

Tito nejlepší si mohou dovolit prodávat tyto značky. U ostatních to není tak jednoduché (smluvní vztahy).
Nechci se moc vyjadřovat ke konkurenci. Okopírovat tridem už není žádná sranda. Korbu dokáže okopírovat každý ,ale tridem je o něčem jiném.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 01 kvě 2007 19:49

Tak jak čtu tak strom export asi je to nejhorší co se dá koupit za dopravní techniku u nás je ted objednaná 21 aretována bude za naší starší 8100 čekaj se od této soupravy supr věci hlavně o žních má stíhat sama obsluhovat lexika 550 tak se uvidí hlavním důvodem koupě byla určitě cena protože je za nějakých 700 000 může my někdo říct za jako cenu by byl srovnatelný fliegl nebo krampe dík

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 01 kvě 2007 21:36

Nejhorší asi ne. Na Moravě existují dva podniky a jeden podnikatel kteří jsou v mém okolí a mají tyto návěsy. Jde o podnik na Vyškovsku který má dva o kterých vím. Co se jim na tom nelíbí nebo kazí nevím, ale hned vedle nich je podnikatel ve službách který si koupil za Fendta 924 žlutý Trailer Combi. Když byly kluci loni v Rostěnicích s komabajny tak sem se ptal co návěs. Dostalo se mě odpovědi " když pominem ty ložiska a lak tak dobry" Ložiska na nápravách. Na prostějovsku jezdí taky a nevím nic o tom. Bylo pár předváděček, pár vychytávek tam měly, zejména na nástavbě.
To je všechno asi tak.
Jestli vám bude stačit sám obsluhovat lexiona 550 to těžko říct. To by chtělo soupravy dvě. taky podle vzdálenosti že jo.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 02 kvě 2007 16:29

díky samozřejmně na vzdálenosti to je jasný na dálku je to blbost ještě stejně bude muset jezdit ještě jeden stroj další věc je že to naše bude dvoustraná sklápěčka co já vím tak třístraná býti nemůžecož je škoda my by jsme uživili třístranák proto pro nás odpadá fliegl atd nevíte cenu srovnaelných návěsů? tj dvoustranák 21 ?

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 02 kvě 2007 17:03

Pokud ho máte objednaný tak je trochu pozdě řešit ceny konkurence. Trailer 21 má ale dost nestabilní podvozek, často padá, na to je třeba dát velký pozor. Třeba u Daňhelů by mohli vyprávět.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 02 kvě 2007 18:51

Už dlouho se v této rubrice nic nedělo ,což je škoda. Dnes jsem si u firmy ZT Marek vzal prospekt navůz od firmy Strom Export. Tolik chvály jsem z prospektu už dlouho neviděl.

Problém je ,že některé firmy uvádějí některé nereálné hodnoty. v prospktu na vůz s celkovou hmotností 21 t se dočtu objem v senáži 36 m3. když se ale podíváte na stránky Strom Export najdete u kroby základní objem 21 m3 x 800 kg/m3 = 16,8 t.
Silážní nástavby mají potom 1,5 m. Nedivím se ,že vozy tažené do výšky nemusí být vždy stabilní.
Ve skutečnosti ty korby jsou udávány vnější rozměry korby . Korba Stromu byla kopírována v Rostěnicích od staré korby Annaburger a postupně modifikována. Je ale o 10 cm užší než Annaburger korby.

Byla zde řeč o problémech s nápravami. Náprava a kola jsou srdcem každého vozu. jaká ložiska ,jakou šířku bubnů a průřez nosníku náprav se v žádné konkurenční nabídce nedozvíte, protože to ani nikdo ze zákazníků, kteří vozy vybírají, neví a možná nechce slyšet.

Trendem dopravní techniky jsou momentálně velké pneu 26,5", na všech vozech co jsem viděl byly diagonální kola 22,5".

Jinak jednostrané návěsy Annaburger s objemem 24 m3 vycházejí na kloubových nápravách na nějakých 650 000,kč s radiálními koly 560/60-22,5", Krampe BB 550 stojí již 607 000,-Kč v ceníkové ceně.

U Annaburgeru jsou BPW nápravy se šířkou bubnu 180 mm a průměrem 410 mm. Vše má svou cenu.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 03 kvě 2007 15:26

jasný jenže to jsou jak píšete jednostranný nápravu zatáčecí nemáme prostě aby to bylo co nejlevnější tak se vše očesalo jinak jaký je teda výběr dvoustraných sklápěčů v čr v 21 to zase tak velký výběr nebude.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 03 kvě 2007 20:56

K prodeji dopravní techniky patří taky poradenství. Konktétní podmínky každého podniku jsou trochu jiné, ale některé věci se dají zobecnit.

Řiditelná náprava nebo né u návěsů? Zde mohu říct, že 90% času stráví návěs při dopravě na silnici se zablokovanou nápravou. každá z firem ,které zastupuju má určitou filozofii a někdy taky důvod.

Pokud nápravu zablokuješ měl by jsi to vědět. Pokud to máš uděláno jen přes hydrauliku traktoru, může se ti stát, že crnkneš o páku a náprava se ti odblokuje. Proto například Krampe doporučuje radši radiální gumy, zesílené ráfky a neřízenou nápravu. Podotýkám u tandemu a u návěsů.
Annaburger jako jedinná firma na trhu má i u vozů bez elektrohydrauliky
elektrické zablokování nápravy přes dvě tlačítka s kontrolkou.

Vše je jen otázka požadavku zákazníka a jeho názoru. Řiditelná náprava stojí peníze navíc a někteří zákazníci chtějí za každou cenu šetřit.

U výměnných systémů jde většina našich vozů s řiditelnou, zvedatelnou nápravou BPW a s elektrohydraulikou a zablokováním nápravy přes elektrohydrauliku.

Ceny jsem uvedl jen proto, že si někdo myslí, že například Annaburger stojí daleko víc než konkurence z tuzemska.
Stranové návěsy Annaburger se velice dobře prodávají a jako jedinné na trhu mají dokonce i hydropneumatické pérování náprav a oje.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 04 kvě 2007 15:52

ano to je přesně ono a mně zajímá jak píšete annarburger dvoustranný se zvedatelnou nápravou a tím odpružením tak cca stojí ?

Příspěvky: 44
Registrován: 18 kvě 2009 21:35

Re: Strom Export

Příspěvekod tomík6910 » 04 led 2010 22:19

Pořád jsem se nedověděl co je vlastně na stromáckejch návěsech tak špatnýho. :?: Máte někdo zkušenosti s nějakejma poruchama popř. čemu preventivně předejít aby se nestal malér.

Příspěvky: 62
Registrován: 01 bře 2009 10:39

Re: Strom Export

Příspěvekod Matúš.V » 11 led 2010 23:07

Rád pridám svoj názor: firma strom export má pár strojov predaných aj v mojom okolí prevažne to boli stroje predané na základe dobrej a nízkej ceny. Iné to je ale zo spokojnosťou často počúvam slová o tom ako praskajú konštrukcie týchto strojov. Ich argumentácia mi niekedy pripadá ako demagógia.
Z morálneho hľadiska mi nemá strom čo ponúknúť pretože dokopy nevymyslel nič vlastné. Ak mám kupovať stroj na základe nízkej ceny v konečnom dôsledku nezarobím, ale prerobím na prevádzkových nákladoch a degradácii pôdy. Pár komentárov do zadu bolo písané, že všetko má svoju cenu a pokiaľ chceš mať efektívny stroj musíš investovať. Ak berieš investíciu ako faktor ktorý ti v budúcnosti bude zarábať tak má význam baviť sa o napr: hydropneumatických podovzkoch, flotačných pneu...atď...samozrejme majú svoju cenu.
Otázka je či má význam vôbec kupovať prepravník, ktorý je lacný, ale v podstate ani nič nemá?
Fórum je názor nás všetkých...

Zpět na Vleky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků