zetor 8245 12245 16245
Příspěvků: 39
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
- radek
zetor 8245 12245 16245
Jaké máte zkušenosti s těmito traktorami. U nás mají 16245 a má natočeno asi 10 000 Mth. Tahaly za ní 4m kombinaci KUHN a 5ti radličný PHX dostávala dost zabrat . Motor má původní akorát se dělala hydraulika a koncáky.
16245
Zetor 16245 je největši sráč všech dob,jezdim s nim 7let a stale samé problémy s eletrikou,jednou sem delal motor dvakrat mi prask portal a jednou sem ho prepulil v seci kombinaci ACCORD.Uz nestaci na dnesni pozadavky v zemedelstvi.
8245 12245 16245
U 16245 si nemohu nařikat na motor ten snad vydrží všechno,ale co se týká převodovky a diferáku to je neštěstí a taky elektroinstalace to je ještě horší než temelín.
- Jirka12145
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05 črc 2006 19:52
- Bydliště: Jindřichohradecko
Snad se taky dočkám? Zatím mi musí stačit 12145.Motor šlape dobře. Hydraulika to je bolest. Převodovku jsme vyměnili silnější ze 160ky
a mám pokoj.Tahám PHX 5 , podmítač 3m, branosmyk 8m,disco 3050
a mám pokoj.Tahám PHX 5 , podmítač 3m, branosmyk 8m,disco 3050
162 mame doma privezli jsme ji v zoufalem stavu kdy v nakem JZD tahala na co nemela 4m tezka kombina atd.. udelal se GO rozvodovky, hydrauliky a predni napravy, stredni oprava prevodovky a motoru.. zatim je to dobre taham s tim 6radlicnejB201 pluh a pohoda.. co je zoufale 3 rychlosti to je konec kdyby tam dali aspon 3 nasobnej nasobic ale takle co je u tohoto traktoru pruser ze je podimenzovana predni naprava jak se jezdi se zavazim jde do haje koncaky ani nemluvim... motor neni spatny ale mala zaloha vykonu. a jak uz tu nekdo psal ta ELEKTRIKA to je k zblazneni bych toho blba co to delal povesil za.. do pruvanu to je hruza na 70/72 nebyl nikdy problem s eletrikou tady je furt neco a pritom ji tam neni o nic vic
jinak ja mam hydrauliku komplet predelanou jsou tam 2x velke pisty pomocne ale fakt velke predelana ramena a 2 zesilena takze tu 4m kombinaci to veme..
celkove je mala kabina ale pomerne dobre odhlucnena... ted mam v planu si udelat na ni el. zapinani predku a nahonu jeste bych chtel ten naspobic ale to uz bude slozitejsi...
jinak ja mam hydrauliku komplet predelanou jsou tam 2x velke pisty pomocne ale fakt velke predelana ramena a 2 zesilena takze tu 4m kombinaci to veme..
celkove je mala kabina ale pomerne dobre odhlucnena... ted mam v planu si udelat na ni el. zapinani predku a nahonu jeste bych chtel ten naspobic ale to uz bude slozitejsi...
zetor rulezzzzzzz
schrnul bych to asi tak ze je to proste 8045 zetor ktrej je malinko vystuzenej a je v tom 160 konovej motor a ten traktor na to proste nema proto se to tak vse nici bohuzel je to stejna konstrukce a nic noveho a je to smutne ze traktor kterej byl vymyslenej v 60/70 letech ve stejne pbdobe se vyrabi az do roku 2000
zetor rulezzzzzzz
Aj keď to tak nevypadá, jednotlivé verzie A,B,C u UR II crystal sa od seba strašne líšia. Tá predná náprava má len rovnaké koncáky, diferenciály sa menily troje typy (bola odskúšaná aj nová, značenie neviem niečo 2000, pre 16445, do sériovky došla len na 18345). Riadenia boli štyri typy. Motor čo modernizácia A,B nový blok nové vnútro, posledný model 8604 sa moc neosvedčil, medziskrine sú aspoň tri, prevodoviek 3-rýchlostných (bol aj 4-rýchlostný prototyp) a násobičov zrovna tak , zadný diferenciál na každej modernizácii iný, koncáky sú pre 16245 dvoje, celkovo min. troje, brzdy suché a mokré, hydraulika klasická a 7-tonová. Elektrika v streche to je exot, pokiaľ sa nedajú silnejšie poistky a opáli sa to, potom je to totálna katastrofa.
Chlapi z VVU majú patentovanú plný powershift prevodovku s 16,24 aj 32 rýchlosťami pod záťažou, je len škoda že to nikto vtedy nepresadil.
Elektroovládanie predného náhonu a uzáveriek bolo sériové na type Super a potom M98, takže prestavba je jednoduchá.
Povedal by som že vývoj tam bol, ale koncepcia zostala pôvodná, ako u všetkých Zetorov......
Chlapi z VVU majú patentovanú plný powershift prevodovku s 16,24 aj 32 rýchlosťami pod záťažou, je len škoda že to nikto vtedy nepresadil.
Elektroovládanie predného náhonu a uzáveriek bolo sériové na type Super a potom M98, takže prestavba je jednoduchá.
Povedal by som že vývoj tam bol, ale koncepcia zostala pôvodná, ako u všetkých Zetorov......
u nás máme 2, jedna je obyč 162 45, ZETOR, ta druhá ZTS 16245 SUPER. Když to maká, je to dobrý, ale nesmí ti do toho vlízt kdokoliv jinej, jinak vysype jednu věc a pak to jede. Na jedný je teď zrovna v pr... převodovka, a to nic netahá, jen má no sobě čelňák. Ta druhá (ZTS) má za sebou střední go motoru, nějak nevydržely písty. ale jinak tahoun
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
K tomu co tady uvádíte bych ještě doplnil opravdu nevkusnou kabinu.
Špatný desing a ještě horší ergonomie.
Zlatá kabina z řady 81, 101 atd..
Špatný desing a ještě horší ergonomie.
Zlatá kabina z řady 81, 101 atd..
Octaviaman
Re: zetor 8245 12245 16245
nevíte někdo kolik koní má 16145??? slyšel sem někde že 141 ,. nevíte to někdo přesně? díky
Re: zetor 8245 12245 16245
Mi máme tiež Z16145 a tahame 2 kosy čelnu a bočnú a ani hydraulikka ani motor neni problem ale mame pomalu prevodovku a na 16145 su len 3 rychlostne a tam neni rychla a prevodovka zo 12145 ma o 6kw menej
Re: zetor 8245 12245 16245
Presne ako tu väčšina tvrdí. Z160-tky majú väčšinou 3-rýchlostnú pomalú prevodovku. Podľa mojich znalostí je to dané tým, že pre 4-rýchlostnú prevodovku je tento motor prisilný a teda často dochádza k poruchám. Čo je veľká škoda, preťože pri 160-tke problémom je využitie jej veľkej sily. 1stupeň je pomaly, 2 je rýchly, resp. neviete sa rozbehnúť na mäkkom povrchu.
- jindrich camek
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 úno 2007 16:45
- Bydliště: vsisko 9 okr. olomouc
Re: zetor 8245 12245 16245
Nechapu co porad knourate a stezujete si na ZETOR.Si kupte treba Holanda,kdyz na to mate.Ja mam doma zetory tri,vcetne nove Fortery 125 a nestezuju si.Jen vim presne co bude dalsi traktor,zlata dobra 162.Na ktere si udelam vse sam, svepomoci a hlavne za par korun.Novy traktor je drahy spas.A co se tyce poruch,dokud to jede je to fajn hracka,ale legrace konci jak se zacne platit servis a opravy.
Re: zetor 8245 12245 16245
Chlapi, chci se zeptat na zkušenosti s 12245 oproti 12145- opravy elektroinstalace, motor, převody, celková spolehlivost.
Stodvaadvacítka tak kolem roku 1990. Dík
Stodvaadvacítka tak kolem roku 1990. Dík
Re: zetor 8245 12245 16245
Nemate niekto el schemu na Zetor 12245 potrebujem surne DAKUJEM
Naposledy upravil andel dne 11 bře 2012 12:43, celkově upraveno 1
- Frantík SK
- Příspěvky: 112
- Registrován: 28 říj 2008 21:00
- Bydliště: Vých. Slowensko
Re: zetor 8245 12245 16245
Zdravím, potrebujem nejaké rady... situácia sa vyvinula tak, že potrebujem kúpiť silnejší traktor. Mala by to byť 12245 okolo r.v. 1990. Nebudem tu riešiť prečo, začo, načo, proste po dlhej a zrelej úvahe, v rámci svojich potrieb a finančných možností by to mal byť 120k Zetor, do úvahy ešte prichádza aj nejaká 12145. Hlavne potrebujem vedieť od tých, čo tomu rozumejú viacej než ja, na čo si dať pri kúpe pozor, kde má ten traktor slabé miesta, aby som si potom nebúchal hlavu o stenu. Traktor idem kupovať s človekom, ktorý má na zetoroch niečo odjazdené, ale každá dobrá rada sa zíde. Vďaka za odpovede, čas tlačí...
Byť poľnohospodárom nie je povolanie, ale poslanie.
Re: zetor 8245 12245 16245
ja by som chcel sa opitat ze co treba dat do nafty abz nemrzla lebo moj oco uz daval aj benzin do lkt 81 turbo
Re: zetor 8245 12245 16245
na to je dobre zimni aditivum koupi se u cerpacek nebo 10 procent petroleje je to ale potreba rozpustit v nafte nez ztuhne do ji zmrznute nafty to davat je uz pozde
Re: zetor 8245 12245 16245
aditiva se přidávají v plusových teplotách. nebo ohřát polovinu nafty a dodat aditivum, potom dát nazpět. Benzín je taky řešení (max 10%) Nejlepší řešení je dávat kvalitní naftu a včas vyměnit za přechodovou a posléze arktiku.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 8245 12245 16245
a co udělat, když zthune i nafta s aditivem ? Já už topím pod traktorem vojenským halogenem Trošku neprozíravě jsem před mrazama natankoval 260l plnou nádrž
Re: zetor 8245 12245 16245
jednou jsem kdysi ze zufalstvi pod plnou nadrz u trambusa v tavychto mrazech dal el.varic ze ohreju naftu prostor nad hladinou byl do rana plny ledu jak se vyparila voda obsazena v nafte takze tudy take cesta nevede ja bych nadrz vypustil dal nekam do sklepa ke kotli a az bude mit aspon 10nad nulou tak pridat znova aditiv treba i trojnasobek nebo petrolej nebo benzin samozrejmosti je dat novou vlozku filtru a vycistit hruby filtr tu naftu co prodavaji u benziny jako zinmi je podle mne jen normalni nafta s pridavkem aditiva
Re: zetor 8245 12245 16245
Dneska to zkusím rozhejbat, naftu mi vozí přímo z rafinerky od čepra, zimního aditiva jsem tam dal dvojnásobek, ale i tak je KO. Jedinej stroj, kterej mi na danou naftu bezproblemu běhá v těhle mrazech je 3011 (ale ta je bez kabiny a bez čelního nakladače, kterej potřebuju ) Benzínem ani petrolejem se mi to ředit nechce, v tomhle případe se jedná o vcelku moderní motor, tak nevim, co by to udělalo...
Re: zetor 8245 12245 16245
to neznalek a nešel by tě přidat ohřev nafty já ho na jd mam a spokojenost
Příspěvků: 39
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků