Fliegel ASW 288

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 07 pro 2007 21:05

Pro Čaryfuka:Co to znamená ,že se dostanete do vyšších podmínek? Traktor to neutáhne? Jaká kola máte na tom návěsu-ráfek 22,5" nebo 26,5"?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 8
Registrován: 27 bře 2007 18:28
Bydliště: TN

Příspěvekod Miso » 12 led 2008 20:41

ja si myslim ze na celkovu uzitocnu hmotnost treba min 250 k, mal som moznost jazdit zopar dni s Fastracom 185 a ASW 268 a 270(288), ale pri tej 270 bol moc lahky. Co sa prejavilo najme tym, ze sa s plnym nedalo ist bezpecne viac ako 40km/h.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 21
Registrován: 18 bře 2008 20:25

Re:

Příspěvekod alda » 23 bře 2008 14:00

Pro Martina Hrušku: Je vidět že jste prodejce Anaburgra a neznáte náš problém. My jsme se rozhodli pro Fliegela z několika důvodu. Za prvé jelikoš děláme osiva a máme nízké sklady. Za druhé na jámě v senážích a kukuřici stojí kapku nakřivo a vždy vyklopí bez problémů. V ZOD Stěbořice ho mají asi už 7mým rokem sice na klasickém pérovém pružení, ale co já jsem viděl co s tím provádějí v třeba v cukrovce, když bylo mokro a vozili 28 tun. No a v Kateřinské as. mají tandem Anaburgra a už ho při sypání na poli dvakrát převrátili. Nám přišel na hydraulickém pružení prostě paráda, ale praskalo to za tou 930 Vario potom jsme přepřáhli za Favorita a bylo to dobré. Nakonec nám helmuti vyměnili celý podvozek za pneu. pružení. Zatím to drží. Ten tridem Anaburgr jsem měl pučený na dva dni nejel špatně. Co se týče dílenského opracování u Fliegla das is katastrofen. V té době kdy jsme pořizovali Fliegla byli jsme ve fabrice Anaburgr v Německu a z výtlačným štítem měli uděláných asi 6 vozů, kdežto Fliegel daleko daleko víc. No na závěr každý návěs má své výhody a nevýhody.
Lepší je mít vidle v ruce nežli v zádech.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Re: Fliegel ASW 288

Příspěvekod Martin Hruška » 16 dub 2008 07:30

Pro Aldu: Rad bych tě opravil. Pokud jde o tvé kolegy,kteří byli v Annaburgu. Annaburger v té době dělal jen typ s výtlačným čelem pod názvem Schubfix. Zde měli v té době vyrobeno více jak 50 strojů !! U náprav na tridemu jsme nabízeli hydropneumaticky odpružený podvozek, který se dělá již od roku 2003 a který je u Annaburgu velice dobře odzkoušený.

Problém je, že tvoji kolegové dojeli do Německa ke konkurenci a zde jim pan majitel poskytl informaci, že vyrábějí stovky vozů s výtlačným čelem, zapoměl ale podotkonout, že s hydraulickým odpružením mají jen 5 prototypů a dva jste dostali vy.Takhle jsem to slyšel a nevím zda je to pravda.

Annaburger s úspeěchem tyto vozy Schubmax vyváží do Ruska (každý rok 20-30 ks), dříve tahle firma dovážela Fliegl, měla určité výhrady ke kvalitě ,tak přešla k Annaburgeru.

Momentálním hitem východoněmeckých farmářů a podniků sluřeb je nový Schubmax s objemem korby 55 m3, kterých se jen letos vyrobí přes 30 ks a celá produkce této řady je vyprodaná.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 03 dub 2006 18:03

Re: Fliegel ASW 288

Příspěvekod lukas....1 » 14 čer 2011 10:43

Zkoušel někdo rozmetat s flieglem dolomitický vápenec nebo jiný materiál tohoto typu? Sám o tom uvažuju tak by mě zajímalo jestli to tim jde...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: Fliegel ASW 288

Příspěvekod poulm » 11 črc 2011 19:56

Taky pěkná souprava s Flieglem:
Přílohy
2453.gif
2453.gif (123.39 KiB) Zobrazeno 1982 krát
2449.gif
2449.gif (91.01 KiB) Zobrazeno 1982 krát
2447.gif
2447.gif (111.83 KiB) Zobrazeno 1982 krát
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Předchozí

Zpět na Vleky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků