reklamace

Příspěvky: 53
Registrován: 25 led 2012 10:21
Bydliště: Újezd u Svatého Kříže-Rokycansko

reklamace

Příspěvekod Pepa Josef » 03 čer 2014 18:50

Zdravim chtěl sem se zeptat zda máte někdo podobnou skušenost s reklamací před rokem jsem koupil disky simba x-pres 3 m s dd pěchem po zhruba 200 ha se komplet vymačkali slupice a pozdra v táhle na štelování úhlu,vyfrézovanej čep ne 3.bodě. Po nafocení po 2 měsících dorazil z hustopečí reklamátor zaměřenej na simbu.Podíval se a řikal zanedbaná údržba nedotažený matky dal sem mu klíč a řikam mu tak dotahujte,povídal že už to nepůjde protože už je to tak vymačkaný že se musí se soustružit válečky aby se to dalo dotahnout,jinak slupici drží korunková matka která je zajištěná závlačkou.Po skouknutí sem mu úkázal ten čep ve 3.bodě řek mi že to neni oroginál simba že je to jinej,ten prej dostanu ale ještě mi bylo dodáno že přepravní rychlost stroje je velká stroj je při dopravě přetíženej a tím se mymačkala díra v čepu ve 3.bodě a dodáno že u ramen na čepech se taky dělá díra (zvětšuje se) a je spůsebená taky větší rychlostí než je předepsána.Ještě mi bylo dodáno že mažu špatnou vazelínou disky (udal sem grafitovou a AK2) že popřípadní další závadě na diskách by se neuznala reklamace (výrobce úvádí litiovou už si to nepamatuju jakou řikal) na povrchu disků je rez mi bylo dodáno a tam se taky nezná reklamace popřípadě závady a snižuji si stím životnost takže po sezoně zmazat vazelínou :twisted: . Setkal se někdo s něčím podobným

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: reklamace

Příspěvekod bold » 04 čer 2014 13:09

Nechat si vystavit reklamační protokol, navštívit právníka a zaslat jim odpověď (sepsanou právníkem)na výše uvedený reklamační protokol. 8)
Grafitka je průser, Pokud se rozpadnou ložiska tak ti nikdo noc nedá (jasné nedodržení návodu) ale vymačkaný čep, povolené šrouby a podobné blbosti by reklamace měla být uznána. Neb je na výrobci prokázat nedodržení návodu, ty jsi vše dodržel dle návodu.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: reklamace

Příspěvekod poulm » 05 čer 2014 06:53

V dnešní době je to tak se vším, jak už jednou něco koupíte,tak se za vámi zavře hladina a něco vyreklamovat je opravdové umění a cesta plná nervů a zlosti.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: reklamace

Příspěvekod bold » 05 čer 2014 07:40

nervy ne, to jsem už dávno opustil. Doporučený dopis s návrhem dohody, pokud neuspěju tak právník a pokud ani to nepomůže tak to dám k soudu (ještě jsem tak dalece zajít nemusel).
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: reklamace

Příspěvekod skacel99 » 04 črc 2016 11:41

V tomto je výhoda nakupování vícero věcí u jednoho prodejce a nepřebíhat od jednoho ke druhýmu kvůli úspoře 1000 kč. Pokud člověk má své prodejce,kde pravidelně nakupuje (jak stroje,tak díly) tak je ten přístup většinou lepší.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: reklamace

Příspěvekod bold » 05 črc 2016 08:26

no nevím, pokud mám problémy viz výše, tak už nekoupím ani hřebík stejné značky a s prodejcem se budu bavit formou doporučených dopisů či u soudu.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: reklamace

Příspěvekod skacel99 » 05 črc 2016 08:32

To každopádně jo,v tomhle případě to asi jinak nepůjde.Případně bych se napřed obrátil na dovozce do ČR,že mám s tímto prodejcem problém.
Ale vím,jak lidi rádi škudlí každou korunu a přebíhají od prodejce k prodejci.Proto pokud jsem někde spokojen,loajálnost se občas vyplácí. A nebo mám štěstí na solidní a vstřícný prodejce.

Příspěvky: 477
Registrován: 24 dub 2015 10:30

Re: reklamace

Příspěvekod tonik » 05 črc 2016 09:10

Původní příspěvek je z roku 2014, tak je otázka zda se k tomu vyjadřovat, nehledě na to, že tazatel nenapsal jak dopadl. Já jsem řešil zatím jen dvě velké reklamace, (ZETOR a CLAAS) a ani jedna nedopadla k mé spokojenosti. Zetor po návratu z Brna byl snad ještě horší a NEZBEDOU přislíbené kompletní závaží jako kompenzaci nemám do dnes. A s CLAASem je to obdobné. A to třeba že koupím sekačku a někdo z ní ukradne náhradní nože už dnecs neřeším, protože to je pak na blázinec.

Jak píše Skacel ,že se loajálnost se občas vyplácí, tak s tím nesouhlasím protože musí být oboustraná a né že dovozce neví jak ještě víc vydělat a počítaj u dílů Euro-40kč
Dnes první slova prodejce jsou, že pod cenou to prodávat nebudou. to jeloajálnost?

Stálo by za to vyrazit za hranice, a poznat jakej je přístup a znalosti servisu. Jsou o 50% draší ale o 100% šikovnější.

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: reklamace

Příspěvekod skacel99 » 05 črc 2016 11:26

Řešili jsme kdysi na Forteře prasklou zadní skříň a na 105ce během 1. roku provozu turbo a oboje se vyřešilo díky prodejci. Asi je to světlá vyjímka . Ale je pravda,že větší problém jsme naštěstí delší dobu neřešili.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

Re: reklamace

Příspěvekod neznalek » 05 črc 2016 21:39

Loni jsme řešil závadu na kombajnu za cca 300 tis, jelikož je stroj 12 let starý i tak je strojně pojištěn. Pojištovna z prvu nejevila zájem plnit, ale stačilo napsat dobré stanovisko k jejich zamítnutí a plnili jak měli bez dalších průtahů... celé to trvalo cca 14 dní a peníze byli na účtě. Kromě spoluučasti 10% a oleje za 800kč uhradili úplně vše.... Chce to nenechat se hned odradit, prostě to zkouší. Ohledně záručních oprav nemůžu říct ani pul slova na zastoupení značek u Agrowestu 100%,taktéž john deere 100% žádný problém.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: reklamace

Příspěvekod bold » 06 črc 2016 08:51

osobně si případného prodejce prověřím. Jelikož mám především starší stroje tak řeším dostupnost ND a ochotu poradit či poslat část dokumentace. Abych byl konkrétní, tak zrovna u Claasu (agrall) je přístup super. Díly do 24 hodin. Když je problém tak poskytnou pomoc jak radou tak i částí brožury. Tímto si mně naklonili.
Dále je tu agrotechnic (NHC) prodejce super (mám od nich navigaci) a jeho motem je spokojenost zákazníka, nejenom prodej a zapomeň. šéf servisu je chlapík znalý a není pro něj problém sednout do kombajnu a sklidit 10ha- když je to potřeba. Prostě je to o lidech, značky traktorů jsou vesměs jedno.
Velmi špatnou zkušenost mám se zetory. Naštěstí ne svoji ale kolegovu. Prasklou střechu svalili na mechanické poškození (nikde ani škrábanec) tekoucí hydrauliku rovněž neuznali. Bohužel mou radu aby nebral majora nějak nerespektoval. Ale přístup servisu to dorazil. Rady typu: "klidně tam dolej PP80" ukazují na odborný přístup mechaniků a jejich rozsáhlé znalosti.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: reklamace

Příspěvekod skacel99 » 06 črc 2016 09:06

Stejně tak funguje servis Claasu od Agroservisu Sedláček (zabývají se prodejem použité techniky od Claasu). Pokud mají díly skladem a volného člověka,hned jedou,poradí,pomůžou. Nejlépe fungující servis,který znám.Ale taky se to zaplatí.
Dál mám zkušenost s Agrozetem (Pottinger) a taky bez problému poradí,pomůžou
No a nakonec Bohatec (Zetor,Valtra,Kubota). Máme od nich 3 traktory od novoty + většinu ostatní techniky. Když něco extra hoří tak se zavolá a problém se řeší okamžitě. Sice mají trochu problém s množstvím lidí,že třeba na garančky je poměrně velká čekačka,ale když je problém,tak se to nějak řeší. Řešili jsme u nich jak jsem psal výše reklamaci na turbo a skříň hydrauliky a oboje se vyřešilo.Tady je to ale asi hodně o známostech,známe se všichni asi 20 let

No a Major je kapitola sama o sobě. Seděl jsem v tom (seděl,naštěstí nejel) asi 5 minut a bohatě mi to stačilo. To je snad největší krám,ve kterým jsem kdy seděl. Radši budu celej den hrkat se 6711,kde je alespoň nějak normálně postavená kabina,rozvržený ovladače a posazená sedačka vůči volantu...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 24 úno 2008 21:22

Re: reklamace

Příspěvekod Adam » 27 črc 2016 21:15

Zdravím, má niekto skúsenosť/ informáciu či strojné poistenie pokrýva aj opotrebovateľné diely ako napr. spojková lamela/sada ?
Aj traktor je len stroj....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: reklamace

Příspěvekod bold » 28 črc 2016 17:26

záleží jak je postaveno pojištění. Ale díly podléhající opotřebení se do toho většinou nezahrnují stejně tak jako "běžné" defekty vlivem stáří (alternátor, klimakompresor a pod) spojka má prostě svou životnost, stejně tak jako žárovky apod.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Zpět na Co se sem nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník