Dnešní aktualizace
To myslíte tu 160 s RU 5?? Myslím, že se to nepoužívá, na druhou stranu, když jsem viděl tu hromádku hnoje, tak to byl asi nějakej malej soukromníček. Proč by si tam nemohl ten traktor dát? Třeba jinej nemá... Nebo má jinej rozsypanej... Zas tak divný mi to není. A proč by s tím nemohl na silnici????
s tím rozmetadlem tam nemusel ani jezdit to mohl rozházet tím čelnákemstalinrio píše:To myslíte tu 160 s RU 5?? Myslím, že se to nepoužívá, na druhou stranu, když jsem viděl tu hromádku hnoje, tak to byl asi nějakej malej soukromníček. Proč by si tam nemohl ten traktor dát? Třeba jinej nemá... Nebo má jinej rozsypanej... Zas tak divný mi to není. A proč by s tím nemohl na silnici????
Díky za nové video E 524. Tady je zářný příklad toho jak se to nemá dělat. Je dost možné že šlo v tomhle případě o vyjímku a skupina kombajnů různých výkonů na jednom poli byla jen taková náhoda. Když totiž vidím jak ten Messerschmitt fofruje před NH, aby mu snad nezavazel , tak po tom výjezdu z pokosu to zrní z něho musí letět ještě v dalším řádku. Vždyť to byla jenom trochu jinak okapotovaná E 514 a s tou lištou 4,8 m se za normálních podmínek plazil, protože jinak by ho museli vyhnat z pola. P. S. když jsme dělali řádky tak jsme si úvratě podrtili a před výlezdem z pokosu jsem zpomaloval a nechal slámu vyklepat pěkně do rovného řádku a to bylo potom pěkně čisté pole když se to posbíralo , nikdo mi to nepřikazoval takhle dělat ,ale vypadalo to fakt moc dobře.
To Fugas. Vím E 514 ( 4 VD 14,5/12-1 SRW) 4. válec
E 524 ( 6 VD 14,5/12 SRW) 6. válec
Na E 524 větší bunkr, vysypávání vrchem , jiná kabina, větší váha, ale ta mlátička ,ta mlátička zůstala stejná a ten vyšší výkon motoru se dal prakticky využít jen při drcení. Jinak se ten stroj výkonově o moc nezlepšil.No ještě bych zapoměl, sítová skříň byla upravená , a tam se Fortschrittu podařilo to ,že se obsluha postupně zdokonalovala ve svařování. Nevím možná někdo z vás kápnul na lépe vyrobený kus, ale pro nás to byl nepovedenec ( a to jsem se kdysi těšil že s ním budu jezdit ).
E 524 ( 6 VD 14,5/12 SRW) 6. válec
Na E 524 větší bunkr, vysypávání vrchem , jiná kabina, větší váha, ale ta mlátička ,ta mlátička zůstala stejná a ten vyšší výkon motoru se dal prakticky využít jen při drcení. Jinak se ten stroj výkonově o moc nezlepšil.No ještě bych zapoměl, sítová skříň byla upravená , a tam se Fortschrittu podařilo to ,že se obsluha postupně zdokonalovala ve svařování. Nevím možná někdo z vás kápnul na lépe vyrobený kus, ale pro nás to byl nepovedenec ( a to jsem se kdysi těšil že s ním budu jezdit ).
Naštěstí moc ne. Ony měly po 90. roce přijít dvě. Přišla jedna a já sem zůstal na E 514. Ze začátku mě to trochu mrzelo (holt byl sem mladší) , ale jak se říká všechno zlý je tak trochu taky k něčemu dobrý, a po 3. letech jsem šel na nový Deutz Fahr 4075 a to byla životní výhra. Ta E 524 nědělala dobrotu od začátku, ZTRA'TY jako prase (dělaly se tam různý úpravy na sítech) , hydraulika se sekala (rozvaděč ) ,když to bylo zrána studený nešlo yvedat lišta. Sítová skříň praskala v uložení, hřídele na reduktorech (koncový převod) praskaly s železnou pravidelností, kosohon byl věčně rozsypaný. To ještě musím podotknout že ten chlapík co s tím jezdil nebyl žádný blb, výborný opravář a té mašiny si hleděl, a když se to asi po 12 letech strastiplného provozu prodávalo do Polska tak ani neuronil slzu. Ještě že máme ty severní sousedy
- Vojtěch Rada
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15 lis 2005 01:10
- Bydliště: Boskovštejn 6
Myslím si že se to podstatně změnilo za pár posledních let. Ze začátku naši lidi tam taky měli strach jezdit, ale dnes se hádají kdo tam pojede.
Ten CASE 220 s pluhem 6 PHX (nevím jaký je tam záběr těles) mi taky nejde moc dohromady,ale budiž je to lepší než CASE 240 s taženýma bránama o záběru 11m (viděno v okolí Brna) , a ještě k tomu bez dvoumontáží, to už je moc. Pluh 6 PHX 35 H jsem tahal za 16145 (když už u nás skončily ŠKODOVKY ŠT 180) a brány se záběrem 11m jsem občas na jaře musel zapříhnout taky a to jsem se doslova styděl ., protože jinak se to zapříhalo do 7745
tak to budou ty lehčí vláčíme snima před setím mákustalinrio píše:Co je to v poho??? 1??? Dost málo. U nás teda tahali taky 11m, dokonce i se 6911, ale jenom lehký na zavlačování osiva. Ale to už se snad nikde nedělá, už jsem dlouho neviděl ani ty lehký brány. No, dohadovat se s váma nebudu, ale chtěl bych to vidět.
to otas: Ten MX 220 je trochu moc, ale ten den bylo hodne mokro a i ten se trosku strachal, takze 160ka by nejela. Ale jel sem kolem na podzim, a uz tahal obracak, nakej modrej, nevim kolik teles, no a ted na jare tam je novej JD 8320 a bude tahat Lemken 8 radlic. Takze asi jen tehdy nechteli investovat do pluhu. Jinak ten Case tam jeste taha secku Kuhn asi 4,5 metru, tazenou, a pak diskovy podmitac downlands DH 5000, takze 5 m. Jo a jeste diskovy podmitac Kuhn, taky asi 4-4,5 metru. No ty vsechny veci krom ty secky tam taha obcas JD 4455, nebo Ford 8770, takze rezerva vykonu je, ale prej se jim ten Case moc nelibi.
Jinak k tem branam, pozor na brany a na smyky, v tom je rozdil. U nas mame brany 10m a tahal sem to 7011 a jezdil sem po poli 15km/h. Pak tam mame smyk 8m, ten vypada uplne stejne, jen tam k tem branam ma ty zelezny listy, po cely dylce, a to uz taha 12145, parkrat i Valmet 160ka. Takze jedni z vas asi myslej to a druhy ono.
Jinak k tem branam, pozor na brany a na smyky, v tom je rozdil. U nas mame brany 10m a tahal sem to 7011 a jezdil sem po poli 15km/h. Pak tam mame smyk 8m, ten vypada uplne stejne, jen tam k tem branam ma ty zelezny listy, po cely dylce, a to uz taha 12145, parkrat i Valmet 160ka. Takze jedni z vas asi myslej to a druhy ono.
jj máš pravdu já myslím brány smyk poznám nebojZetor píše:to otas: Ten MX 220 je trochu moc, ale ten den bylo hodne mokro a i ten se trosku strachal, takze 160ka by nejela. Ale jel sem kolem na podzim, a uz tahal obracak, nakej modrej, nevim kolik teles, no a ted na jare tam je novej JD 8320 a bude tahat Lemken 8 radlic. Takze asi jen tehdy nechteli investovat do pluhu. Jinak ten Case tam jeste taha secku Kuhn asi 4,5 metru, tazenou, a pak diskovy podmitac downlands DH 5000, takze 5 m. Jo a jeste diskovy podmitac Kuhn, taky asi 4-4,5 metru. No ty vsechny veci krom ty secky tam taha obcas JD 4455, nebo Ford 8770, takze rezerva vykonu je, ale prej se jim ten Case moc nelibi.
Jinak k tem branam, pozor na brany a na smyky, v tom je rozdil. U nas mame brany 10m a tahal sem to 7011 a jezdil sem po poli 15km/h. Pak tam mame smyk 8m, ten vypada uplne stejne, jen tam k tem branam ma ty zelezny listy, po cely dylce, a to uz taha 12145, parkrat i Valmet 160ka. Takze jedni z vas asi myslej to a druhy ono.
To Zetor: Ne!!! Smyky a brány jsou něco jinýho!!! My si rozumíme. Neděláme v zemědělství dva dny!!! Jen těch bran jsou minimálně tři druhy - lehký (ty v těch 10m utáhne i ta 6911, ale krom zavlačování se snad už ani nepoužívají), střední (ty jsem snad viděl jen jednou, tahali to místo lučních smyků hřebama nahoru) a těžký (ty se používají na mělký zpracování půdy a pokud jsou naostro, tak v 10m mají odpor jako kráva a tam bych s tím chtěl vidět jen, jak se s tím 7745 rozjede - třeba teď na jaře v tom marastu...)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 32 návštevníků