Zetor Proxima Power
Příspěvků: 30
• Stránka 1 z 1
Re: Zetor Proxima Power
no jezdil sem s nim u kamoše a svezení paráda, dobrý jízdní vlastnosti akorát kdyby tak nebumbala
Re: Zetor Proxima Power
Ja by som bol skôr zvedavy na ten reverz.......chceme na to aj nakladac.A na kolkatke si jazdil ??? 85,95,105 ?????
Re: Zetor Proxima Power
hele jezdil jsem na 95 ale kamošmá na 105 čelnák a ten reverz to je kurna věc to není jak mam ja 7245 furt řadit jako magor co tam chceš za nakladač???
Re: Zetor Proxima Power
Ja uz mam nakladac na Proxime 8441 a ten bude na tuto novu Proximu.Je to z Humpolce Trac-lift 220SL
Re: Zetor Proxima Power
Neni to moc velke na ten traktor ???Myslim ze ten traktor ma co robit aby sa s tym pohol a nie este nieco nakladal ?!?!?!
- Pavel Buben
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 říj 2009 08:45
- Bydliště: Uherský Ostroh
Re: Zetor Proxima Power
A proč by s tým neměl pohnut
Re: Zetor Proxima Power
Ja to porovnavam podla mojho nakladaca.Neviem ako velky je ten co ma ale na mojom traktore je to citit ked nahodim naneho nakladac.Je to zhruba tona a je to vidiet a citit ze sa to tazko rozbieha a aj do kopecka to ide tazko.No je to 84 Proxima ,ma cca 90 koni a taka 52 alebo 70-ka tak to som este nevidel ako sa to chova pri praci tak preto sa pytam.
Re: Zetor Proxima Power
nahodou ta 7245 nemá ubec žadnej problém a kamoš má 5245 v čelnáku a taky v poho ale je to lepší kuli spotřebě
Re: Zetor Proxima Power
Nevie nahodou niekto kto tuto Powerku ma na Slovensku......najlepsie na zapadnom alebo juhozapadnom Slovensku ????
Re: Zetor Proxima Power
Jestli chcete Proximu Plus za slušné peníze, tak si zajeďte do Anglie. Proxima Plus 8541 se tam prodává za 20 800 Liber. U nás je za 888 000 tis. bez DPH. Proxima Power bude o trochu dražší, ale né o moc. Doufám, že sem vám zvedl tlak . Karel
karel
Re: Zetor Proxima Power
No keby si siel do tej Anglie tak za prevoz,prihlasenie atd. by ta to vyslo asi na rovnako ked nie draksie,nemyslis........a dostal by si tam traktor vyspecifikovany presne tak ako potrebujes a vsetko co na nom chces????
Re: Zetor Proxima Power
Budem počítat. Cena traktoru v Anglii bez DPH v kurzu 30 KČ je 624 000 tis., u nás 888 000 tis., rozdíl je 264 000 Kč. Převoz cca 30 tis + letenka 15 tis.+ ubytování + výlet po vokolí cca 10 tis. Přihlášení cca přeženu 10 tis. Náklady celkem 65 000 Kč. Rozdíl po odečtení 264 000 - 65 000 = 199 000 Kč. Jestli se to vyplatí nechám na každým. Karel.
karel
Re: Zetor Proxima Power
No jo, ale angličani maj jinou výbavu než my tady v ČR ( vzduchové brzdy, závěs atd...) a to hlavní záruka! Mám Zetora Proxima 7441, ve 25 Mth začal téct olej z portálu a v 80 Mth kompletně traktor přestal brzdit. V servisu řekli, že to je normální, no prostě neuvěřitelné.
Re: Zetor Proxima Power
No tak to je reklama pro Zetor jak vyšitá. Proto novej Zetor nechci ani zadarmo. Bohužel to neni jenom moje zjištění. Spousta vyléčených soukromníků ze značky Zetor přechází k John-Deeru a k ostatním značkám. Na to aby testovaly traktory až na polu u zákazníka je asi špatný a hlavně drahý žert. A než se do mě pustíte, sem majitelem jednoho z posledních dobrých traktorů 7745. Ale nový traktor už nebude Zetor. Oleje sem si už užil dost. Karel.
karel
Re: Zetor Proxima Power
karelk píše:No tak to je reklama pro Zetor jak vyšitá. Proto novej Zetor nechci ani zadarmo. Bohužel to neni jenom moje zjištění. Spousta vyléčených soukromníků ze značky Zetor přechází k John-Deeru a k ostatním značkám. Na to aby testovaly traktory až na polu u zákazníka je asi špatný a hlavně drahý žert. A než se do mě pustíte, sem majitelem jednoho z posledních dobrých traktorů 7745. Ale nový traktor už nebude Zetor. Oleje sem si už užil dost. Karel.
Tak s tímto se nedá bohužel nic jinýho,než plně souhlasit.Taky mám 3starší Zetory ,na které nedám dopustit ,ale můj nový stroj už tuto značku nenese.
Re: Zetor Proxima Power
Tak ono strasne moc zalezi na tom co s tym traktorom budete robit...hej.Ja mam Proximu 8441 a mam ju uz skoro sest rokov a nabehal som na nej 2500mh.Na taku dobu je to malo,robim s nou lahke prace v komunalnych sluzbach.Bolo by zbytocne kupovat JD alebo nieaky iny traktor podobnej dobrej znacky.Keby sme s nou obrabali 100-200 ci viac ha pôdy a robili by sme nieaku tazku robotu tak by som mal mozno rovnake skusenosti ako vy a urcite by to chcelo lepsi stroj!!! Ten môj zetor dotraz nemal ziadne velke opravy a poruchy no ako hovorim mozno preto ze neni moc zatazovany a ide na polovicny vykon.No za tu cenu, dostupnost nd,jednoduchost je to v nasom pripade vydareny a celkom dobry traktor,nevidime dôvod aby sme kupovali nieco ine a preto by sme chceli Proximu Power aj kôly tomu ze uz ma tu reverzaciu,chceme do nej aj nakladac od Trac-Lift 220SL..........
Re: Zetor Proxima Power
tiež mam skusenosti že tie nove zetory su tak postaviť ho do garaže a potom sa nekazi aj znami tu ma jednu 105-ku a po 500 mth mu začal tiecť olej pod hlavou
Re: Zetor Proxima Power
mato.601 píše:tiež mam skusenosti že tie nove zetory su tak postaviť ho do garaže a potom sa nekazi aj znami tu ma jednu 105-ku a po 500 mth mu začal tiecť olej pod hlavou
Jestli myslíš 10540 tak u toho to byla konstrukční vada,tekly snad všechny.Já na něj nedám dopustit,nejlepší Zetor o výkonu 100 koní.Kromě zmýněného oleje pod hlavou,a občas praskajících vstř.trubek za 8000mth žádný jiný problém.To byl jěště pan Zetor.
O těch současných se nemá cenu bavit.
Re: Zetor Proxima Power
Současné, myslím všechny Zetory mladší 5 let(řada Proxima,Fortera).Zetor 10540 co jsem popisoval,měl rv1996 a byla to tzv. UŘ III.
Re: Zetor Proxima Power
Má Proxima Power pojezdovou spojku uloženou ve voleji jako John Deere a nebo je tam suchá a ovládaná pouze reverskou přes ten elektrom. ventil. Dál mě zajimá jestli taky tak skáče jako Proximy a nebo je delší a už je to Ok. Karel.
karel
- Forterra power
- Příspěvky: 14
- Registrován: 10 čer 2011 09:45
Re: Zetor Proxima Power
Něco o Proximě Power z internetu:
Tyto traktory mají místo klasické suché pojezdové spojky jen setrvačník s tlumičem rázů a ozubením nutným pro spouštěč. Vlastní rozjezd a změnu směru jízdy zabezpečují dvě mokré lamelové spojky s elektronickým řízením. Reverzace pod zátěží je ovládána páčkou pod volantem a traktory dostaly novou řídicí jednotku, která mimo reverzačních spojek řídí též třístupňový násobič točivého momentu a spojku vývodového hřídele. Díky elektronickému ovládání reverzace jsou v kabině i další změny. Pod spojkovým pedálem je nyní snímač polohy a na hlavici řadicí páky je kromě dvou žlutých tlačítek pro řazení násobiče též červené tlačítko vypínání spojky, přesněji řešeno rozepnutí obou reverzačních spojek.
Co se týká rozvoru, tak ten je delší něž u Forterry, takže by to mělo být Ok.
Tyto traktory mají místo klasické suché pojezdové spojky jen setrvačník s tlumičem rázů a ozubením nutným pro spouštěč. Vlastní rozjezd a změnu směru jízdy zabezpečují dvě mokré lamelové spojky s elektronickým řízením. Reverzace pod zátěží je ovládána páčkou pod volantem a traktory dostaly novou řídicí jednotku, která mimo reverzačních spojek řídí též třístupňový násobič točivého momentu a spojku vývodového hřídele. Díky elektronickému ovládání reverzace jsou v kabině i další změny. Pod spojkovým pedálem je nyní snímač polohy a na hlavici řadicí páky je kromě dvou žlutých tlačítek pro řazení násobiče též červené tlačítko vypínání spojky, přesněji řešeno rozepnutí obou reverzačních spojek.
Co se týká rozvoru, tak ten je delší něž u Forterry, takže by to mělo být Ok.
Re: Zetor Proxima Power
Předpokládám že ji máš doma. Jak jsi s ní spokojenej. Uvažuji o ní jako náhradu za dva staré traktory, ale u nás ji nikdo nemá. Příští rok se na ni mrknu na Techagru. Karel.
karel
- Forterra power
- Příspěvky: 14
- Registrován: 10 čer 2011 09:45
Re: Zetor Proxima Power
Doma jí bohužel nemám.
Od ledna 2012 budou tyto traktory muset spňovat přísnější emisní limity III B, budou tedy dražší cca až o 80 000 Kč (filtr částic, katalyzátor, 4 ventily...).
A navíc teď dávají slevu 65 000 Kč. Takže bych si jí pořídil ještě letos. Jeden starší traktor bych si nechal, nikdy nevíš co se stane, a přepřahání strojů také zabere svůj čas.
Od ledna 2012 budou tyto traktory muset spňovat přísnější emisní limity III B, budou tedy dražší cca až o 80 000 Kč (filtr částic, katalyzátor, 4 ventily...).
A navíc teď dávají slevu 65 000 Kč. Takže bych si jí pořídil ještě letos. Jeden starší traktor bych si nechal, nikdy nevíš co se stane, a přepřahání strojů také zabere svůj čas.
Re: Zetor Proxima Power
Ja jazdím na Proxime Power 105 ale ak by som si ju mal kúpiť pre seba na podnikanie asi by som si to rozmyslel !!!!!
Re: Zetor Proxima Power
Máme 5 let Proximu 7441s mechanickou reverzací , závada byla pouze jedna s brzdami hned po koupi v důsledku vadného dílu, který se hned vyměnil za německý a je klid. Ale příští traktor už Zetor nebude, protože se mi zdá, že soudruzi v Zetoru moc nepřemýšleli nad tím, že s tím bude někdo pracovat celý rok a vůbec pracovat. Na silnici je docela v pohodě, i když v případě reverzace má 6 rychlostí a mezi 5. a 6. rychlostí je moc velký skok, takže 6 jde řadit až na kopci S prázdným 5-ti tunovým vozem na horším asfaltu do většího kopce šestka vůbec nehrozí, v tom samém místě s se stejným vozem jede 6340 bez problémů na pětku.
Jinak mě docela otravuje řazení, někdy jde tak ztuha, že tam vůbec nedostanu kvalt, řadící páka pruží - celé jsem to rozdělal, promazal, jde to líp, ale ne o moc. Reverz je v pohodě, dělám zimní údržbu v areálech firem a bez problémů. Na Zetoru mě točí takové drobnosti, které tam vůbec nejsou, třeba blbý cyklovač stěračů, v zimě nepostradatelná věc, nakonec jsem si ho dodělal, potom konstrukce táhel ovládání hydrauliky, taky úlet, a můžu pokračovat dál a dál. Hydraulika je stejná jako na starších zetorech, motor Crystal, kabina jakžtaž, přídavný rozvaděč měl bowdenové ovládání, předělal jsem to na elektriku, přibylo 12 drátů a dva spínače, ubyly 2 všude překážející bowdeny, včetně pák, jak prosté. My máme ještě provedení bez pravého panelu s odkládací schránkou, ten dokoupím a dám na něj všechny spínače s přísrojové desky, alespoň budou po ruce a dosáhnu na ně. V noci žádný spínač nesvítí, takže nesplést si maják s předkem je docela umění, to už jsem taky vyřešil podsvětlením spínačů. Ovládání hydrauliky je kapitola sama pro sebe, pořád si lámu hlavu, jak to předělat na elektrické Ještě jsem zapoměl zmínit vzduchové ovládání spojky vývodového hřídele - byl tam strašný ráz na rozběhu, vyřešil jsem to zaslepením většiny děr v tom ochanném kloboučku ventilu a pod hadici do ventilu jsem vložil připínáček , který fuguje jako netěsnící ventil, při vypuštění vzduchu z ventilu (tj. zapnutí hřídele) připínáček uzavře hadici, protože však netěsní, začne pomalu pouštět vzduch dalo by se to udělat i jinak, ale tohle už 4 roky funguje naprosto bezvadně, rozbíhá se to plynule i na vyšší otáčky. A mohl bych pokračovat, prostě už si hledám cestičku k John Deere.
Jinak mě docela otravuje řazení, někdy jde tak ztuha, že tam vůbec nedostanu kvalt, řadící páka pruží - celé jsem to rozdělal, promazal, jde to líp, ale ne o moc. Reverz je v pohodě, dělám zimní údržbu v areálech firem a bez problémů. Na Zetoru mě točí takové drobnosti, které tam vůbec nejsou, třeba blbý cyklovač stěračů, v zimě nepostradatelná věc, nakonec jsem si ho dodělal, potom konstrukce táhel ovládání hydrauliky, taky úlet, a můžu pokračovat dál a dál. Hydraulika je stejná jako na starších zetorech, motor Crystal, kabina jakžtaž, přídavný rozvaděč měl bowdenové ovládání, předělal jsem to na elektriku, přibylo 12 drátů a dva spínače, ubyly 2 všude překážející bowdeny, včetně pák, jak prosté. My máme ještě provedení bez pravého panelu s odkládací schránkou, ten dokoupím a dám na něj všechny spínače s přísrojové desky, alespoň budou po ruce a dosáhnu na ně. V noci žádný spínač nesvítí, takže nesplést si maják s předkem je docela umění, to už jsem taky vyřešil podsvětlením spínačů. Ovládání hydrauliky je kapitola sama pro sebe, pořád si lámu hlavu, jak to předělat na elektrické Ještě jsem zapoměl zmínit vzduchové ovládání spojky vývodového hřídele - byl tam strašný ráz na rozběhu, vyřešil jsem to zaslepením většiny děr v tom ochanném kloboučku ventilu a pod hadici do ventilu jsem vložil připínáček , který fuguje jako netěsnící ventil, při vypuštění vzduchu z ventilu (tj. zapnutí hřídele) připínáček uzavře hadici, protože však netěsní, začne pomalu pouštět vzduch dalo by se to udělat i jinak, ale tohle už 4 roky funguje naprosto bezvadně, rozbíhá se to plynule i na vyšší otáčky. A mohl bych pokračovat, prostě už si hledám cestičku k John Deere.
Dříve: pokud se nic nepokazí, nic s tím nedělej
Dnes: pokud se nic nepokazí, tak je to předimenzované...
Dnes: pokud se nic nepokazí, tak je to předimenzované...
Příspěvků: 30
• Stránka 1 z 1
Zpět na UŘ III - Proxima, Forterra, Maxterra......
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník