70-tka
Příspěvků: 102
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 70-tka
JirkaF píše:S těma ZTS to myslím tak, že jsou taky dost silný a zas tak starý taky nejsou.
mám 16145 z roku 1990.tj.18 let,sem tam se něco pokazí a náhradní díly polsko nebrat,ale bohužel jiné nejsou.mám 3 traktory a poslední co jsem pořídil byla ta 161 a tu budu měnit jako první,je nejvíc nákladná na provoz.zlatá řada 7... Co se týče výkonu 160 koní je celkem dost (relativně)ale ta spotřeba,to radši koupím forteru která má 120 koní a spotřeba je uplně někde jinde.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- Petr-mercur
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 čer 2008 14:51
Re: 70-tka
Mám Zetor 7011 a musim uznat že ten předek jí hodně chybí, ale celej rok se nezastaví pořád v polu a jinak zlatej stroj. Za 12let co ji máme se spravovala jen hydraulika a měnil startér.
Re: 70-tka
Taťka jí taky má a je docela super je bez předku,ale s dědou sme minulej rok jeli na pole děda roztahovak sekačku a omylem to chcípnul a pak sme to už nenastartovali takže sme šli domu pěšky děda naštvanej.Je pravda že nám to chcípá často takže musíme hodněkrát zahřívat.
I love Zetor 25.
Re: 70-tka
na dopravu a třeba s rotačkou bez předku pokud nejsou kopce.Do lesa a velké kombinace jedině předek
- Petr-mercur
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 čer 2008 14:51
Re: 70-tka
My zaní taháme čtverák pluh s třicítkama radlicama a dokud měla starý sjetější gumy vzadu tak se jí moc nechtělo, ale pak jsme ji přezuli do nových a jede stym pluhem jak drak semtam zapnu uzávěrku když potřebuje, ale jinak v pohodě. Ale nejvíc se mi líbí ten zvuk toho motoru v tahu, tomu se nic nevyrovná.
- michal100001
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16 bře 2009 17:57
Re:
Plaček Michal píše:Já říkám,jedině ZETOR,ať s předkem nebo bez.Sme sakra jednou Češi,tak proč sme dopustili to,co teď ze ZETORA je.Značka ve světě uznávaná a už není skoro ani naše.Hlavně že si sem taháme J.D.,FENDT,FERGUSON,CASE a jiné a naše značka je v pr......Toť můj názor.
Dakedy boli Zetory super masiny.No tie terajsie su poriadne smejdy.Dnes by dal urcite prednost JD,NH alebo FEND.Ani sa tomu nedivim ze ich uprednostuju.Ved Zetory uz robia aj Poliaci, tak to je katastrofa.
Re: Re:
michal100001 píše:Plaček Michal píše:Já říkám,jedině ZETOR,ať s předkem nebo bez.Sme sakra jednou Češi,tak proč sme dopustili to,co teď ze ZETORA je.Značka ve světě uznávaná a už není skoro ani naše.Hlavně že si sem taháme J.D.,FENDT,FERGUSON,CASE a jiné a naše značka je v pr......Toť můj názor.
Dakedy boli Zetory super masiny.No tie terajsie su poriadne smejdy.Dnes by dal urcite prednost JD,NH alebo FEND.Ani sa tomu nedivim ze ich uprednostuju.Ved Zetory uz robia aj Poliaci, tak to je katastrofa. [/quo
Pokud budem srovnávat staré zetory tak nemají konkurenci, Pokud budem srovnávat nové tak to bude tak 1:1. Zetor má nižší cenu ale horší výbavu. Co se týče poruchovosti tak je na tom stejně (porovnávat stejné výkonové řady)
To že dělají N.D. na crystaly poláci je neštěstí.
Je to stejně všechno jedno.Komponenty do traktorů vyrábí jedna firma a tyto pak dodává do traktorů různých značek. Takže bokud je výrobek od jednoho výrobce v různých traktorech tak se pokazí stejně ať je to v zetoru nebo v jd.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: 70-tka
matuš píše:my máme 35 ha a mame jen 7011 a ta dělá vše od orby přes odvoz až po postřiky
Já mám na cca 35ha 7211,7045,a 16145.(zatím to dělám při zaměstnání,až skončím tak to navýším na 70ha) Když jsme začínali tak jsme taky měli jenom 7011 sice se to stíhalo ale byl to mazec. Orat 35 ha 7011 je mazec, max 3radlice, záběr metr a neubývá to. orat 7045 a 7211 to je už lepší ale potřebuješ 2 lidi. Teď to ořu 161 za polovinu času to co jsme orávali 2 traktorama. Taky je dobré mít v záloze ještě jeden traktor. Jak to děláš s hnojením? se setím? furt přepřihuješ?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: 70-tka
jo dělá pořád ta stojí jen přes noc ale tak něco si nechavame dělat třeba set např.soju, hrach nebo řepku ale jinač se pořád přepřahuje
Re: 70-tka
matuš píše:jo dělá pořád ta stojí jen přes noc ale tak něco si nechavame dělat třeba set např.soju, hrach nebo řepku ale jinač se pořád přepřahuje
No nevim na těch 35 ha je to asi málo.Připravit pole- domů zapřihnout hnojivo-dovést na pole-zas domů zapojit rozmetadlo-na pole rozmést trochu dusíku-zas domů-vypřihnout rozmetadlo-zpátky pro vlečku-vzít jinou s osivem-na pole tam vypřihnout-znovu zpátky pro secí mašinu zaset zavést domů mašinu a nakonec prázdnou vlečku s osivem- Mazec tohle jsem absolvoval když jsem sel 15 ha-a měl jsem toho plné zuby. Pokud děláš na podzim do 5ha a na jaro taky do 5 ha tak se to ještě dá,ale dělat takhle 15ha dej pokoj.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: 70-tka
no jo my máme osivo v 50 kilových pytlích a pole hned před barakem anebo max. 2 km od domu a do mašiny to dávame ručně a hnojivo to sypeme s takových palet vysoko nad zemí
Re: 70-tka
fuuu tak to mas fajn 2km pole od domu ja mam 45 ha a parcela ktora je odo mna najdelej je daleko asi 15km :D
Re: 70-tka
Chlapi já nemám ještě papiry na traktor, nejsem nějaký znalec, ale už nějaký ten pátek se o tyto stroje zajímám. Doma máme Zetor 7011. Jezdíme jen do lesa a občas na políčko. Rejd, spolehlivost, spotřeba a další veci sou perfekt, ale les máme na svahu je to dost lehký traktor na tahání. Přemýšlel jsem o výměně přední nápravy za hnanou, ale je to dost práce. Koupě zetoru s předkem by mě lákala, ale je to dost peněz. Jel sem se zetorem 7745 po silnici je to na prd na couvání taky kvuli rejdu. Ale do polí nebo k nám do klesa bych ho bral všema deseti.
- traktor Zetor
- Příspěvky: 104
- Registrován: 01 led 2008 14:20
- Bydliště: Vysočina, Jižní Morava
Re: 70-tka
Kolika nejvýše tunový vlek se může tahat za Zetorem 7011?
Narvi tam červy, ať to grády má ...
Re: 70-tka
Hmotnost přívěsu nesmí přesáhnout 3,5 násobku hmotnosti tahače. U 7211je to 8500kg a u 7245 je to 10200kg.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- traktor Zetor
- Příspěvky: 104
- Registrován: 01 led 2008 14:20
- Bydliště: Vysočina, Jižní Morava
Re: 70-tka
bold píše:Hmotnost přívěsu nesmí přesáhnout 3,5 násobku hmotnosti tahače. U 7211je to 8500kg a u 7245 je to 10200kg.
Takže se 7211 by se neměl tahat vlek 7 tun?
Narvi tam červy, ať to grády má ...
Re: 70-tka
traktor Zetor píše:bold píše:Hmotnost přívěsu nesmí přesáhnout 3,5 násobku hmotnosti tahače. U 7211je to 8500kg a u 7245 je to 10200kg.
Takže se 7211 by se neměl tahat vlek 7 tun?
Pokud máš všechno závaží tak je maximální přípojná hmotnost (všeho co máš v závěsu-přívěs + náklad) 8500kg.Takhle hovoří zákon a výrobce-skutečnost je trošku jiná, tahá se i 10 tun,ovšem všeho dočasu.Kdo zažil nebrzdící vlek v kopci ví o čem mluvím
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: 70-tka
panove vypocty jsou spravne az na to ze je to 2.5 nasobek hmotnosti traktoru kdyby to bylo 3.5 nasobek tak to by se dalo 4011 tahat 7tuna
- Pavel Buben
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 říj 2009 08:45
- Bydliště: Uherský Ostroh
Re: 70-tka
tak o 3,5 násobek na agrohak slyším porvé,ve vyhlášce se uvádí 2,5 násobek a neřeší se jaký závěs,tak to je asi blbost ne
Re: 70-tka
u toho navesu by logicky vyplyvalo ze zatizeni zavesu se pocita do vahy traktoru a do vahy priversu se pocita jen vaha pripadajici na napravu navesu pak by ten naves mohl mit vahu vetsi nez prives ale je to jen moje uvaha tak ji neberte vazne
Re: 70-tka
ano mysliš spravně, protože navěs zatěžuje i traktor takže váha traktoru + váha navěsu která zatěžuje traktor se počita dohromady a naprava(napravy) přivěsu nesmi přesahnou 2,5 nasobek traktoru i s tim zatižemi háku
Re: 70-tka
nechci se tady do toho moc míchat ale mám pocit že tahač a přívěsné vozidlo se nesčítá. Pokud se nemýlým tak je to 3,5násobek hmotnosti tahače a je jedno jestli je to přívěs nebo návěs. u 7045 je to 10200kg traktor má něco kolem3 tun.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: 70-tka
tak to ja se do toho zase michat chci od toho to forum je aby nam bylp jasno
§ 14
Technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních
souprav a jejich provoz
(K § 2 odst. 5, 6 a 7 zákona)
(1) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 40 km.h-1 nejvýše 2,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla. U souprav traktoru a traktorového návěsu se okamžitou hmotností každého z vozidel soupravy rozumí součet hmotností připadajících na jednotlivé nápravy traktoru, respektive návěsu. Podíl hmotnosti připadající na nápravy traktorového návěsu nesmí převyšovat největší povolenou hmotnost přípojného vozidla uvedenou v technickém průkazu traktoru.
§ 14
Technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních
souprav a jejich provoz
(K § 2 odst. 5, 6 a 7 zákona)
(1) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 40 km.h-1 nejvýše 2,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla. U souprav traktoru a traktorového návěsu se okamžitou hmotností každého z vozidel soupravy rozumí součet hmotností připadajících na jednotlivé nápravy traktoru, respektive návěsu. Podíl hmotnosti připadající na nápravy traktorového návěsu nesmí převyšovat největší povolenou hmotnost přípojného vozidla uvedenou v technickém průkazu traktoru.
Re: 70-tka
Ministerstvo dopravy podle § 16 zákona č. 38/1995 Sb., o technických podmínkách provozu silničních vozidel na pozemních komunikacích, stanoví:
§ 24
Hmotnost připadající na nápravu, celková hmotnost
vozidla a hmotnost připadající na kladku
u pásového vozidla
14.Zapojení vozidel a provoz souprav je dovolen jen za těchto podmínek:
- okamžitá hmotnost přívěsu nebo návěsu, popřípadě dvou přívěsů nebo návěsu s přívěsem činí u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 30 km. h-1nejvýše 2,5násobku okamžité hmotnosti tahače; celková hmotnost jednonápravového přívěsu (určeného pro práce v zemědělství, lesnictví a stavebnictví; v terminologii používané v uvedených odvětvích jsou nazývány návěsy) však smí činit nejvýše trojnásobek celkové hmotnosti tažného vozidla,
- okamžitá hmotnost přívěsu nebo návěsu, popřípadě dvou přívěsů nebo návěsu s přívěsem činí u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 30 km. h-1nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tahače,
- prostřední vozidlo soupravy musí mít vyšší nebo stejnou okamžitou hmotnost jako poslední vozidlo soupravy,
- náklad v jednotlivých vozidlech soupravy musí být rovnoměrně rozložen a řádně zajištěn,
- vozidla kategorie O1( kategorie O1 - s jednou nápravou, jejichž celková hmotnost nepřevyšuje 0,75 t,) mohou být zapojována jen za vozidla, jejichž pohotovostní hmotnost je nejméně dvojnásobkem okamžité hmotnosti připojovaného vozidla, pokud při schválení technické způsobilosti tažného vozidla nebylo stanoveno jinak,
- vzdálenost mezi poslední nápravou motorového vozidla, jehož celková hmotnost převyšuje 3 500 kg, a první nápravou přívěsu, jehož celková hmotnost převyšuje 3 500 kg, musí být nejméně 3,00 m.
každý si to přeberte jak umíte- ještě bych se chtěl omluvit za mystifikaci toho 3,5násobku, ano je to opravdu jen 2,5 a u návěsu 3 násobek
§ 24
Hmotnost připadající na nápravu, celková hmotnost
vozidla a hmotnost připadající na kladku
u pásového vozidla
14.Zapojení vozidel a provoz souprav je dovolen jen za těchto podmínek:
- okamžitá hmotnost přívěsu nebo návěsu, popřípadě dvou přívěsů nebo návěsu s přívěsem činí u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 30 km. h-1nejvýše 2,5násobku okamžité hmotnosti tahače; celková hmotnost jednonápravového přívěsu (určeného pro práce v zemědělství, lesnictví a stavebnictví; v terminologii používané v uvedených odvětvích jsou nazývány návěsy) však smí činit nejvýše trojnásobek celkové hmotnosti tažného vozidla,
- okamžitá hmotnost přívěsu nebo návěsu, popřípadě dvou přívěsů nebo návěsu s přívěsem činí u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 30 km. h-1nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tahače,
- prostřední vozidlo soupravy musí mít vyšší nebo stejnou okamžitou hmotnost jako poslední vozidlo soupravy,
- náklad v jednotlivých vozidlech soupravy musí být rovnoměrně rozložen a řádně zajištěn,
- vozidla kategorie O1( kategorie O1 - s jednou nápravou, jejichž celková hmotnost nepřevyšuje 0,75 t,) mohou být zapojována jen za vozidla, jejichž pohotovostní hmotnost je nejméně dvojnásobkem okamžité hmotnosti připojovaného vozidla, pokud při schválení technické způsobilosti tažného vozidla nebylo stanoveno jinak,
- vzdálenost mezi poslední nápravou motorového vozidla, jehož celková hmotnost převyšuje 3 500 kg, a první nápravou přívěsu, jehož celková hmotnost převyšuje 3 500 kg, musí být nejméně 3,00 m.
každý si to přeberte jak umíte- ještě bych se chtěl omluvit za mystifikaci toho 3,5násobku, ano je to opravdu jen 2,5 a u návěsu 3 násobek
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: 70-tka
nemohu s tim souhlasit je to do rychlosti 40 km/hod ne 30 citujes zakon z roku 1995 ktery uz byl novelizovan a neplati ted je v platnosti vyhlaska 341/2002 -doc ktera ho upravuje neber to jako vytku ber to jako upozorneni je v tom gulas stale se to meni
Re: 70-tka
to máš pravdu-bordel v tom je. já dělal papíry v roce 91 takže to bylo taky všechno jinak- co se týče hmotností a možnosti dvou přívěsů tak to je opravdu bonus
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- traktor Zetor
- Příspěvky: 104
- Registrován: 01 led 2008 14:20
- Bydliště: Vysočina, Jižní Morava
Re: 70-tka
Má uzávěrka nějákej vliv na rychlosti? Uzávěkra mi na jedničku normálně jde, ale na dvojku už nejde
Narvi tam červy, ať to grády má ...
Příspěvků: 102
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků