Zetory
Příspěvků: 46
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Zetory
O co jsou nové Zetory třeba např. Fortera horší než ostatní traktory stejné kategorie. Je to otom, že kdo tady píše je zviklej na lepší stroje a nebo to je jistá averze k této značce. Je to horší hydraulika, motory, ovládání traktoru atd.Zajimají mě zkušenosti né slyšel jsem atd. Karel.
karel
podle mě je ten největší problém v převodovkách, někdo sice namítne že jsou jednoduché, ale když jedeš proti kopci a rád bys podřadil a než to zvládneš tak zastavíš, tak je mi nějaké jednoduchost uplně na prd...oni to jinak nejsou špatné traktory, ale konkurence je vysoké a to že zetory jsou v porovnání s jinými levnější to už taky pomalu přestává být pravda...
Zetor-u chýba reverzor pod zaťažením, regulácia prietoku na rychlospojkách (hlavne keď sa hydr. ovláda pal. počítačom stroja), tri stupne pod záťažou - konkurencia má viac, na pole je to stále ľahké (Forterra od 100k) a krátke. Jazdiť s tým 40km/h je utrpenie bez odpruženej nápravy, má slabšiu zadnú nápravu. A cenovo je to nepredajné. (rovnaká cena s napr. s JD 5020 +- nejaká koruna).
ahoj chlapi,muj nazor je že je třeba zvážit k čemu traktor potřebuju a kolik za něho chci dát,a ten zetor bude vždycky levnější,mín už stojí jenom belarus.a nemuže ho prece nikdo srovnavat s JD5020 že stoji stejne,to je nesmysl,vemte si cenu servisu a náhradních dílů a taky že na tom zetoru si vždycky budu schopen hodně věcí opravit sám,a na johna nebo cokoliv jiného si asi těžko troufne kdokoliv mimo servisaka,a jd 5020 je od 70-90k takže ho můžeme srovnávat asi tak s forterrou 8641 nebo 9641 a to jsou traktory do milionu korun v plné výbavě a jd5020 koupím od 1 100 000 bez výbavy,takže to určitě není pár korun
- A.Massey
výbava u zetora
crossman: čau co rozumíš tím slovem "výbava" u zetora.... pokud vim tak se tomu nedá říct ani výbava co ten zetor vyrábí..!!!!!! prostě pochop., že novej zetor- starej zetor, a cena zetoru zláká jen blbce..."nejsme(my zemědělci) tak bohatí na to, aby jsme kupovali laciný věci!!! " tim se řiď, ono to s těma ND na novýho zetora není taky tak valně levný.....většina vnějších agregátů je na zetoru novym ze západu,-ato je taky drahý(vždyt ani ty brzdový prasátka nejsou český- je to Lucas a někde Gerling)- to jsou drahý značky, takže v ND to nehledej že je zas tak převratně moc lacinej zetor. A servis- jeto smutný moc, když přijede servis od zetora a dva chlapy to jsou a nevěděj co s tim je, když je to domací značka.... ona je to domácí značka jen tak z půlky, a ta půlka je to co zůstalo na skladech v Zetoru v Brně z výroby 72a 77 a na to hodili kabát ze zahraničí a fertig-traktor za milion co se nedá říct že je to vůbec traktor.....
K tej cene u nás je Proxima 8441 v cene od 1105000 Sk a porovnateľný JD 5020 sa predáva od 1100000 až po 1,5 mil za najväčší model v plnej výbave, a to je aj výbava. Najsilnejší Claas Celtis mi ponúkali na jar za 1,3 mil Sk, len chýbalo elektro-ovládanie vonk. hydrauliky. New Holland TLA 100 (keď chceš porovnanie s Forterrou) v slušnej výbave bez prednej hydr. je v cene tesne pod 1,5 mil Sk (Forterra 11441 je v cene 1,38 mil Sk) . Inak tak trochu nechápem prečo Zetor konečne nedal 6-valec 120-koní. Takto je ten výkon využiteľný len na kardane, na poľné práce (nahradenie napr. 12145) je to stále krátke, ľahké. Servis na Zetor u nás vôbec nie je lacný (jedna firma predáva JD aj Zetor, cena práce rovnaké), cena ND už dávno nie je ľudová a pevne verím že taký motor alebo carraro nápravu doma robiť nikto nebude. Také drobnosti hadice, trubky filtre to sa dá opraviť na hocičom.
Zetor je predajný len v najnižžích výkonoch, kde má schopnú cenu a nečaká sa od neho nejaký zázrak (do živočíšnej, pomocný traktor na dvor, na ľahkú dopravu a tak).
Zetor je predajný len v najnižžích výkonoch, kde má schopnú cenu a nečaká sa od neho nejaký zázrak (do živočíšnej, pomocný traktor na dvor, na ľahkú dopravu a tak).
Iron baby píše:Pánové,chtěla sem se zeptat,dělají se taky crystaly s předkem?Ještě jsem se s tím nesetkala.A taky jsem asi před týdnem ve zprávách slyšela něco o novým zetoru(slyšela jsem asi posledních 10 s).Víte o tom něco bližšího?
to myslis vazne? to si pis ze jo a jezdi jich mozna vic jak bez predku i prvni 80 uz se delali s predkem ve zpravach jsem nic neslysel ale nekdo mi rikal nebo jsem nekde cetl ze by mela byt naka 160 new? nevim fakt nevim
zetor rulezzzzzzz
david píše:no já jeko věřím že se dělají ale sem je ještě neviděl(jestli tam někde jsou obrázky tak sem je nenašel zas tak sem nehledal )
mam ho v pc na fotce maj ho nasi znami muzi ti to poslat nebo to sem. ale mam pomalej ne pres mobil uz jsem tady jednomu klukovi slibil ze mu neco poslu ale budete muset pockat az se dostanu na net ve skole
zetor rulezzzzzzz
crystal
no pro mě je crystal bez předku rarita....když vidim nákou tu 8011 nebo 12011 tak je to dost svátek.....podle mě 8011 ještě jakš takš na tu mizérii se hejbe v mokru ale 12011 ta už se nehne-tu měl známej v lisu Class Variant a v trochu mokru byl problém (lano a tahat do kopce)....
Náhodou na dopravu po silnici je 120 bez předku jeden z nejlepších zetorů neskáče máme jich 5 kusů. Jinak k té výbavě zetorů co kupujem nové tak musím říct že zetor má pořád max výbavu i u menších traktorů tak jak bylo zvykem tím myslím vzduch. brzdy, agrohák, spodní závěs, pracovní světla závaží atd. za tohle všechno se u mnohých značek připlácí a pak ten rozdíl v ceně není 100 ale rázem 250 tisíc. Pro dokreslení v nové proximě bylo kromě povinné výbavy, komplet basa, hadice, maznice a dokonce ventil na napouštění kol vodou zíral jsem. U strojů podstatně dražších značek dostal někdy traktorista tak akorát trojúhelník co bysme k tomu chtěli za 2 mega?! Dle mých zkušeností zetor pro jednoduché práce a jednoduché traktoristy je pořád klasa.
chomyz píše:Náhodou na dopravu po silnici je 120 bez předku jeden z nejlepších zetorů neskáče máme jich 5 kusů. Jinak k té výbavě zetorů co kupujem nové tak musím říct že zetor má pořád max výbavu i u menších traktorů tak jak bylo zvykem tím myslím vzduch. brzdy, agrohák, spodní závěs, pracovní světla závaží atd. za tohle všechno se u mnohých značek připlácí a pak ten rozdíl v ceně není 100 ale rázem 250 tisíc. Pro dokreslení v nové proximě bylo kromě povinné výbavy, komplet basa, hadice, maznice a dokonce ventil na napouštění kol vodou zíral jsem. U strojů podstatně dražších značek dostal někdy traktorista tak akorát trojúhelník co bysme k tomu chtěli za 2 mega?! Dle mých zkušeností zetor pro jednoduché práce a jednoduché traktoristy je pořád klasa.
Přesně tak to je, akorát to pořád vědšina lidí nemůže pochopit.
- Ondřej Novák
- Příspěvky: 573
- Registrován: 26 pro 2006 22:54
- Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)
Karel píše:K zetorum. Zajimala by mě ta vyvojova řada xx18. Nikde o tom nemužu nic sehnat a jake byly modely. Kdyby někdo věděl tak prosim napiště
Našel sem jen tohle: http://www.zetorpdc.cz/article5.php?nLa ... Line=20000
Nejsem si jistý ale nebyl to export jak xx18 tak xx48 v červený barvě...?
Jedného času bolo v Zetor-e toto číslovanie. Už to nemám komplet, zostalo mi z toho toto :
11 - pohon zadných kolies, bez kabiny alebo plechová kabina
45 - kolies všetkých kolies, bez kabiny alebo plechová kabina
18 - pohon zadných kolies, bezpečnostná kabina (ako boli rámové až po 7745)
48 - pohon všetkých kolies, bezpečnostná kabina
12 - kultivačný traktor (úzky)
16 - polopásový
23 - pásový viničný
47 - horal system, rozšírený
11 - pohon zadných kolies, bez kabiny alebo plechová kabina
45 - kolies všetkých kolies, bez kabiny alebo plechová kabina
18 - pohon zadných kolies, bezpečnostná kabina (ako boli rámové až po 7745)
48 - pohon všetkých kolies, bezpečnostná kabina
12 - kultivačný traktor (úzky)
16 - polopásový
23 - pásový viničný
47 - horal system, rozšírený
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
TO Miro :
Co to tady píšeš ?
Typ xx11 a xx 45 může a nemusí mít kabinu. To je jasný !Ale když je kabina, tak je od řady zetorů 57 xx origoš bezpečnostní. Klasická česká kabina.
Provedení xx18 xx48 bylo v 70. létech pouze vylepšeno o systém ZETORMATIC (regulace hydrauliky) Od typu 69xx (a novější) je to standardní prvek ZETORÚ a proto se upustilo od číslování 18 a 48 a zůstali koncovky 11 a 45.
To číslo 47 (horal) a 12 (viniční) je tak nějaký nesmysl.
Co to tady píšeš ?
Typ xx11 a xx 45 může a nemusí mít kabinu. To je jasný !Ale když je kabina, tak je od řady zetorů 57 xx origoš bezpečnostní. Klasická česká kabina.
Provedení xx18 xx48 bylo v 70. létech pouze vylepšeno o systém ZETORMATIC (regulace hydrauliky) Od typu 69xx (a novější) je to standardní prvek ZETORÚ a proto se upustilo od číslování 18 a 48 a zůstali koncovky 11 a 45.
To číslo 47 (horal) a 12 (viniční) je tak nějaký nesmysl.
Octaviaman
Octaviaman píše:TO Miro :
Co to tady píšeš ?
Typ xx11 a xx 45 může a nemusí mít kabinu. To je jasný !Ale když je kabina, tak je od řady zetorů 57 xx origoš bezpečnostní. Klasická česká kabina.
Provedení xx18 xx48 bylo v 70. létech pouze vylepšeno o systém ZETORMATIC (regulace hydrauliky) Od typu 69xx (a novější) je to standardní prvek ZETORÚ a proto se upustilo od číslování 18 a 48 a zůstali koncovky 11 a 45.
To číslo 47 (horal) a 12 (viniční) je tak nějaký nesmysl.
Neřekl bych, že to co napsal Miro je nějaký nesmysl ! Mám doma KATALOG ZEMĚDĚLSKÝ MECHANIZAČNÍCH PROSTŘEDKŮ - rok vydání 1983 a v něm je uveden např traktor Z 5647 - Horská modifikace. K tomu xxx1 a xxx8 jsem tady našel tředa rozdíly ve výbavě - jiná sedačka, násobič kroutícího momentu.
A k těm viničním - tyto speciáli se značí xxx3.
Toť vše.
Octaviaman-e nezmysel nie je ani jedno, ak ti tak pripadá tak to je tvoj problém.
Toto číslovanie sa používalo v rade 6 a 7. Kabina nebola vždy len bezpečnostná, bola aj plechová (typy x6xx) zo starších typov, až by ťa to zaujímalo bola aj zúžená do lesa. Všetko sa dá dohladať aj na net-e. Drvivá väčšina x611, x711 bola originál cabriolet.
Vybavenie regulačnou hydraulikou (Zetormatic) bolo sériové od typu x7xx. Ostatná výbava násobič, 1000 ot/kardan bola voliteľná a v číslovaním nesúvisela.
Od typu 6911 sa od toho upustilo preto aj dnešné horal systemy majú značenie xx45.
schejbic, kultivačný nie je viničný , ale beriem tú trojku na konci.
nejaký link pre zaujímavosť http://www.agris.cz/detail.php?iSub=518&id=137256
Toto číslovanie sa používalo v rade 6 a 7. Kabina nebola vždy len bezpečnostná, bola aj plechová (typy x6xx) zo starších typov, až by ťa to zaujímalo bola aj zúžená do lesa. Všetko sa dá dohladať aj na net-e. Drvivá väčšina x611, x711 bola originál cabriolet.
Vybavenie regulačnou hydraulikou (Zetormatic) bolo sériové od typu x7xx. Ostatná výbava násobič, 1000 ot/kardan bola voliteľná a v číslovaním nesúvisela.
Od typu 6911 sa od toho upustilo preto aj dnešné horal systemy majú značenie xx45.
schejbic, kultivačný nie je viničný , ale beriem tú trojku na konci.
nejaký link pre zaujímavosť http://www.agris.cz/detail.php?iSub=518&id=137256
Příspěvků: 46
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Zpět na UŘ III - Proxima, Forterra, Maxterra......
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník