Poškozený píst
Pravidla fóra
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Poškozený píst
Zdravím, odřela se nám na hydraulickém válci ta chromovaná tyčka (omlouvám se za výrazy, ale dílna mě moc nebere) cca 50 mm toustá a 250 mm dlouhá. Na pístu co zatáčí kolama traktoru. A vydírá gumičky, které začnou po pár dnech mokvat, a po týdnu max dvou téct.
Nevěděl by někdo jak si s tím poradit? Nebo. Nezná tu někdo šikovného řemeslníka který zvládl ten chrom renovovat? Ideálně kolem Prahy, tak do 100 km
Děkuji za pomoc
Nevěděl by někdo jak si s tím poradit? Nebo. Nezná tu někdo šikovného řemeslníka který zvládl ten chrom renovovat? Ideálně kolem Prahy, tak do 100 km
Děkuji za pomoc
Re: Poškozený píst
udělat novou, dá se sehnat. Popřípadě koupit coby ND.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Poškozený píst
bohužel nic
já to zatím neměl potřebu řešit (poškrabanou pístnici) ale co vím tak se to dá udělat. Nevím nakolik to někdo dokáže zaškrabat či renovovat. Záleží jak hluboké drážky to má, někdy stačí vzít jemný smirek a pod olejem to přebrousit aby to nemělo hrany.
Nejdůležitější je prevence, jakmile se vrchní kroužek začne odlupovat a nestírá tak okamžitě vyměnit, sice se to rozdělává ale než řešit poškrabanou pístnici.....
Já přehazoval krycí "varhánkovou" gumu na servo u UŘ-I páč se už nedělala a nahrazovalo se to právě tím břitem který měl stírat čurbes. pokud se jezdí v písku tak ty pístnice trpí.
já to zatím neměl potřebu řešit (poškrabanou pístnici) ale co vím tak se to dá udělat. Nevím nakolik to někdo dokáže zaškrabat či renovovat. Záleží jak hluboké drážky to má, někdy stačí vzít jemný smirek a pod olejem to přebrousit aby to nemělo hrany.
Nejdůležitější je prevence, jakmile se vrchní kroužek začne odlupovat a nestírá tak okamžitě vyměnit, sice se to rozdělává ale než řešit poškrabanou pístnici.....
Já přehazoval krycí "varhánkovou" gumu na servo u UŘ-I páč se už nedělala a nahrazovalo se to právě tím břitem který měl stírat čurbes. pokud se jezdí v písku tak ty pístnice trpí.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Poškozený píst
opravovat nema vyznam nove pochromovani by bylo drahe a nouzove opravit zabrousenim nebo tmelem nema dlouho vydrz nejlepsim resenim je podivat se v kovosrotu po neposkozene pistni tyci a kazdej soustruznik ji dokaze predelat da se koupit i nova tyc v metrazi ale to take neni levne
Re: Poškozený píst
nemá cenu to opravovat. novou, nebo udělat z metráže. může bejt i lehce přiohnutá (čemuž nasvědčuje poškozený chrom) oprava zas není nějaká závratná částka. opraví to všude, kde dělají hydrauliku, případně mašiny pro zemní práce.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Zpět na Opravy, práce na strojích
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník