Sklízecí mlátičky Challenger

Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2007 10:47
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Ondrej » 06 lis 2007 11:13

Ja mám stroj 7276 a nemôžem povedať, že by som mal takú spotrebu. V extémnych kopcoch mi sice vyšla spotreba 17 litrov ale musím povedať, že sa tam na dosť velkej výmere robil jednostranný zber, lebo sme nevedeli sa vyškriabať do kopcov. Jediný čo to tam dokázal bol CASE IH 2388. NH sa tiež nechytali, aj keď majú uzávierku. Na tom istom mieste som jazdil aj z domácim, ktorý mal CEREA 7274 a v kopcoch mu vyšlo okolo 15 litrov. Na rovinách sa to pohybovalo okolo 12-14 litrov z prejazdami.

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 11 lis 2007 16:04

Když už se tady bavíte o těch koncernech, nedalo mi abych se nepřidal.:wink:
Jak se tady někdo bavil o těch Masseyech do Laverdy, tak typ Massey Ferguson Beta a Activa jsou ve skutečnosti přebarvené Laverdy typů M 306 a LCS a u Fendta je to naprosto stejné, Cerea jako typ Fendt 8300 a 8350, Laverda jako typ Fendt C(Laverda M 306), Fendt E(Laverda LCS). Jedinej Fendt si ponechal na kombajnech větší změnu, konkrétně na typu 8300 a 8350(Cerea), kde místo motorů Sisu dává stále motory MAN s výkonem 310 a 350k. Fendt je přestal osazovat jiným kabinama a těma změnama protože jim prý šlo o snižení nákladů. Je to škoda protože ten kombajn byl elegantnější, původně to mělo bejt osazené na MF 42 což byl prototip. Viděl jsem to i na MF už s normálním 4místným označením 7200. Pokud jde o ten novej axiál, tak jeho prvenství patří firmě Challenger protože, ta ho jako model 680B přetstavila nejméně rok před tím, než ho začly přebarvovat do dalších barev. Takhle ho už máme v barvách jako Fendt 9460R, Massey Ferguson 9895 a i Gleaner ho představil jako novou řadu A80. Aby to nebylo tak jednoduché, tak pod zančkou Agco Optima se v zelené barvě prodává eště stará MF 34 a 38 a taky DF Ectron, ten se taky oběvil již i ve žluté barvě. Jinak dříve se pod značkou MF Activa dělal DF řady 56, ten nejsilnější, normálně přebarven na červeno. A pod značkou Fendt se taky dělal DF Ectron. Samozřejmě s jinou barvou a taky jinou kabinou a motorem o výkonu 220k a né těch klasických 170k. Jinak kdo stále vzpomíná nostalgicky po typech MF 38 nebo 84, může si je pod žlutou barvou Challenger nebo zelenou Agco koupit v Brazílii.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 24 lis 2007 13:39

Omlouvám se, s těma motorama MAN ve Fendt 8000 jsem se splet. Teď už je tam taky Sisu a dřív Deutz.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Předchozí

Zpět na Challenger

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků