SPZ na 5t
Příspěvků: 21
• Stránka 1 z 1
- Zetor 6211
- Příspěvky: 19
- Registrován: 27 pro 2007 17:51
- Bydliště: Plzeň
SPZ na 5t
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda je možné nechat udělat SPZ na vlek? Koupil jsem ho bez ni. Jinak co je potřeba na vleku mít aby to na technickej schválili? Brzdy,těsnící hevery,elektriku a co dalšího?co nová barva je důležitá? pak jsem slyšel odrazovky...
- Zetor 6211
- Příspěvky: 19
- Registrován: 27 pro 2007 17:51
- Bydliště: Plzeň
neznalek píše:jeslti k vleku nemas technicak, tak horko tezko, tim padem neudelas ani STK i v tom pripade, že by vlek byl naprosto v poradku...
To si asi špatně pochopil...Prostě chci nechat udělat novou SPZ
Zajdi na DI a nech si vydat novou a jestli máš citovej vztah k starému číslu tak http://www.lexani.cz/vyroba/spz.htm.
Re: SPZ na 5t
Zajmalo by mě , zda nejak lze přihlásit na papíri 5 tunu bez tp a spz. Asi ne co?
Zetor 7011
Re: SPZ na 5t
jde to ale přemiklíkovat na jiné papíry (shodný typ).
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: SPZ na 5t
bold píše:jde to ale přemiklíkovat na jiné papíry (shodný typ).
tím myslíš koupit od někoho tp se značkou ?
Zetor 7011
Re: SPZ na 5t
Ještě máš možnost postavení na značky ve spolupráci s výrobcem. Pokud nebylo nikdy postaveno na značkách, tak lze vystavit nový technický průkaz. Nutno předložit "papíry" o schválení provozu na pozemních komunikacích (od výrobce) a provést STK které uzná shodné se schváleným typem a vystaví "známku" na půl roku (na základě žádosti- ve spolupráci s obcí s rozšířenou pravomocí)
Já takhle postavil na "papíry" vyběrač siláže (7045)
A nebo, prostě postavit na papírech vlek. Což je mírně nelegální.
Já takhle postavil na "papíry" vyběrač siláže (7045)
A nebo, prostě postavit na papírech vlek. Což je mírně nelegální.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: SPZ na 5t
Tak až budu mít čas to dotáhnu to od myslivců a hodim sem fotky protože nevim přesně co je to za valník. Vím že je to 184cm široký a teď bych kecal ale asi 4 m dlouhy má to točnu v předu asi dva brzd. válce a v zadu 1. Dostal sem to od myslivců za to ,že jsem jim dovez ječmen z jzd jeń sem to ještě nedotáh dom
Zetor 7011
Re: SPZ na 5t
bold píše:opět nějaký danajský dar
JJ Dnes sem se tam byl podívat a je brˇžděná jen zadní náprava a rozměry šíře 184 cm a délka 460 cm a má to točnu
Zetor 7011
Re: SPZ na 5t
Podle toho bych to tipoval na starou 3,5tunku.
Základ je sehnat vůbec nějaké papíry a pak už s tím jde ledacos dělat.
Já na papírech z vleku 5t provozuji tři vlečky včetně jednoho autovleku
Základ je sehnat vůbec nějaké papíry a pak už s tím jde ledacos dělat.
Já na papírech z vleku 5t provozuji tři vlečky včetně jednoho autovleku
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: SPZ na 5t
chlapi neblbněte, otevřeně hlásat tyhle věci je tak nějak "donebevolající"
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: SPZ na 5t
poulm píše:Podle toho bych to tipoval na starou 3,5tunku.
Základ je sehnat vůbec nějaké papíry a pak už s tím jde ledacos dělat.
Já na papírech z vleku 5t provozuji tři vlečky včetně jednoho autovleku
tjn taky mi stačí sehnat nějaký papíry je jedno jaký technickou udělam i kdyby to nemělo nasobě nic krom kol Jinak je to na kolech 240-508/825-20 Což seem na internetu našel jen jeden odkaz a tobylo kolo na vysokozdvižnej vozík
Zetor 7011
Re: SPZ na 5t
bold píše:chlapi neblbněte, otevřeně hlásat tyhle věci je tak nějak "donebevolající"
No co,každý se snaží nějak existovat a kdo říká,že se nikdy nepokusil nějaký zákon nebo nařízení obejít,tak lže nebo je děsný vůl.
Nicméně bych ještě jedny papíry koupil,protože když zapojím za sebe dva vleky,tak už mi jedny chybí a nedá se to už v dnešní době okecat jako dřív .Ještě uvidím,co bude lepší,jestli koupit přímo na traktorový vlek,nebo přetipovat automobilní.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: SPZ na 5t
poulm píše:bold píše:chlapi neblbněte, otevřeně hlásat tyhle věci je tak nějak "donebevolající"
No co,každý se snaží nějak existovat a kdo říká,že se nikdy nepokusil nějaký zákon nebo nařízení obejít,tak lže nebo je děsný vůl.
Nicméně bych ještě jedny papíry koupil,protože když zapojím za sebe dva vleky,tak už mi jedny chybí a nedá se to už v dnešní době okecat jako dřív .Ještě uvidím,co bude lepší,jestli koupit přímo na traktorový vlek,nebo přetipovat automobilní.
Přetypovánim autovleku na traktorovy jsem si prošel loni, zabralo to asi mesíc, protože jsem čekla na povolení výrobce... ale jinak to docela šlo, cela ta sranda vyšla asi na 5000kč ( i s pojizdkama po uřadech)
Re: SPZ na 5t
Na nějaké BSSko ze Senice na Hané?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: SPZ na 5t
Taky se na to chystám.
Na koho jses u výrobce obracel? Museli ti poslat nějaké vyjádření za určitý obnos,že to lze přetypovat a ničemu to nevadí.Další procedůra už je na odboru dopravy a pokud tam člověk narazí na blbce,který neví jaký tvar má kolo,tak je to další potíž a křeče.
Na koho jses u výrobce obracel? Museli ti poslat nějaké vyjádření za určitý obnos,že to lze přetypovat a ničemu to nevadí.Další procedůra už je na odboru dopravy a pokud tam člověk narazí na blbce,který neví jaký tvar má kolo,tak je to další potíž a křeče.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: SPZ na 5t
Myslim, že tady na foru bylo tomuto tématu konkretní téma. Určitě je potřeba povolení výrobce k přestavbě z T4 a OT4 ( nebo obraceně už nevim), Povolení samotné stalo tuším 2500 Kč a trvalo cca 14 dní.. než mi došlo poštou, dále je potřeba oficiální STK, na stanici, která má povolení k přestavbam/dovozum a pod. takže ne jakakolic stanice STK. Jinak se dělá normální STk jako na traktorový vlek..musí byt vylepená 40km/h nálepka, trojuhelník, pryč všechna přebytečná světla- zpátečka,mlhovky, couvačka, a samozřejmě mít vše v cajku. STK ta stála 1500Kč. Pak se šlo na DI, kde přepis v těchnickém průkaze stál myslim 500kč. V celém mi hodně pomohl uživatel Chomyz, který s tímto má bohaté zkušenostě a moc mu za to děkuju
Příspěvků: 21
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků