8045 pneumatiky
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
8045 pneumatiky
teď jsem byl u dvou známých a docela jsem koukal. Oba dva mají crystal 8045, ale jeden má ve velkém TP napsáno zadní 16.9 34 a přední 11,2 24 a ten druhý má vzadu 16,9 34 a předek 12,4 24. Oba crystali jsou stejný rok výroby, tak teď teda nechápu, jak je možné že oba mají stejný kola vzadu a jiný ve předu. To tam byly na crystalech v rozvodovce 2 typy různých převodů?? Nevíte jestli se dá sehnat nějaká tabulka poměru jako u UŘ1
Re: 8045 pneumatiky
Čau.Já si myslim že jeto v normě.Předek má mít 3 procenta předběhu.Já mám 7045 a vzadu mám 16.9-30a ve předu 12,4-24 a v pohodě
Re: 8045 pneumatiky
Jenže u 7045 bylo v přídavný převodovce, kde spínáš předek 2 typy kol. 49 a 51 zubů a podle toho se párovali přední a zadní pneu.
Re: 8045 pneumatiky
Tady bych problém nehledal,po silnici je to jedno (pokud nejezdíš se 4x4 stále,od toho to tam přece je dle dnešních sezoních pracovníků ) a v terénu jestli jsou to 3 nebo 6 procent rozdílu asi taky těžko poznáš,pamatuji že k nám do statku chodily přímo z Brna někdy v roce 74-75 krystaly na pneu 11,2x24 a 16,9x34,dnes jsou na pneumatikách 12,4x24 a 18,4x34 a poslední dva co tam zůstaly pro zmíněné sezonní pracovníky jezdí vesměs s origo převodovkou
Re: 8045 pneumatiky
Tak už jsem taky pořídil crystala 8045. Chtěl bych ho zrychlit kvůli zimní údržbě.Přejezdy mezi vesnicema a areálama. A v létě dopravě. Nevím jestli dát rychlou převodovku, nebo dát do zadu Pneu 18,4 38. Jenže nastává zde problém co dát dopředu? A ještě jsem se chtěl zeptat jak se jezdí s rychlou převodovkou? Nechybí tam ta trojka??když se řadí 2 a pak 4
Re: 8045 pneumatiky
ricmont77 píše:Tak už jsem taky pořídil crystala 8045. Chtěl bych ho zrychlit kvůli zimní údržbě.Přejezdy mezi vesnicema a areálama. A v létě dopravě. Nevím jestli dát rychlou převodovku, nebo dát do zadu Pneu 18,4 38. Jenže nastává zde problém co dát dopředu? A ještě jsem se chtěl zeptat jak se jezdí s rychlou převodovkou? Nechybí tam ta trojka??když se řadí 2 a pak 4
Trojka tam nechybí,protože se zrychluje stálý převod tzn. že 1.,2. a 3. stupeň pojede rychleji,ale protože 4. stupeň je přímej záběr který spojuje pouze vstup a výstup (převod 1:1)tak by trojka se čtyřkou byli stejné,proto se mění ještě kolečka na trojce aby byla rychlejší než čtyřka která již zrychlit nelze,z tohoto důvodu se také otočí na řadící páce trojka se čtyřkou,takže ve finále se jede 1,2,4,3 prostě trojka nechybí.
Re: 8045 pneumatiky
Chlapi....přečtěte si katalog ND.
Je možné mít 18,4/15-34 jak s gumama 12,4, nebo i 14,9x24.....a to i s 16,9/14-34....vždy to je jen o soukolí v mezipřevodovce - v katalogu ND máte počty zubů, co máte dát, když máte ten, či onen typ pneu.
Já např měl 8011, předělal na 10045 - předek 14,9/24 ( ze 120tky ) a zadek 16,9/34...teď budu ale dávat 18,4/15-34 aby se to nehádalo + k tomu patřičné ozubené kola + zrychlení převodovky
Je možné mít 18,4/15-34 jak s gumama 12,4, nebo i 14,9x24.....a to i s 16,9/14-34....vždy to je jen o soukolí v mezipřevodovce - v katalogu ND máte počty zubů, co máte dát, když máte ten, či onen typ pneu.
Já např měl 8011, předělal na 10045 - předek 14,9/24 ( ze 120tky ) a zadek 16,9/34...teď budu ale dávat 18,4/15-34 aby se to nehádalo + k tomu patřičné ozubené kola + zrychlení převodovky
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků