Použití pneu - dezén
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
- Klausklaus
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27 lis 2007 16:35
Použití pneu - dezén
Jakou máte zkušenost s Michelin CargoXBib ( blokový dezén ), versus např.Alliance I 380, Trelleborg Twin ( neblokové dezény ). Co je podle vás lepší pro kombinované použití pole/ silnice 50/50 ? Díky.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Re: Použití pneu - dezén
Odpověď na tuto otázku není jednoduchá. Jedna věc je kvalita, nosnost,spolehlivost a spotřeba, druhou věcí je dostupnost gum v prodeji.
Mám na mysli pneu Michelin Cargo X bib, která je podle mých dosavadních zkušeností nejlepší a pro mně s nejmenšími problémy z hlediska garancí. Je ale zřetelně nejdražší. To platí i o konci roku, kdy Michelin jako jedinná firma zdražoval o 8%.
Další problém je ten, že jsou poslední rok nedostatkovým zbožím. Malé firmy po polovině roku neměly nárok a větší např.jako Krampe dostali z 1000 ks kol jen 200-300 ks.
Krampe zvolil jako náhradu Trelleborg, který se používal doposud hlavně na cisternách. Tahle guma není tak dlouho na trhu, navíc Trelleborg díky výrobě v Itálii měl v půli roku dodací problémy .
Třetí firmou je Alliance s gumou A-380, která momentálně není špatná, v urřitém segmentu má větší nosnost než Michelin.Tahle guma vynáší společně s Trelleborg Twin Radial méně bahna na silnici.
Je taky v současnosti nejvíce dostupnáz hlediska dodávek.
Problém je ,že Profi zákazníci v celé Evropě po určitých zkušenostech s konkurencí chtějí hlavně Michelin Cargo X big nebo Michelin XS (stavebnictví).
Mám na mysli pneu Michelin Cargo X bib, která je podle mých dosavadních zkušeností nejlepší a pro mně s nejmenšími problémy z hlediska garancí. Je ale zřetelně nejdražší. To platí i o konci roku, kdy Michelin jako jedinná firma zdražoval o 8%.
Další problém je ten, že jsou poslední rok nedostatkovým zbožím. Malé firmy po polovině roku neměly nárok a větší např.jako Krampe dostali z 1000 ks kol jen 200-300 ks.
Krampe zvolil jako náhradu Trelleborg, který se používal doposud hlavně na cisternách. Tahle guma není tak dlouho na trhu, navíc Trelleborg díky výrobě v Itálii měl v půli roku dodací problémy .
Třetí firmou je Alliance s gumou A-380, která momentálně není špatná, v urřitém segmentu má větší nosnost než Michelin.Tahle guma vynáší společně s Trelleborg Twin Radial méně bahna na silnici.
Je taky v současnosti nejvíce dostupnáz hlediska dodávek.
Problém je ,že Profi zákazníci v celé Evropě po určitých zkušenostech s konkurencí chtějí hlavně Michelin Cargo X big nebo Michelin XS (stavebnictví).
Re: Použití pneu - dezén
Cargo X bib - určitě nejlepší možná volba, jak jsem většinou zastáncem toho nejlevnějšího tak tady se jednoznačně vyplatí trochu připlatit - ta guma (i když možná papírově to tak není) snese větší přetížení i větší rychlost, na silnici se rovnoměrněji sjíždí. Taky jsem byl mírně v šoku když nám řekli že tyhle pneu pár týdnů budou nedostupné pač výrobce nestíhá tak jsem musel v nouzi nejvyšší vzít zase pár Alliance 380 ale naštěstí už se zase dodávky polepšily...
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků