Brantner
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 1
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Brantner
http://www.hb-brantner.de/
Jeden odkázek. Jsou tam i tridemy. Před 10 - 11 lety se ty návěsy dovážely i k nám ve spolupráci s firmou Fagus a Strom pro kombinace s JD. Ten tandem měl být tenkrát v ZD Trhový Štěpánov
Jeden odkázek. Jsou tam i tridemy. Před 10 - 11 lety se ty návěsy dovážely i k nám ve spolupráci s firmou Fagus a Strom pro kombinace s JD. Ten tandem měl být tenkrát v ZD Trhový Štěpánov
Jo Traktory Morava s.r.o . Mají i stránky, ale zatím tam toho moc nenajdete http://www.traktory-morava.cz/# .
Re: Brantner
no jak od MOLČÍKA řekl bych že podoba asi není náhodnáJan Sedlák píše:http://www.hb-brantner.de/
Jeden odkázek. Jsou tam i tridemy. Před 10 - 11 lety se ty návěsy dovážely i k nám ve spolupráci s firmou Fagus a Strom pro kombinace s JD. Ten tandem měl být tenkrát v ZD Trhový Štěpánov
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
V roce 1996 si v ZD Trhový Štěpánov koupili dva vozy od firmy Brantner.
Byla to tenkrát akce Stromu s velkou slávou. Trochu zapoměli (tenkrát),že v Rakousku se v té době tak velké vozy běžně nevyráběly.
Jak to dopadlo? I přes to, že v reklamně uvádí Brantner 10 let záruku na rám, tak v roce 2004 na jednom voze rám prasknul. A záruka?
Z důvodů přetěžování vozu záruka neplatila.
Byla to tenkrát akce Stromu s velkou slávou. Trochu zapoměli (tenkrát),že v Rakousku se v té době tak velké vozy běžně nevyráběly.
Jak to dopadlo? I přes to, že v reklamně uvádí Brantner 10 let záruku na rám, tak v roce 2004 na jednom voze rám prasknul. A záruka?
Z důvodů přetěžování vozu záruka neplatila.
a ty si myslíš že jaká koli jiná firma by tu záruku uznala??? ha ha haMartin Hruška píše:V roce 1996 si v ZD Trhový Štěpánov koupili dva vozy od firmy Brantner.
Byla to tenkrát akce Stromu s velkou slávou. Trochu zapoměli (tenkrát),že v Rakousku se v té době tak velké vozy běžně nevyráběly.
Jak to dopadlo? I přes to, že v reklamně uvádí Brantner 10 let záruku na rám, tak v roce 2004 na jednom voze rám prasknul. A záruka?
Z důvodů přetěžování vozu záruka neplatila.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Pokud praská rám u návěsu tak to může mít dva důvody. Buď je to chybou zákazníka, nebo je rám poddimenzován.
V případěvozu, který jsme viděl tak měl rám do U. Většina předních výrobců návěsů používá tažené profily 250 x 150 mm (např.Annaburger)
nebo Krampe 300 x 150 mm. Mám teď na mysli kategorii celkové hmotnosti 20 t a výš.
Pokud se něco takového stane u značky Annaburger (návěs,vým.systém) tak Annaburger rám vymnění. Už několikrát jsem se s ředitelem Annaburgeru o tomto bavili. Zatím takováto situace nenastala.
Jen jednou jsme dělali něco s rámem v Rostěnicích (1998) na voze s korbou 7,7 m, která měla tři úchyty pro stranové sklápění. Obsluha zapoměla zapojit třetí úchyt a nepatrně ohnula v zadní části rám.
Do 14 dní to bylo v kulanci za menší přípaltek opraveno.
V případěvozu, který jsme viděl tak měl rám do U. Většina předních výrobců návěsů používá tažené profily 250 x 150 mm (např.Annaburger)
nebo Krampe 300 x 150 mm. Mám teď na mysli kategorii celkové hmotnosti 20 t a výš.
Pokud se něco takového stane u značky Annaburger (návěs,vým.systém) tak Annaburger rám vymnění. Už několikrát jsem se s ředitelem Annaburgeru o tomto bavili. Zatím takováto situace nenastala.
Jen jednou jsme dělali něco s rámem v Rostěnicích (1998) na voze s korbou 7,7 m, která měla tři úchyty pro stranové sklápění. Obsluha zapoměla zapojit třetí úchyt a nepatrně ohnula v zadní části rám.
Do 14 dní to bylo v kulanci za menší přípaltek opraveno.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Když se rozvedla diskuze o překládacích vozech, jen mě napadlo využití přívěsů s úzkými pneumatikami pro silniční přepravu. Zrovna Brantner má větší nabídku. http://www.hb-brantner.de/ vlek se čtyřmi nápravami.
Jaký byste měly názor na to?
Jaký byste měly názor na to?
Hm tak tohle je velmi zajímavé: 1 náprava vpředu a 3 vzadu - v podstatě je to něco jako Siga Uno s dvoukorbákem akorát to nejde rozpřáhnout a hlavně to jakožto přívěs nedotěžuje traktor takže při předpokládané celkové přívěsu 32t to chce traktor 13t vlastní váhy. Ale na tolik náprav to má dost krátké rozvory, víc se mi líbí ten přívěs co je vyfocen v reklamách na NH TVT - má dvě nápravy vpředu a dvě vzadu, barvu má jako Brantner ale kdo to vyrábí jsem zatím nezjistil. Jinak ten Brantner má dost široký a zajímavý sortiment ale trochu mě děsí ta země původu neb na každého výrobce má velký vliv domácí trh a v Rakousku je to zemědělství ne zrovna velkorozměrové A ty jejich záruky jak bylo psáno výše - mě říkali dokonce 10 let na péra - v životě jsem neviděl vozidlo v zemědělství, kterému by vydržely péra 10let...
- claas celtis 456
- Příspěvky: 138
- Registrován: 18 pro 2006 15:32
- Bydliště: Liptákov
a mají docela zajímavý zbůsob překládání jestli sem to pochopil tak je to překládací vůz.
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
claas celtis 456 píše:a mají docela zajímavý zbůsob překládání jestli sem to pochopil tak je to překládací vůz.
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
http://www.hb-brantner.de/images/dreise ... w/ulw1.JPG
Tak podobný princip u nás fungoval možná už před rokem 89. A podvozek měl 3 podobné kontajnery. Někde bych ještě nalez fotky.
claas celtis 456 píše:Jo to bych se rád podíval.
http://rosea.webovastranka.cz/image/ind ... =2&act=idx
Skoro dole jsou 2 fotečky torza původního překládacího návěsu. Nechtělo se mi nahrávat, tak jsem sem hodil odkaz na stránky mého známého, kam mu občas něco pošlu.
chomyz píše:Jasně podobný princip používaly stroje v ČSSR dávno v 70. letech jako typy SVP ale to zase bylo na překládání hnojiva, kde je trochu menší fofr Nasypat tím pěkně naloženou fůru musí být zajímavé...
Na to jak se s tím plní fůra se mohu zeptat souseda až ho uvidím, ale co si matně vzpomínám nebylo to zas tak hrozné, protože při překládání byla hrana kontejneru poměrně dost nad výškou tehdejších odvozových prostředků. Tahalo to LT 190 ( modernizovaná Škodovka na větších pneumatikách) z které bylylo vzhledem k výšce celkem dobře vidět i proto, že to bylo řešené jako sedlový tahač a stačilo to vzít trochu do rejdu a bylo za sebe vidět. Pro překládání byly užity příčkové - řetězové dopravníky poháněné hydromotory. Už delší dobu se snažíme dopátrat k fotkám z provozu nejen této soupravy, ale i jiných podobných vynálezů z let před rokem 89, kterých tu u nás bylo také požehnaně.
- claas celtis 456
- Příspěvky: 138
- Registrován: 18 pro 2006 15:32
- Bydliště: Liptákov
vasek píše:claas celtis 456 píše:Jo to bych se rád podíval.
http://rosea.webovastranka.cz/image/ind ... =2&act=idx
Skoro dole jsou 2 fotečky torza původního překládacího návěsu. Nechtělo se mi nahrávat, tak jsem sem hodil odkaz na stránky mého známého, kam mu občas něco pošlu.
díky za fota.
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
na Slovensku začala predávať návesy brantner spoločnosť agroservis. ponúkajú vysokú kvalitu za vynikajúcu cenu aspoň to tvrdia. podľa ich slov je o návesy tejto značky veľký záujem.
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků