zetor 12045
Příspěvků: 90
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: zetor 12045
aha... no a zas nechápem prečo niektorý ludia hovoria že 160tky žeru viac než 120tky a že ani o moc vela neurobia ? ale zas ja osobne som ešte na 160tke nerobil ale so 120tkou už hej a nestažoval som sa nato že to nevládze abo žeby to viac žralo než by malo... akurát teraz si chystám jednu 12045tku je už porobená ale mám problém s rozvodmy čo sa tíka hydrauliky s tým si neviem dajako pomoct...
Re: zetor 12045
Mal som možnosť porovnať 16245 a 12145 v orbe, aj pri príprave pôdy a nepodarilo sa dosiahnuť rovnakú alebo menšiu spotrebu u 162 na rovnakú prácu (neťahali rovnaké náradie) no 121 robila 8 rokov na 250 ha pri ďalších 2 Crystaloch u súkromníka a 162 robila 6 rokov na družstve, kde asi 5 traktorov obrábalo 1200 ha predtým, ako ju kúpil súkromník. Preto toto porovnanie nebolo moc objektívne.
Re: zetor 12045
no tak to ma dost zarazilo že 160tky nemaju väčší uspech v práci ako 120tky to som nevedel, ale že by bolo navine to turbo alebo čo také ? zmeny v prevodovke ? v motore ? ináč ak sa smiem spýtat videl si už 120tku rozobratu ?? by som potreboval vediet pár vecí ohladom tej hydrauliky...
Re: zetor 12045
Navařil sem na vífuk rouru o promněru cca.120mm a v kopci vihuluje pěkně černě plnou rourou a zvuk je vybornej i u 120ky fakt radost jezdit.
Re: zetor 12045
taky jsem měl možnost porovnávat 12145 a 16145 se stejným nářadím a ta 121 se mi líbila víc zaprve nějaký markantní nárůst výkonu na 160 proti 120 sem nepocítil , třeba v dopravě u mě vede 120 čtyři rychlosti proti třem jsou výhoda ,taky ten atmosférický motor zabírá víc od spodu a taky jde víc podusit ,na 160 dokud turbo pořádně nezabere tak je to slabé jak čaj ,jo jednou jsem jel se 16245 ,ale ta byla pěkně vytuněná turbo pískalo jak na kirovci a na čerpadle bylo taky dost naloženo tak tam se mi ten výkon líbil při každém sešlapnutí plynu mrak dýmu ,dneska bych šel radši do 120ky ta utáhne všechno .
Re: zetor 12045
premo píše:taky jsem měl možnost porovnávat 12145 a 16145 se stejným nářadím a ta 121 se mi líbila víc zaprve nějaký markantní nárůst výkonu na 160 proti 120 sem nepocítil , třeba v dopravě u mě vede 120 čtyři rychlosti proti třem jsou výhoda ,taky ten atmosférický motor zabírá víc od spodu a taky jde víc podusit ,na 160 dokud turbo pořádně nezabere tak je to slabé jak čaj ,jo jednou jsem jel se 16245 ,ale ta byla pěkně vytuněná turbo pískalo jak na kirovci a na čerpadle bylo taky dost naloženo tak tam se mi ten výkon líbil při každém sešlapnutí plynu mrak dýmu ,dneska bych šel radši do 120ky ta utáhne všechno .
120je supr stroj ja sem sní jel, mněl sem naloženo 140q kopec jako prase podřadil sem na 2ku na vršku kopce motor na 900ti otáčkách ale furt jel fakt paráda, dým šel plnou rourou.
Re: zetor 12045
no mě teď někdo říkal, že 120 a 160 mají úplně stejné motory, ale u té 160 je výkon ještě nahnán tim turbem. Takže když bych si dal do 120 turbo, měl bych ten samej výkon co 160. Teda aspoň takhle jsem to pochopil
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: zetor 12045
presne receno ono 80 crystal s turbem je 100 a s 160 jeto uplne stejne ale bacha ten motor neni uplne totozny jsou tam drobne rozdily presne nevim ale tusim turbove mototy maji vetsi prumery na klice jinak provedeny salky atd .jen same male a na venek neviditelne veci ale na zivotnost dost podstatne
ale namontovat potrubi vcetne turba za160 na 120 jde uplne v klidu tam neni rozdil
dokonce vim kde jezdi 7711 s turbem a to je pekne zihadlo samo ze to neni origos ale samo vyroba
ale namontovat potrubi vcetne turba za160 na 120 jde uplne v klidu tam neni rozdil
dokonce vim kde jezdi 7711 s turbem a to je pekne zihadlo samo ze to neni origos ale samo vyroba
Re: zetor 12045
agromanCR píše:no mě teď někdo říkal, že 120 a 160 mají úplně stejné motory, ale u té 160 je výkon ještě nahnán tim turbem. Takže když bych si dal do 120 turbo, měl bych ten samej výkon co 160. Teda aspoň takhle jsem to pochopil
nedoporučuju dávat turbo na 120ku motor dostává zabrat neni nato stavjenej muže vilítnout ojnice atd.
Re: zetor 12045
Tonka píše:agromanCR píše:no mě teď někdo říkal, že 120 a 160 mají úplně stejné motory, ale u té 160 je výkon ještě nahnán tim turbem. Takže když bych si dal do 120 turbo, měl bych ten samej výkon co 160. Teda aspoň takhle jsem to pochopil
nedoporučuju dávat turbo na 120ku motor dostává zabrat neni nato stavjenej muže vilítnout ojnice atd.
dalo by se polemizovat o tom turbu. Na starou 120 bych turbo nedal,na 121 by se už o tom dalo uvažovat. není to ale jen otázka motoru. Pozor na převodovku.4kvalt je dost podimenzovaný na výkon 160koní.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 12045
musím souhlasit s boldem ,4 stupňová převodovka ze 120ky nevydrží turbo musí se přehodit 3 kvalt jak má origoš 160ka ,taky na motor 120 nejde hodit turbo jenom tak bez úprav ,nejsem si jistý co všechno ,ale asi klika ,ojnice ,písty, ventily,nastavení vstřik. čerpadla...
Re: zetor 12045
premo píše:musím souhlasit s boldem ,4 stupňová převodovka ze 120ky nevydrží turbo musí se přehodit 3 kvalt jak má origoš 160ka ,taky na motor 120 nejde hodit turbo jenom tak bez úprav ,nejsem si jistý co všechno ,ale asi klika ,ojnice ,písty, ventily,nastavení vstřik. čerpadla...
Když vezmu katalog tak by celý spodek měl být stejný,rozdíl budou možná písty a hlavně hlava. Chladič je taky větší, trysky 5ti otvorové.
Podělím se o vlastní skušenost-překopal jsem 7045 na turbo-už bych to asi neudělal, ty peníze by byly lépe investované v novějším traktoru a bez práce. Ale je to můj oblíbenec takže to byla srdeční záležitost. Ale jak říkám pokud někomu nestačí výkon stávajícího traktrou tak ať investuje do novějšího a výkonějšího stroje.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 12045
no co vim tak rozdíl tam je v čerpadle tryskách pístech + pístní kroužky a 121 má taky silnější kliku oproti 120tce rozdíly tam určitě sou
Re: zetor 12045
Pokud se můžu připojit tak jsem se o to zajímal u Crystalu 8045 a překopat to na 100 45, rodzdíl je jak píšete v klice a to hlavně v uložení jsou tam jiný ložiska, ojnice jsou silnější(kvuli větším tlakům) jiné trysky, čerpadlo a pak navíc to turbo, jak u 100 tak u 160 jsou stejné bloky motorů myslím jako u 8045 tak u 160 je to blok ze 120 6 válců, ale jak se říká pajšl je jiný.
K těm převodovkám, 160 45 má 3 kvalty proto že se při takovém výkonu sypali převodovky tak nakonec museli udělat širší kola do převodovky a 4 se jim tam nevešli tak tam dali jen 3. Nesouhlasím s tím, že u 160 nejde vidět rozdíl ve výkonu oproti 120 ce. to je hloupost, ale musí 160 tahat odpovidající nářadí a pak spotřeba bude srovnatelná se 120.
Známej má starou modrou 120 a seče s ní se 3j05 Pöttinger a ráno vyjede a na poledne tankuje. , je to o tom mít traktor vytížený a hlavně pánové mít lehkou nohu na plynu.
K těm převodovkám, 160 45 má 3 kvalty proto že se při takovém výkonu sypali převodovky tak nakonec museli udělat širší kola do převodovky a 4 se jim tam nevešli tak tam dali jen 3. Nesouhlasím s tím, že u 160 nejde vidět rozdíl ve výkonu oproti 120 ce. to je hloupost, ale musí 160 tahat odpovidající nářadí a pak spotřeba bude srovnatelná se 120.
Známej má starou modrou 120 a seče s ní se 3j05 Pöttinger a ráno vyjede a na poledne tankuje. , je to o tom mít traktor vytížený a hlavně pánové mít lehkou nohu na plynu.
Re: zetor 12045
Zdravíčko, no u nás 120-tky už ani nenájdem, zopár v družstve ale aj tie len fekál tahaju alebo seju, ale pri orbe alebo diskovaný jedine 160-tky ale aj tie maju čo robiť na naších podach su tu sice roviny ale dobré tažké zeme, taká 16145-tka má čo robiť s 4-ákom pluhom otočným, my sme maly 12045-tku asi pred rokom sme ju predaly lebo zarobila tak isto ako 8011-tka a len viac roboty nanom bolo, ale tiež si nemyslým že medzi 120tkou a 160tkou je neaký extra-velký rozdiel pri práce na poliach, v porovnaný 120-tke su 160-tky su len o výkon lepšie ale žeby aj o vahu, to si nemyslým, ale opravte ma ked plácam ja som ešte toho moc nezažil na poly
Re: zetor 12045
Víceméně v plechařině a kabině,popř pár. drobností navíc.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 12045
Mám pocit že 121 má už i jiný motor, modernizovaný, šrouby na kliku i z boku,a spousta drobných úprav, vesměs je to stejné ale určitě jsou tam "podstatné drobnosti".
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 12045
Taktéž může znít otázka, jaký je rozdíl mezi 12145 a 12245 popř. 12345
Každá novější modifikace je v něčem lepší a bohužel i v něčem horší
Každá novější modifikace je v něčem lepší a bohužel i v něčem horší
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 12045
pokrok nezastavíš. Kdysi Zetor měl velkej odbyt v UK a Novém Zélandu, Austrálii.... a farmáři říkali jedno: motory jednoduché a věčné, mechanické převodovky taky, když se něco podělá, opravím si to sám pomocí výborného manuálu od výrobce a díly jsou levné.
Tak proč nenacpat do traktoru turba, elektroniku, mraky čidel a řj, a když všichni mají automaty, šup tam s nima. Osobně nemám rád přetechnizovaná ani auta. Audi žije například vlastním životem, občas jdu od auta a zamknu dálkou (klasika zámky jsou zatuhlé) a sem tam se stane, že u spolujezdce se rozhodne jednotka komfortu a stáhne okno. Jedna z mnoha výhod technického pokroku. Moje auto žije v době, kdy se prostě nekrade.
Traktor bych chtěl jednoduchý, asi jako 12045 podívejte se kdy se vyráběly, kdy se vyráběly 6748, co stojí díly, kolik jich ještě jezdí. Já jsem fakt zvědavej na výkřiky techniky za pár let.
To je vše co jsem tak chtěl k tomu technickému pokroku )))
Tak proč nenacpat do traktoru turba, elektroniku, mraky čidel a řj, a když všichni mají automaty, šup tam s nima. Osobně nemám rád přetechnizovaná ani auta. Audi žije například vlastním životem, občas jdu od auta a zamknu dálkou (klasika zámky jsou zatuhlé) a sem tam se stane, že u spolujezdce se rozhodne jednotka komfortu a stáhne okno. Jedna z mnoha výhod technického pokroku. Moje auto žije v době, kdy se prostě nekrade.
Traktor bych chtěl jednoduchý, asi jako 12045 podívejte se kdy se vyráběly, kdy se vyráběly 6748, co stojí díly, kolik jich ještě jezdí. Já jsem fakt zvědavej na výkřiky techniky za pár let.
To je vše co jsem tak chtěl k tomu technickému pokroku )))
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!
Re: zetor 12045
poulm píše:Taktéž může znít otázka, jaký je rozdíl mezi 12145 a 12245 popř. 12345
Každá novější modifikace je v něčem lepší a bohužel i v něčem horší
12345 je UR IV to je trocha insie ten mal aj iny motor myslim ze zdvih mal 128 a UR II len 120 a kopec sprostosti my sme tu mali dakedy 16345 a UR II bola este aj 12445 len ci sa poradilo daco aj vyrobit nejaku seriu tak to uz neviem ale sem tam sa ukaze vecsi brat 16445 inak je to skoro to iste od 12045 po 12445
Re: zetor 12045
K horšímu coby spolehnlivost (víc ptákovin= víc věcí co se může pokazit a taky náhradní díly jsou dražší) , lepšímu co do komfortu obsluhy.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 12045
jak to říct...
NASA má spočítané, kolik musí mít záložních systémů a jištění pro let raketoplánu.
Na počet elektronických prvků hlavně je určité procento selhání, proto to při startu často vypadá jako barevná hudba,ale to je prostě normální. Prostě na XXX elektro prvků je statisticky jistá Yová chybovost. První start do vesmíru myslím kontorloval počítač zabírající teď nevím, 3 nebo 5 budov a s výkonem starého XTéčka.
Proč to říkám....čím více elektroniky, tím více chyb a je to normální. Tím více hrozí selhání. V praxi to nebývá až tak důležité, spousta těch věcí je podpůrných....prostě traktor chladí i když ti blbne čidlo atd.
Čím více sofistikovaných systémů v traktoru, tím horší pro jeho spolehlivost, složitější servis a nižší trvanlivost....elektronice tohle opravdu nesvědčí.
Ale komfort obsluhy, blbuvzdornost, možnosti stroje rostou.
Otázkou je vždy kombinace potřeby - výkonu/pohodlí/ceny....tzv. multikriteriální , tedy vícefaktorové hledisko při výběru stroje. Ty si musíš určit, kolik chceš pohodlí, spotřebu na jednotku výkonu, cenu stroje, servisu, ovládací prvky a na co to chceš, jak dlouho to má vydržet.
Bolt si třeba drží nějakou 160tku, lidé se ho tu ptali proč, protože u nich v podniku by s tím nikdo nechtěl dělat. (Sry jseš dobrej příklad Bolte ). Jenže za tu cenu a výkon v orbě, výdrži stroje a v kombinaci, kolik hodin ročně ho potřebuje, servisu,nemá lepší volbu.
Pokud bude obsluha v tom stroji den co den, někdy 2 směny, prostě bude nutná míra jiného pohodlí. Pokud bude v nakladači, reverz bude k nezaplacení. Pokud .... a tak dále.
Takže pokrok je moc fajn. Pokud na něj nemáš, můžeš to spáchat i jinak a za jiné peníze (pokud nepřipočítáš dotaci na nákup nového stroje) a pokud chceš nízkonákladový stroj s co největší výdrží , vezmeš klidně něco, co tomu high endu , tedy nejlepšímu v oboru bude opravdu klidně hodně daleko.
Osobně bych klidně u mne na farmě při délce a způsobu využití vzal Bělorusa a byl bych skoro na půlce Zetora. A vydržel by mi. Asi tak
NASA má spočítané, kolik musí mít záložních systémů a jištění pro let raketoplánu.
Na počet elektronických prvků hlavně je určité procento selhání, proto to při startu často vypadá jako barevná hudba,ale to je prostě normální. Prostě na XXX elektro prvků je statisticky jistá Yová chybovost. První start do vesmíru myslím kontorloval počítač zabírající teď nevím, 3 nebo 5 budov a s výkonem starého XTéčka.
Proč to říkám....čím více elektroniky, tím více chyb a je to normální. Tím více hrozí selhání. V praxi to nebývá až tak důležité, spousta těch věcí je podpůrných....prostě traktor chladí i když ti blbne čidlo atd.
Čím více sofistikovaných systémů v traktoru, tím horší pro jeho spolehlivost, složitější servis a nižší trvanlivost....elektronice tohle opravdu nesvědčí.
Ale komfort obsluhy, blbuvzdornost, možnosti stroje rostou.
Otázkou je vždy kombinace potřeby - výkonu/pohodlí/ceny....tzv. multikriteriální , tedy vícefaktorové hledisko při výběru stroje. Ty si musíš určit, kolik chceš pohodlí, spotřebu na jednotku výkonu, cenu stroje, servisu, ovládací prvky a na co to chceš, jak dlouho to má vydržet.
Bolt si třeba drží nějakou 160tku, lidé se ho tu ptali proč, protože u nich v podniku by s tím nikdo nechtěl dělat. (Sry jseš dobrej příklad Bolte ). Jenže za tu cenu a výkon v orbě, výdrži stroje a v kombinaci, kolik hodin ročně ho potřebuje, servisu,nemá lepší volbu.
Pokud bude obsluha v tom stroji den co den, někdy 2 směny, prostě bude nutná míra jiného pohodlí. Pokud bude v nakladači, reverz bude k nezaplacení. Pokud .... a tak dále.
Takže pokrok je moc fajn. Pokud na něj nemáš, můžeš to spáchat i jinak a za jiné peníze (pokud nepřipočítáš dotaci na nákup nového stroje) a pokud chceš nízkonákladový stroj s co největší výdrží , vezmeš klidně něco, co tomu high endu , tedy nejlepšímu v oboru bude opravdu klidně hodně daleko.
Osobně bych klidně u mne na farmě při délce a způsobu využití vzal Bělorusa a byl bych skoro na půlce Zetora. A vydržel by mi. Asi tak
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!
Re: zetor 12045
Nazdar farmářskej
Opět jsi se rozepsal a v podstatě jsi to vystihnul naprosto přesně. Kdyby jsi byl schopen to hodit do brožury a dal tomu dobrou reklamu, tak by se na tom dala trhnout nějaké kačka-popřípadě euro. Já bych ti tam připsal nějaké "moudra" ohledně techniky a máme "manuál mladého farmáře"
P.S. nick je bold (jelikož je to podle 2in1) nikoliv bolt (páč jak jistě uznáš tak až takový běžec nejsem)
(jen pro pořádek- určitě nejsem háklivý na změnu jména, popř nicku-slyším na všechno )
Opět jsi se rozepsal a v podstatě jsi to vystihnul naprosto přesně. Kdyby jsi byl schopen to hodit do brožury a dal tomu dobrou reklamu, tak by se na tom dala trhnout nějaké kačka-popřípadě euro. Já bych ti tam připsal nějaké "moudra" ohledně techniky a máme "manuál mladého farmáře"
P.S. nick je bold (jelikož je to podle 2in1) nikoliv bolt (páč jak jistě uznáš tak až takový běžec nejsem)
(jen pro pořádek- určitě nejsem háklivý na změnu jména, popř nicku-slyším na všechno )
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 12045
Ahooj
kdepak. Už tohle je exhibice a jak říkal havran E.A.Poea, nikdy více! )))
kdepak. Už tohle je exhibice a jak říkal havran E.A.Poea, nikdy více! )))
Každý pokrok jde pomalu,ale ani Řím nepostavili přes noc!
Re: zetor 12045
to farmářJH:
Lépe bych to taky určitě nedokázal popsat.
Při výběru stroje,traktoru,auta či cokoli jiného hraje roli mnoho faktorů. Nejčastěji je na prvním místě cena a za ní pochodují další požadavky a priority.
Většina z nás se určitě shodneme na tom, že přílišná elektronika v zemědělských strojích moc nesvědčí.
Mnozí si pletou elektroniku s komfordem řidiče. I ten nejjednodušší traktor může být pro řidiče velice pohodlný, je to jen o doplňcích.
Co se týče Zetoru 12045,tak si myslím, že pro soukromníka či malého až středního zemědělce je to stále užitečný pomocník s relativně nízkou pořizovací cenou,levným provozem a náhradními díly.
Jeden můj známý zemědělec,který obdělává necelých 400ha si už skládá třetí Z12045 a v bednách má nachystaný čtvrtý.
Do oreb má jeden velký stěžejní JD,tyto ostatní Zetory si předělal na rychlou převodovku a používá jej na všechny lehčí práce,od dopravy,postřiky,fekál, setí,sázení atd.
Ačkoli se to bude zdát pro někoho divné,tak je tento traktor použitelný i pro nějakého chalupáře pro práce kolem baráku,do lesa apod.Je sice trochu větší než lecjaká UŘ1,ale je to jen o zvyku. Proč nemít za stejné peníze silnější traktor,už to je přece komford Jak říkal farmář, pokud takový traktor není určený na každodenní nebo vícesměnný provoz, tak na těch pár desítek či stovek Mthodin za rok je to v pohodě.
Lépe bych to taky určitě nedokázal popsat.
Při výběru stroje,traktoru,auta či cokoli jiného hraje roli mnoho faktorů. Nejčastěji je na prvním místě cena a za ní pochodují další požadavky a priority.
Většina z nás se určitě shodneme na tom, že přílišná elektronika v zemědělských strojích moc nesvědčí.
Mnozí si pletou elektroniku s komfordem řidiče. I ten nejjednodušší traktor může být pro řidiče velice pohodlný, je to jen o doplňcích.
Co se týče Zetoru 12045,tak si myslím, že pro soukromníka či malého až středního zemědělce je to stále užitečný pomocník s relativně nízkou pořizovací cenou,levným provozem a náhradními díly.
Jeden můj známý zemědělec,který obdělává necelých 400ha si už skládá třetí Z12045 a v bednách má nachystaný čtvrtý.
Do oreb má jeden velký stěžejní JD,tyto ostatní Zetory si předělal na rychlou převodovku a používá jej na všechny lehčí práce,od dopravy,postřiky,fekál, setí,sázení atd.
Ačkoli se to bude zdát pro někoho divné,tak je tento traktor použitelný i pro nějakého chalupáře pro práce kolem baráku,do lesa apod.Je sice trochu větší než lecjaká UŘ1,ale je to jen o zvyku. Proč nemít za stejné peníze silnější traktor,už to je přece komford Jak říkal farmář, pokud takový traktor není určený na každodenní nebo vícesměnný provoz, tak na těch pár desítek či stovek Mthodin za rok je to v pohodě.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 12045
zdravím
chci se ještě naněco zeptat kousek víš se narazilo na 12245 má ty samí problémi jako 16245 elektrika portal atd...
nebo jeto 12145 a nato daná 2ková kabina a jeto to samí?
chci se ještě naněco zeptat kousek víš se narazilo na 12245 má ty samí problémi jako 16245 elektrika portal atd...
nebo jeto 12145 a nato daná 2ková kabina a jeto to samí?
Příspěvků: 90
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků