7011 x 7211 apod.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

7011 x 7211 apod.

Příspěvekod Mischel » 13 lis 2006 21:24

Omlouvám se , že tady zase otevírám diskuzi o starých traktorech, ale potřeboval bych vědět, jaký je rozdíl mezi traktory Zetor řad 7011 a 7211 ( 7045 a 7245 atd... ) ??? Prostě proč je tam ta 2 ? Něco s motorem, že? A jak moc velký je tam už rozdíl oproti 6911(45) Díky... 8)

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 13 lis 2006 22:36

Tak motor 69-70 je rovnaký, 70-tka má navyše mrazovú poistku, 72 má iné vstr. čerpadlo, hlavý valcov a nejaké drobnosti (vodná pumpa a iné).Zvýšená životnosť traktora. 70 a 72 má od 69 inú kľukovku. Rada 2 má zosilnené bloky (motor prevodovka), iné ovládanie spojky (hydraulické) , ozubené kolesá so šikmým ozubením takže sa radí spojkami, inú kabinu (dvere okná). Volant je spravený cez gumené spojky. Rozbehová vzduchová spojka kardanu ovládaná solenoidom (spínač pod pákou). Iné čerpadlo hydrauliky, pomocný valec hydrauliky (72 určite 70 už si nepamätám). Iná kapota (rovná). Iná nádrž na servo s filtrom. Istotne to nie je všetko, na toto som si spomenul......

Příspěvky: 67
Registrován: 09 srp 2006 22:13
Bydliště: pardubicko

Příspěvekod schejbic » 14 lis 2006 21:34

nemáš se za co omlouvat. Každý dělá s tím na co má.
Velký rozdíl, který Miro zapoměl napsat jsou střeva v převodovce - jinak odstupňovaný převodový stupně, hlavně je to znát u 5. stupně. :!:

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 14 lis 2006 22:15

Ozubené kola sú tam iné to je fakt, ale na 5. sa ti to neprejaví to je priamy náhon prevod 1:1 :idea: a ostatné sa zmenili len minimálne.

Příspěvky: 272
Registrován: 28 čer 2006 16:07
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod martasek » 15 lis 2006 01:14

a jake je tam teda rozdil v rychlostech?? ja jen vim a co mam odzkousene nezavisel na 4 traktorech tak 72 na gumach 16,9 28 a 70 na 16,9 28 vali ta 70 podstatne rychlejc a 72 ji nemuze dohnat :wink:
zetor rulezzzzzzz

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 15 lis 2006 18:34

Tak u nás sú všetky 70-72 na 16,9-30.
Oni sú tiež minimálne dvoje portále 25 a 30 km/h. Ale to by už oka išlo rýchlejšie a sem sa moc ani nedodávali.
Aj tu niektorý traktor ide rychlejšie (napr. jedna 7045, jedna 7745) a zase Horal system je leniný ako pes a je to spôsobené nastavením regulátora (točí viacej motor). A netreba zabúdať na to že rada 2 je ťažšia a tiež má prevodovka väčší odpor lebo sú naraz ozubené kolesá pre 2 až 5 v zábere podobne ako na UR II.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 25 led 2007 20:13

Už si na nic nevzpomenete ? 8)

Příspěvky: 272
Registrován: 28 čer 2006 16:07
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod martasek » 29 led 2007 17:50

miro a to mi teda rekni o co je 72 twzsi nez 70?? no max par kg :wink:
jinak rozdily co psal miro je videt ze se v tom parkrat hrabal.u rady 2 akorat vodni pupma je totozna ma jine lopatky vrtule plastove. vstrikovaci cerpadlo je centralne mazane, vsude vedou hadicky treba u 70 je z prepadu vstriku trubka u 72 je jen hadicka.. takle po pravde jsou tam rozdily jako ve felicii se starou maskou a s new maskou... traktor zustal stejnej akorat dostal par+ hlavni rozdil je tam v tej boude ta je lepsi ale jinak vse ze 69-72 (77) je volne kombinovatelne... ja ted treba na 72 budu mit predni napravu ze 73(cararo) a hydraulliku z 77 s 2 pistama :D
zetor rulezzzzzzz

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 29 led 2007 19:53

Martasek: ano je "pár" kilo odhadujem to do stovky, pri rovnakej výbave.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 74
Registrován: 09 úno 2007 20:06
Bydliště: Okr.Pardubice

Příspěvekod Michal(zetor) » 17 bře 2007 13:15

A musí mít 70tka zaplej kompresor při jízdě?Myslim i bez vleku třeba se smykama...prej má něco vzduchovího ted už přesně nevim co něco se spojkou... :?:

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 bře 2007 13:25

no pokud nemáš vzduchovou sedačku a nepoužíváš násobič tak nemusí být zaplej

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 17 bře 2007 13:42

a pokud používáš náhonovou spojku tak by mněl být taky zaplej je tam vzduchovej posilovač :wink:

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 bře 2007 14:14

no tak to sem radši ani nepsal ,protože psal při jízdě se smykem no ,ale kdo ví my jsme měli na smyku ještě přidělaný mrdadlo-vicon a tam je to potřeba ,ale jinač máš určitě pravdu!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 17 bře 2007 21:12

no on psal třeba se smykem tak jsem to jen doplnil 8)

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 bře 2007 21:15

no vždyt to je dobře :lol:

Příspěvky: 272
Registrován: 28 čer 2006 16:07
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod martasek » 07 srp 2007 00:36

eretradek píše:zdravim,chtel sem se zeptat jestli je pravda ze 7011,7211,atd.maji porad stejny prevodovky jako treba 5511,5711,atd..???mi jeden znamej rikal ze jo a ze jak to ma vic koni tak ze to ty prevodovky newidrzi a roztrhnou se...a ze prej 7211 zere jako krava..!!se mit o nak nezda!tak se ptam...co si myslite tak celkove o 7211??za kolik by ste ho tak v dnesni dobe koupily kdyz by byl ve slusnym stavu??diky :)


vsechno co ti ten tvuj znamej napovidal jsou jen keci :roll: :roll: slusna 7211 od 150tis a vejs. ale ja bych ji koupil ve slusnem stavu s predkem teda, klidne i za 5kc :lol:
zetor rulezzzzzzz

Příspěvky: 4
Registrován: 20 dub 2008 13:09

Re:

Příspěvekod 1m3 » 20 dub 2008 13:25

Miro píše:Tak motor 69-70 je rovnaký, 70-tka má navyše mrazovú poistku, 72 má iné vstr. čerpadlo, hlavý valcov a nejaké drobnosti (vodná pumpa a iné).Zvýšená životnosť traktora. 70 a 72 má od 69 inú kľukovku. Rada 2 má zosilnené bloky (motor prevodovka), iné ovládanie spojky (hydraulické) , ozubené kolesá so šikmým ozubením takže sa radí spojkami, inú kabinu (dvere okná). Volant je spravený cez gumené spojky. Rozbehová vzduchová spojka kardanu ovládaná solenoidom (spínač pod pákou). Iné čerpadlo hydrauliky, pomocný valec hydrauliky (72 určite 70 už si nepamätám). Iná kapota (rovná). Iná nádrž na servo s filtrom. Istotne to nie je všetko, na toto som si spomenul......


Není pravda, že by byla jiná kliková hřídel a a hlavy válců - jsou stejné 69 i 72!

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Re: 7011 x 7211 apod.

Příspěvekod Miro » 20 dub 2008 15:00

Najdem literatúru. Doložím.

Příspěvky: 164
Registrován: 23 úno 2008 20:18

Re: 7011 x 7211 apod.

Příspěvekod trago105 » 20 dub 2008 19:35

70tka je vlasně 69 s jinou kapotou a kabinou. Byly 2 tipy- s násobičem a bez něj. 70 nemá žádnej vzduchovej posilovač náhonu, a kdo ho tam má tak to dodělaný ale origo to určitě není. Síla bloku na 70 a 72 vše stejné, převodovka stejná, akorát ovládání spojky kapalinové.

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník