Dnešní aktualizace
myslim, ze kdyz prijde na to, tak na tech pneumatikach s tim ten fastrac nehne o nic vic nez kamion. A ty pneumatiky, s tema ma lepsi spotrebu, nez s nizkotlakejma, ale musi stat na souvrati. Mozna i ta spotreba je lepsi nez u tyraku, to je mozna tak jediny duvod, proc to delaj. Ale rekl bych, ze si mohli koupit tridem a mit na nej dve sady pneumatik, a kdyz treba jezdej do vykupu, tak tam dat silnicni. Sem zvedavej, jestli to tam za par let budou furt mit.
Čtu zde vaše reakce na SIGU a musim uznat že když sem to poprve viděl tak sem na to taky koukat.Berte to tak že SIGA je jen ten podvozek ve kterym je zahačen ten navěs.Tam se muže dat jakykoliv naves z kamionu třeba cisterna nebo klaďák, proste co jde dat za kamion to date na SIGU. Ale myslim že tu k SIGA podvozkum napíše nekdo jiny přesnejší info. A muj nazor je, bude se jich tu objevovat stale vic .
To jako ze ten naves by jezdil po poli? V silazich? Na podzim? S fastrackem? To chci videt... Nejak mi tenhle system nejde do hlavy. V cem se to lisi od klasickeho navesu? Vzdyt ten podnik stejne musi mit ten naves, kdyz Siga vyrabi jen tu "tocnu", takze zrejme musi mit i nakladaky. Na delsi vzdalenosti to bude urcite lepsi ten nakladak, protoze ten Fastrac se tam doplazi za mnohem delsi dobu. Samozrejme v zavislosti na terenich podminkach. Tam je jediny plus ta uspora paliva, na kratsi vzdalenost, na ktery ten Fastrac nenabere takovou casovou ztratu. Ale proc si nekoupit naves, tam se toho vejde stejne. A s temahle pneumatikama do pole? To bych opravdu chtel videt, jak by mu to slo...
Ja tu nemluvim o Fastracu ani o tomto návěsu. Já psal o celkovém konceptu Siga. A neliší se v ničem od kalsického návěsu. Jde jen o to, že SIGA umožní tahat návěsy i traktorům a tudíž i tam, kde by náklaďák neujel.Vy v tom vidíte pouze Fastrac, ale když do toho dáte slušnějšího Fendta, tak ujede. Viděl jsem videa tohoto konceptu a tahal tam Fendt 926 SIGU DUO a za tim normální třínápravovej návěs od náklaďáku, evidentně nebylo zrovna sucho a jel jako král. A koli tam pak vezl? nevím, tipuju kolem 30 tun. (ale mohu se plést) Já tvrdím, že s vhodným návěsem je to naprosto ideální věc na dopravu siláže k bioplynkám. Samozřejmě ne někde v kopcích v podhůří. Ale to je asi jasné. No a proč vlastně využívat takové návěsy? No jednoduše kvůli objemu. To co pobere taková Siga Duo za Fendtem s pořádným návěsem, to odvezete na dvou až třech tandemech. A logicky tedy pobere i víc než tridem, záleží na návěsu. A když se bude plnit nějaká slušnjší bioplynka, pak už to ušetří nějakej ten chechták. Navíc zapřáhnout návěs lze jakýkoliv, takže klidně nějakou přívozovou cisternu s kejdou pro kejdovač/kejdovače, který si to mastí s flotačníma gumama na poli/louce. Traktor přiveze návěs, vypřáhne, zapřáhne prázdnej a valí pro další "dobroty" a nezastaví se. Může stále vozit. Nebo plnění teragatoru, ať vápnem, nebo práškem. A když nic, zapřáhne nějaký kipper a valí makat na stavbu. Nebo připojí návěs na klády a hajdy do lesa. V tom je to skvělé, podle mě. Prostě pořád vytíženo. Jistě, není to pro maličké podniky, ale třeba službaři v traktorové dopravě? Nebo velké podniky s bioplynkou a s velkými přepravními vzdálenostmi?
Jarní hnojení pod kukuřici a následné setí
dnešní Jarní hnojení pod kukuřici a následné setí tak ten co řídí tu 70-sátku s předekm to je dobrej dobytek ten tám s tím rozmetadlem rovnou oře jinak se my moc líbý ta agro terno tatra sice nevim jak dobře by chodily na podzim ve hnoji ale vypadá moc pěkně na takovou práci ideální
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků