Sací filter 8011

Uživatelský avatar
Příspěvky: 52
Registrován: 31 kvě 2014 16:16
Bydliště: Slovensko

Sací filter 8011

Příspěvekod krystalak » 01 dub 2018 20:52

Zdravím, mal by som otázku ohľadom sacieho filtra u týchto strojoch... hľadal som na fóre, ale nenašiel som tak dúfam , že nevadí že zakladam novú tému... k veci: takže, práve pracujem na GO motora na zetore 8011 a premýšľal som nad tým sacím filtrom čo tam je... že či to je dostatočná ochrana a aj ak ano, tak je to dosť mohutná vec a či by sa dalo na tieto motory dať suchý filter sania ako to maju už dnešné traktory.. a ešte taka drobnosť kúpil som tesnenie hlavy (pridam foto z internetu) na starom bola iba jedna diera ako je na foto a na novom tesneni nieje ani jedna diera je to v poriadku? su to diery na vodu a na motore su diery iba na tesneni nie... za každý názor a radu vám ďakujem... :mrgreen:
Přílohy
_vyr_592th_P1010003.JPG

Příspěvky: 118
Registrován: 27 bře 2015 12:48

Re: Sací filter 8011

Příspěvekod jozef1975 » 01 dub 2018 21:53

Nazdar, suchym vzduchovym filtrom nic nepokazis podla mna chrani motor lepsie ako ten stary s hniezdami a olejom. Len si nemysli ze teleso toho sucheho filtra bude ovela mensie. Musis tam dat filter adekvatny k objemu motora nie nejaky maly.
Co sa tyka tesnenia v lete mi robili majstri z sts motor na crystali s celnakom a pamatam si ze tie diery tam vysekavali.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 262
Registrován: 05 úno 2008 19:29

Re: Sací filter 8011

Příspěvekod K10 » 02 dub 2018 01:11

Vždy jsem dával těsnění pod hlavu s jednou dírou(jako na obrázku), je to kvůli cyrkulaci resp. chlazení posledního válce aby chladící kapalina protékala okolo všech válců rovnoměrněji a ne jen okolo nejbližších k vodní pumpě .Pokud se vysekaly všechny tak se poslední válec (u kabiny ) špatně chladil a zapékal se, zvlášť u stovek to byl docela problém.

Příspěvky: 118
Registrován: 27 bře 2015 12:48

Re: Sací filter 8011

Příspěvekod jozef1975 » 02 dub 2018 07:58

K10 píše:Vždy jsem dával těsnění pod hlavu s jednou dírou(jako na obrázku), je to kvůli cyrkulaci resp. chlazení posledního válce aby chladící kapalina protékala okolo všech válců rovnoměrněji a ne jen okolo nejbližších k vodní pumpě .Pokud se vysekaly všechny tak se poslední válec (u kabiny ) špatně chladil a zapékal se, zvlášť u stovek to byl docela problém.


To co pises dava zmysel.
Len preco to potom ti dvaja vysekali, este ma zdrbali ze preco nebolo predosle tesnenie vysekane. :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 52
Registrován: 31 kvě 2014 16:16
Bydliště: Slovensko

Re: Sací filter 8011

Příspěvekod krystalak » 02 dub 2018 10:06

a preco na mojom novom neni ani jedna diera? :mrgreen:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Sací filter 8011

Příspěvekod bold » 02 dub 2018 11:32

suchý filtr je lepší, jak na údržbu, tak na čistotu vzduchu. A ohledně těsnění, nic nevysekávat. Když se to vyseká, tak nechladí poslední válce, voda musí totiž obtéct válce a pak jde do hlavy, pokud se to proseká tak využije nejmenší odpor a hned u prvního válce jde do hlavy. Já to prosekl u 16145 jen nad ohřívacím tělískem 8mm lochajznou :-D
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 118
Registrován: 27 bře 2015 12:48

Re: Sací filter 8011

Příspěvekod jozef1975 » 02 dub 2018 21:17

krystalak píše:a preco na mojom novom neni ani jedna diera? :mrgreen:

Toto by som aj ja rad vedel. Doteraz sme si vzdy motory vlozkovali sami ale tento bol chyteny aj na kluke a este aj v sezone tak som ich zavolal. Ja som nikdy tie diery nerobil, nie preto ze by som bol odbornik ale vobec som netusil ze sa ma alebo nema nieco vysekavat.

Zpět na UŘ II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník