Dnešní aktualizace

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Dnešní aktualizace

Příspěvekod Mischel » 23 bře 2006 21:11

Opravdu se používá taková kombinace? :shock: Využije se plný výkon tahače? Asi né, že? 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 23 bře 2006 21:57

Myslim, ze pokud nerozmeta oloveny piliny, tak se vykon nevyuzije :) Tohle se podle me nepouziva, je to nesmysl, to si podle me jen tak zkusili zapojit. Nemoh by s tim na silnici. Ale uvidime az se ozve Vojta, co nam rekne...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 23 bře 2006 22:15

To myslíte tu 160 s RU 5?? Myslím, že se to nepoužívá, na druhou stranu, když jsem viděl tu hromádku hnoje, tak to byl asi nějakej malej soukromníček. Proč by si tam nemohl ten traktor dát? Třeba jinej nemá... Nebo má jinej rozsypanej... Zas tak divný mi to není. 8) 8) A proč by s tím nemohl na silnici???? :shock:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 23 bře 2006 22:19

Ne,ne, ten Case tam pribyl az potom, ja myslim, ze Mischelovi slo o toho Challengera. Jinak to ze taha to rozmetadylko 160kou, to je sice trochu moc, ale byla to zahumenka, to bylo pole 50x300 metru

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 24 bře 2006 14:31

stalinrio píše:To myslíte tu 160 s RU 5?? Myslím, že se to nepoužívá, na druhou stranu, když jsem viděl tu hromádku hnoje, tak to byl asi nějakej malej soukromníček. Proč by si tam nemohl ten traktor dát? Třeba jinej nemá... Nebo má jinej rozsypanej... Zas tak divný mi to není. 8) 8) A proč by s tím nemohl na silnici???? :shock:
s tím rozmetadlem tam nemusel ani jezdit to mohl rozházet tím čelnákem :P

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 24 bře 2006 15:07

Jj. Myslel jsem toho Challengera 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 24 bře 2006 17:03

to určitě nevyužije a ještě je tady jedna věc a to zatáčení pokud začne zabočovat tak jde zadek do boku a tím jde i oje do předu a kola mnohem víc smykují než za klasikou

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 28 bře 2006 15:39

My taky taháme se 12245 RUR5. A vedle v podniku jezdí v tom doknce 16245. A není to tak hrozný.

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 05 dub 2006 22:14

Díky za nové video E 524. Tady je zářný příklad toho jak se to nemá dělat. Je dost možné že šlo v tomhle případě o vyjímku a skupina kombajnů různých výkonů na jednom poli byla jen taková náhoda. Když totiž vidím jak ten Messerschmitt fofruje před NH, aby mu snad nezavazel , tak po tom výjezdu z pokosu to zrní z něho musí letět ještě v dalším řádku. Vždyť to byla jenom trochu jinak okapotovaná E 514 a s tou lištou 4,8 m se za normálních podmínek plazil, protože jinak by ho museli vyhnat z pola. P. S. když jsme dělali řádky tak jsme si úvratě podrtili a před výlezdem z pokosu jsem zpomaloval a nechal slámu vyklepat pěkně do rovného řádku a to bylo potom pěkně čisté pole když se to posbíralo :) , nikdo mi to nepřikazoval takhle dělat ,ale vypadalo to fakt moc dobře. :wink: :wink: :wink:

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 08 dub 2006 08:38

To asi ne, 524 má 152 koní, 514 115 koní. To je docela rozdíl. a 524 není okapotovaná 514

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 08 dub 2006 21:54

To Fugas. Vím E 514 ( 4 VD 14,5/12-1 SRW) 4. válec
E 524 ( 6 VD 14,5/12 SRW) 6. válec
Na E 524 větší bunkr, vysypávání vrchem , jiná kabina, větší váha, ale ta mlátička :? ,ta mlátička zůstala stejná a ten vyšší výkon motoru se dal prakticky využít jen při drcení. Jinak se ten stroj výkonově o moc nezlepšil.No ještě bych zapoměl, sítová skříň byla upravená , a tam se Fortschrittu podařilo to ,že se obsluha postupně zdokonalovala ve svařování. Nevím možná někdo z vás kápnul na lépe vyrobený kus, ale pro nás to byl nepovedenec ( a to jsem se kdysi těšil že s ním budu jezdit :evil: ).

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 09 dub 2006 08:08

A jezdil? Co jste s tím měli za problémy?

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 09 dub 2006 08:45

Naštěstí moc ne. Ony měly po 90. roce přijít dvě. Přišla jedna a já sem zůstal na E 514. Ze začátku mě to trochu mrzelo (holt byl sem mladší) :cry: , ale jak se říká všechno zlý je tak trochu taky k něčemu dobrý, a po 3. letech jsem šel na nový Deutz Fahr 4075 a to byla životní výhra. Ta E 524 nědělala dobrotu od začátku, ZTRA'TY jako prase (dělaly se tam různý úpravy na sítech) , hydraulika se sekala (rozvaděč :twisted: ) ,když to bylo zrána studený nešlo yvedat lišta. Sítová skříň praskala v uložení, hřídele na reduktorech (koncový převod) praskaly s železnou pravidelností, kosohon byl věčně rozsypaný. To ještě musím podotknout že ten chlapík co s tím jezdil nebyl žádný blb, výborný opravář a té mašiny si hleděl, a když se to asi po 12 letech strastiplného provozu prodávalo do Polska tak ani neuronil slzu. Ještě že máme ty severní sousedy :lol: :lol: :lol:

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 09 dub 2006 08:53

Ještě něco. Aby to nevyznělo že jsem tím pádem pohaněl i E 514. :o . E 514 byla zlatá mašinka, když si s tím člověk před sezonou vyhrál, tak jela spolehlivě. Jednou se mnou zašpásovala když se vysypalo ložisko na hardyspojce u motoru, jinak to byl ( a je ) moc dobrý KOMBAJN :wink: :wink: :wink:

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 09 dub 2006 12:28

Zajímavý, díky i za jiný názor na 524. Zatim jsem na ni slyšel docela hodně názorů ale nikdo na ni takhle nenadával. Prosimtě, kolik ha udělals s 514 za rok a kolik udělala 524. Když tak do kombajnů, zatim dík

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 12 dub 2006 20:20

K té dnešní aktualizaci:
Když se to tam doveze, tak se to po práci vozí zpátky nebo to tam už zůstává na trvalo??? A jak je to tam s bezpečností? Chlapi co tam jezdí s LKW říkali, že když se tam nedá něco malým děckom (nějaký keš) , tak že jsou schopni i rozbít auto.... :? 8) Poučte mne 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 12 dub 2006 22:39

podle mě to tam nebude tak horký ja se říká znám lidi ty toho nakecaj a skutečnost je pak jiná 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 13 dub 2006 12:34

Myslím si že se to podstatně změnilo za pár posledních let. Ze začátku naši lidi tam taky měli strach jezdit, ale dnes se hádají kdo tam pojede.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 13 dub 2006 14:55

Aha, tak díky. A ty stroje tam teda necháváte, nebo je vozíte zpátky domů??? 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 13 dub 2006 20:13

Do ted se vozily domu, ale možná se tam už něco nechá. Uvidí se podel situace.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 13 dub 2006 20:35

Jo díky... 8)

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 16 dub 2006 12:54

Ten CASE 220 s pluhem 6 PHX (nevím jaký je tam záběr těles) mi taky nejde moc dohromady,ale budiž je to lepší než CASE 240 s taženýma bránama o záběru 11m (viděno v okolí Brna) , a ještě k tomu bez dvoumontáží, to už je moc. Pluh 6 PHX 35 H jsem tahal za 16145 (když už u nás skončily ŠKODOVKY ŠT 180) a brány se záběrem 11m jsem občas na jaře musel zapříhnout taky a to jsem se doslova styděl :oops: ., protože jinak se to zapříhalo do 7745 :!:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 16 dub 2006 16:09

To bych chtěl vidět 7745 s těžkejma 11m bránama!!!!!!!! :D :D :D :D U nás to běžně tahají 160 a místama toho mají plný zuby......

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 16 dub 2006 18:05

stalinrio píše:To bych chtěl vidět 7745 s těžkejma 11m bránama!!!!!!!! :D :D :D :D U nás to běžně tahají 160 a místama toho mají plný zuby......
no nevím ale taky jsem klasicky 10m brány tahal 7745 a v poho teda při normálnich podmínkách

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 16 dub 2006 18:35

Co je to v poho??? 1??? Dost málo. U nás teda tahali taky 11m, dokonce i se 6911, ale jenom lehký na zavlačování osiva. Ale to už se snad nikde nedělá, už jsem dlouho neviděl ani ty lehký brány. No, dohadovat se s váma nebudu, ale chtěl bych to vidět.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 16 dub 2006 18:37

Jo u nás se ještě zavlačuje. Když sejou se 16245 a nějakým tím starým secím strojem (označení bohužel nevím) Jinak za JD se už nezavlačuje 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 16 dub 2006 19:51

stalinrio píše:Co je to v poho??? 1??? Dost málo. U nás teda tahali taky 11m, dokonce i se 6911, ale jenom lehký na zavlačování osiva. Ale to už se snad nikde nedělá, už jsem dlouho neviděl ani ty lehký brány. No, dohadovat se s váma nebudu, ale chtěl bych to vidět.
tak to budou ty lehčí vláčíme snima před setím máku

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 16 dub 2006 20:44

to otas: Ten MX 220 je trochu moc, ale ten den bylo hodne mokro a i ten se trosku strachal, takze 160ka by nejela. Ale jel sem kolem na podzim, a uz tahal obracak, nakej modrej, nevim kolik teles, no a ted na jare tam je novej JD 8320 a bude tahat Lemken 8 radlic. Takze asi jen tehdy nechteli investovat do pluhu. Jinak ten Case tam jeste taha secku Kuhn asi 4,5 metru, tazenou, a pak diskovy podmitac downlands DH 5000, takze 5 m. Jo a jeste diskovy podmitac Kuhn, taky asi 4-4,5 metru. No ty vsechny veci krom ty secky tam taha obcas JD 4455, nebo Ford 8770, takze rezerva vykonu je, ale prej se jim ten Case moc nelibi.

Jinak k tem branam, pozor na brany a na smyky, v tom je rozdil. U nas mame brany 10m a tahal sem to 7011 a jezdil sem po poli 15km/h. Pak tam mame smyk 8m, ten vypada uplne stejne, jen tam k tem branam ma ty zelezny listy, po cely dylce, a to uz taha 12145, parkrat i Valmet 160ka. Takze jedni z vas asi myslej to a druhy ono.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 16 dub 2006 21:21

Zetor píše:to otas: Ten MX 220 je trochu moc, ale ten den bylo hodne mokro a i ten se trosku strachal, takze 160ka by nejela. Ale jel sem kolem na podzim, a uz tahal obracak, nakej modrej, nevim kolik teles, no a ted na jare tam je novej JD 8320 a bude tahat Lemken 8 radlic. Takze asi jen tehdy nechteli investovat do pluhu. Jinak ten Case tam jeste taha secku Kuhn asi 4,5 metru, tazenou, a pak diskovy podmitac downlands DH 5000, takze 5 m. Jo a jeste diskovy podmitac Kuhn, taky asi 4-4,5 metru. No ty vsechny veci krom ty secky tam taha obcas JD 4455, nebo Ford 8770, takze rezerva vykonu je, ale prej se jim ten Case moc nelibi.

Jinak k tem branam, pozor na brany a na smyky, v tom je rozdil. U nas mame brany 10m a tahal sem to 7011 a jezdil sem po poli 15km/h. Pak tam mame smyk 8m, ten vypada uplne stejne, jen tam k tem branam ma ty zelezny listy, po cely dylce, a to uz taha 12145, parkrat i Valmet 160ka. Takze jedni z vas asi myslej to a druhy ono.
jj máš pravdu já myslím brány smyk poznám neboj

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 16 dub 2006 21:49

To Zetor: Ne!!! Smyky a brány jsou něco jinýho!!! My si rozumíme. Neděláme v zemědělství dva dny!!! Jen těch bran jsou minimálně tři druhy - lehký (ty v těch 10m utáhne i ta 6911, ale krom zavlačování se snad už ani nepoužívají), střední (ty jsem snad viděl jen jednou, tahali to místo lučních smyků hřebama nahoru) a těžký (ty se používají na mělký zpracování půdy a pokud jsou naostro, tak v 10m mají odpor jako kráva a tam bych s tím chtěl vidět jen, jak se s tím 7745 rozjede - třeba teď na jaře v tom marastu...)

Další

Zpět na Co se sem nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků