Fliegel ASW 288

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Fliegel ASW 288

Příspěvekod Karel » 13 lis 2005 18:57

Návěs za pořádný traktor

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

asd

Příspěvekod xslayer » 25 lis 2005 17:45

to teda jo

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 01 pro 2005 17:48

on by tomu stačil i Fastrac 3220, a co se týče návěsů ,konkrétně tridemů tak si myslím,že s pořádným rychlím traktorem by to bylo lepší jak náklaďák s přívěsem,sice nevím jak by si s tímto návěsem poradil Fastrac v kopci,ale jinak si myslím,že to je dobrá kombinace

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 02 pro 2005 07:00

Na omezenou vzdálenost. Na větší by byl lepší tahač s návěsem. Fastrac by do kopce asi s tímto návěsem dostal zabrat... Navíc pokud by to měl napráskany obilím nebo něčím težkým.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 02 črc 2006 12:53

http://www.fliegl.com/content/index.cfm ... 7/search1/

Na 40 tun... Vypadá to dost dobře.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 02 črc 2006 14:06

Jo ten je brutální, za 936ku FENDTa jak dělanej. 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 02 črc 2006 16:00

To už je ,, vlečka " :!:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 13 srp 2006 15:13
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Pája » 13 srp 2006 15:38

U nás mají tři tandemy ASW 268 a tahají to FASTRAKY. I to jsou krásné soupravy. Tridem by byl na FASTRAC asi moc.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 21 říj 2006 17:51
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Petr K » 23 říj 2006 16:56

Tady jezdí s ASW 288 fastrac 3220 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 13 srp 2006 15:13
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Pája » 25 lis 2006 15:46

Určitě parádní souprava, ale budu troch skeptickej. Problém je v tom Fastraku, je to sice supr stroj, ale ta rychlost je problém. Jak už jsem to někde psal: "Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla", tam se v tonáži nevleze ani tandem (nebuďme troškaři), ale tridem nevyjde určitě.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 25 lis 2006 16:01

fastrac má vyjímku a může mít mít 2,5 násobek....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 13 srp 2006 15:13
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Pája » 25 lis 2006 16:46

To je možny, to nevím. Ale přesto si myslím(je to jen můj názor), že ASW268 je na Fastrac lepší. Vyzkoušel jsem to s obilím, vybere tři Lexe 480(je to sice přes tonáž, ale kdo by jezdil s poloprázdnym návěsem), a nic těžšího by asi nebylo ono. Vtip Fastraku je v jeho rychlosti, ale s tridemem, nevím, nevím.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 13 srp 2006 15:13
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Pája » 05 led 2007 11:23


Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 05 led 2007 16:59

tak vůči této soupravě jsem dost skeptický 250 traktor a tridem narvaný hnojem řekl bbych že ktomu měly napsat "JEN ZA IDEÁLNÍCH PODMÍNEK" :D :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 13 srp 2006 15:13
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Pája » 05 led 2007 23:07

Oni taky mají největší kopec, když vyjíždí z pole na cestu.
A ještě tě musím opravit: CASE 7250 má výkon 205kW/275k! Řada 7200 měla výkony 7220-190k, 7230-217k, 7240-249k, 7250-275k.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 06 led 2007 12:28

tak to jo no ale stejně jen porovině

Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 13 srp 2006 15:13
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Pája » 06 led 2007 14:02

Jak už jsem psal kopce nemají, oni hospodaří jenom kolem Moravy pod Olomoucí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 06 led 2007 14:13

Což o to ten Fastrac tu ASW 288 klidně utáhne ALE. Jel sem ve fastraku za nim naloženych slybch 17 tun chytl sem kolej a za ni díru a zadek mi jen cvakal. Ten fastrak je na to moc lehky a moc toho neustojí jak těžší traktory. Proto bych dal přednost něčemu daleko lehčimu snad max tandemu s 20 tunama protože těch 30 na tridemu by bylo o hubu.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Příspěvky: 25
Registrován: 10 říj 2007 18:55
Bydliště: Stepankovice

Příspěvekod Haro » 20 říj 2007 22:48

U nas ho mame za fendem 930 ale i stary Fend favorit(190k) ho obcas tahne.Jen s nim mame porad problemy tak si ho nemci odvezly daly novou napravu a po 14 dnech v kampani znovu stoji a to na nem vozim max.24t.Holt nemci uz nejsou co byvaly

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 02 pro 2007 11:44

To nemá nic společného s němcema ale se značkou vozu, kterou jste si koupili.

Příspěvky: 33
Registrován: 12 lis 2007 18:18
Bydliště: koclirov 223

Příspěvekod david drdla » 03 pro 2007 20:34

zdar jezdi fendtem 924 a mam za to 268 fliegla je k tomu rozmetadlo a musim rict ze to dela krasnou praci :!:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 04 pro 2007 16:16

A co dělají boky? Dá se s tím ještě vozit řepka...?Na Fliegla jsem za poslední rok slyšel jen stížnosti...Nápravy lítají, boky se rozlézají...Ale možná máš nějaký starší ročník, nebo je méně v nasazení....

Příspěvky: 25
Registrován: 10 říj 2007 18:55
Bydliště: Stepankovice

Příspěvekod Haro » 04 pro 2007 18:56

Coze nemci s tim nemaji nic spolecneho tak tady bych se pozastavyl!

Příspěvky: 33
Registrován: 12 lis 2007 18:18
Bydliště: koclirov 223

Příspěvekod david drdla » 04 pro 2007 19:01

zdar mam ho druhy rok a zatim bez problemu mame to hlavne na dopravu vozim stim vsechno tak to vis ze to nekde tece ale neni to tak strasny. Na senaze jsem jeste udelal nastavby :oops:

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 04 pro 2007 22:08

Pro Haro: Protože znám poměrně dobře Váš případ tak si dovolím říct, že jsou i jiné německé firmy, které dělají návěsy.
Měl jsem na mysli ,že to je problém firmy Fliegel a né němců.

Už jste odzkoušeli tridem z Otic nebo nebyl čas?

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 04 pro 2007 22:16

Chtěl jsem se zeptat jak jste spokojeni s vzduchovým odpružením u ASW288 při jízdě na svažitých pozemcích. Není to moc vratké?

Zajímala by mne praktická zkušenost například z Žichlínku.

Příspěvky: 18
Registrován: 26 lis 2007 18:25

Příspěvekod čaryfuk » 05 pro 2007 10:56

Fliegly máme 270 .Při jízdě po svahu není žádný problém.
Naposledy upravil čaryfuk dne 05 pro 2007 11:34, celkově upraveno 1

Příspěvky: 18
Registrován: 26 lis 2007 18:25

Příspěvekod čaryfuk » 05 pro 2007 11:25

Problém u návěsu Fliegl je používání nekvalitních POLSKÝCH součástí vzduchového systému a doslova příšerné dílenské zpracování. Naše 8230 zvládají návěsy celkem dobře do té doby než se dostaneme na pole položené ve vyšších polohách .

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 05 pro 2007 11:39

Puvodně jsem nechtel zasahovat do tohoto tematu ,ale neda me to . co ja vim tak se Fliegli tridemi delají v Madarsku za minimalní mzdu a tak se nedivte že ta kvalita asi neni nejlepší.
Dost dobře mam přehled o 2tridemech fliegl a to si nemužu ani dovolit veřejně napsat ja dobre jsou to navesy.

Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2006 15:53
Bydliště: Čížkovice 83

Příspěvekod Martin Hruška » 07 pro 2007 21:05

Pro Čaryfuka:Co to znamená ,že se dostanete do vyšších podmínek? Traktor to neutáhne? Jaká kola máte na tom návěsu-ráfek 22,5" nebo 26,5"?

Další

Zpět na Vleky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků