Dnešní aktualizace

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 28 lis 2006 21:07

Nemyslim si že by to ten řetěz vydržel, kdyby ho tahali jenom přes to, když to Jumbo je plný senáže.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 28 lis 2006 21:25

přesně tak jednou dvakrát by s tím pořádně cukli a bylo by po něm

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 28 lis 2006 21:36

Asi vám to tu vysvětlí Hugo líp, ale co vim, tak to rozřezali autogenem, aby z toho tu senáž dostali. jinak to bylo kousek od mého rodiště. :) A co vim, oprava vyšla jen na pár desítek tisíc, až sem nevěřil.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 28 lis 2006 21:45

Jenom v desítkách tisíc? :shock: Já to viděl už na odpis, tam je snad každej plech zkroucenej, tomu se fakt nechce věřit ale když je to tak...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 28 lis 2006 22:02

tak jestli byly pomačkané jenom ty plechy tak by ta částka fakt nebyla nijak velká....a rozvody hydrauliky jsou na pravé straně, takže se nic hlavního nepoškodilo....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 13 pro 2005 23:18
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod bedla » 28 lis 2006 22:57

Bylo to v mechanizaci zemedelstvy a ukazovaly tam spravenej vypadal slusnee

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 03 pro 2006 23:45

Ty dnesni fotky, to je parada, fakt nadherny, treba ten zaber z kabiny na prekladac, to je nadhera, kdyz se na to divate, to mate pocit jako byste tam byli. Super fotky.

Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2006 21:48

Příspěvekod Mirin » 10 pro 2006 18:50

Už sem viděl všelicos,ale odvážet od kombajnu s nástavbou na posyp :shock: tomu říkám rarita :lol: .A co říkate na vlek SIGA UNO?Podle mě,by to vpředu chtělo 2 nápravy.Ta jedna bude oproti těm 3 vzadu asi trpět 8)

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 10 pro 2006 19:04

Taky kroutím hlavou nad tím jak se dá využít posypová nástavba když zrovna zima nefunguje tak jak má :D . A taky kroutím hlavou nad tím co všechno jsou ty Jevišovice schopný koupit :?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 10 pro 2006 20:11

Tak co, využití nástavby no... :-)) Má být nevyužitá přes zemědělskou sezonu?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 10 pro 2006 20:58

A jak z toho vykládal tu kukuřici? To má vespod asi nějakej otvor ne? Sypačku asi nepouštěl co :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 10 pro 2006 21:44

Treba to z toho sypace bude na jare rovnouu sejt, a pak zavlacovat :D A ta siga, no nevim, takhle stat na souvrati asi jo, ale do pole by se s tim asi nevydal. Nevim, proc tam rovnou nepostavej nakladak, dyt je tam maj taky a ten to utahne rychlejc. A ten fastrac toho musi mit plny zuby

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 10 pro 2006 21:47

protože kdyby ten náklaďák by z to pole asi ani nevyjel....

Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2006 21:48

Příspěvekod Mirin » 10 pro 2006 21:58

Návěs za traktor na silničních pneu?Proti kamionu malá rychlost,velká spotřeba,proti tridemu na nízkotlakých pneu vysoký utužení.Jedinou výhodu z toho měl asi jen ten obchoďák,co to prodal :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 10 pro 2006 22:34

myslim, ze kdyz prijde na to, tak na tech pneumatikach s tim ten fastrac nehne o nic vic nez kamion. A ty pneumatiky, s tema ma lepsi spotrebu, nez s nizkotlakejma, ale musi stat na souvrati. Mozna i ta spotreba je lepsi nez u tyraku, to je mozna tak jediny duvod, proc to delaj. Ale rekl bych, ze si mohli koupit tridem a mit na nej dve sady pneumatik, a kdyz treba jezdej do vykupu, tak tam dat silnicni. Sem zvedavej, jestli to tam za par let budou furt mit.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 10 pro 2006 23:02

Ta spotřeba u toho Fastracu by mě zajímala oproti kamionům, co vím tak když o žních v Rostěnicích odvážely Mani s vlekama tak spotřeba šla až ke 40 litrům na 100 km. Což se mi zdá docela dost.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 11 pro 2006 09:53

Čtu zde vaše reakce na SIGU a musim uznat že když sem to poprve viděl tak sem na to taky koukat.Berte to tak že SIGA je jen ten podvozek ve kterym je zahačen ten navěs.Tam se muže dat jakykoliv naves z kamionu třeba cisterna nebo klaďák, proste co jde dat za kamion to date na SIGU. Ale myslim že tu k SIGA podvozkum napíše nekdo jiny přesnejší info. :wink: A muj nazor je, bude se jich tu objevovat stale vic .

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 11 pro 2006 15:12

kupovat je možná budou ale jen na dlouhé cesty ten vlek je dělanej na asfalt a ne na pole utužení manipulace já bych to viděl na odvoz obilí atd. do fabrik ale na pole a kratší vzdálenosti jedině návěs a hlavně na pole a do hangárů

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 11 pro 2006 15:57

Dovolím si nesouhlasit. Siga podvozek a k tomu návěs, to je ideální kombinace pro navážení siláže k bioplynkám. Tam to bude to pravé ořechové. A že se tu bude objevovat víc bioplynek, to je jasné.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 11 pro 2006 17:05

To jako ze ten naves by jezdil po poli? V silazich? Na podzim? S fastrackem? To chci videt... Nejak mi tenhle system nejde do hlavy. V cem se to lisi od klasickeho navesu? Vzdyt ten podnik stejne musi mit ten naves, kdyz Siga vyrabi jen tu "tocnu", takze zrejme musi mit i nakladaky. Na delsi vzdalenosti to bude urcite lepsi ten nakladak, protoze ten Fastrac se tam doplazi za mnohem delsi dobu. Samozrejme v zavislosti na terenich podminkach. Tam je jediny plus ta uspora paliva, na kratsi vzdalenost, na ktery ten Fastrac nenabere takovou casovou ztratu. Ale proc si nekoupit naves, tam se toho vejde stejne. A s temahle pneumatikama do pole? To bych opravdu chtel videt, jak by mu to slo...

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 11 pro 2006 17:13

Ja tu nemluvim o Fastracu ani o tomto návěsu. Já psal o celkovém konceptu Siga. A neliší se v ničem od kalsického návěsu. Jde jen o to, že SIGA umožní tahat návěsy i traktorům a tudíž i tam, kde by náklaďák neujel.Vy v tom vidíte pouze Fastrac, ale když do toho dáte slušnějšího Fendta, tak ujede. Viděl jsem videa tohoto konceptu a tahal tam Fendt 926 SIGU DUO a za tim normální třínápravovej návěs od náklaďáku, evidentně nebylo zrovna sucho a jel jako král. A koli tam pak vezl? nevím, tipuju kolem 30 tun. (ale mohu se plést) Já tvrdím, že s vhodným návěsem je to naprosto ideální věc na dopravu siláže k bioplynkám. Samozřejmě ne někde v kopcích v podhůří. Ale to je asi jasné. No a proč vlastně využívat takové návěsy? No jednoduše kvůli objemu. To co pobere taková Siga Duo za Fendtem s pořádným návěsem, to odvezete na dvou až třech tandemech. A logicky tedy pobere i víc než tridem, záleží na návěsu. A když se bude plnit nějaká slušnjší bioplynka, pak už to ušetří nějakej ten chechták. Navíc zapřáhnout návěs lze jakýkoliv, takže klidně nějakou přívozovou cisternu s kejdou pro kejdovač/kejdovače, který si to mastí s flotačníma gumama na poli/louce. Traktor přiveze návěs, vypřáhne, zapřáhne prázdnej a valí pro další "dobroty" a nezastaví se. Může stále vozit. Nebo plnění teragatoru, ať vápnem, nebo práškem. A když nic, zapřáhne nějaký kipper a valí makat na stavbu. Nebo připojí návěs na klády a hajdy do lesa. V tom je to skvělé, podle mě. Prostě pořád vytíženo. Jistě, není to pro maličké podniky, ale třeba službaři v traktorové dopravě? Nebo velké podniky s bioplynkou a s velkými přepravními vzdálenostmi?

Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2006 21:48

Příspěvekod Mirin » 11 pro 2006 18:09

Jo,taková SIGA DUO to už je jiná.To už vtom návěsu aspoň trochu vypadá.Hodit nato kvalitní boty,správnej návěs a do toho Fenda 936 8) ideální kombinace v traktorové dopravě.Řekl bych,že právě kvůli takovýmto systémům je nová řada Fendt 900 taková jaká je.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 11 pro 2006 19:09

no to je sice pěkný je to pěkná souprava ale co tonáž muže ten traktor vubec táhnout takovou váhu podle silničního zákona????

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Jarní hnojení pod kukuřici a následné setí

Příspěvekod xslayer » 16 pro 2006 19:47

dnešní Jarní hnojení pod kukuřici a následné setí tak ten co řídí tu 70-sátku s předekm to je dobrej dobytek ten tám s tím rozmetadlem rovnou oře jinak se my moc líbý ta agro terno tatra sice nevim jak dobře by chodily na podzim ve hnoji ale vypadá moc pěkně na takovou práci ideální

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 17 pro 2006 19:24

Hm, tak dnesni aktualizace od Zdenka, to je neco. Vsechny tri galerie, moc zajimavy a pekny fotky. A ta 8530ka s tim masseyem, to je fakt supr. Moc se mi to libi, to musel bejt krasnej pohled. Celkem zavidim :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 17 pro 2006 19:57

Taky to musim Zdenkovi pochválit, ten MF s JD nemaj chybu. Moc krásný fotky. Dik.

Příspěvky: 132
Registrován: 13 lis 2005 18:53
Bydliště: Český Dub okr.Liberec

Příspěvekod Zdenek Srytr » 18 pro 2006 22:12

No děkuji pánové,ale vy víte,že na to nejsem na pochvaly.Přesto díky moc.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 24 pro 2006 19:20

Tak ta dnešní aktualizace, tomu říkám opravdu VÁNOCE.
Díky moc Martine a fotografové.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

Příspěvekod xslayer » 24 pro 2006 19:36

přidávám se ke štěpánpávi opravdu nádhera FW výtáhl na Vánoce opravdové Klenoty díky moc Hoši

Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 16 říj 2006 19:14
Bydliště: okolí Brna

Příspěvekod Michal » 24 pro 2006 21:22

Zdarec ,
Pánové ,klobouk dolů :wink: ,smekám před Váma :!: :!: :!:
lepší završení dnešního dne si nedovedu představit :D

Mějte se ,čau

PředchozíDalší

Zpět na Co se sem nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků