Zetor 9540
Příspěvků: 113
• Stránka 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zetor 9540
zjistit jaký to má průměr pístku v čerpadle a jaký je typ trysky ve vstřikovači. zbytek je jen nastavením
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540
Tady podle těch tabulek co jsem našel, se to liší opravdu jen tím čerpadlem, tedy zřejmě jeho nastavením. Zajímavé je, že stoupne výkon a sníží se spotřeba..., zázrak... . Nejraději bych zvedl výkon tak hodně, až mi spotřeba klesne úplně na nulu...
TECHNICKÁ DATA MOTORU TRAKTORŮ Z 8520, Z 8540 - TURBO
Typ traktoru Z 8520, Z 8540
Typ motoru Zetor 1201
Druh motoru vznětový, čtyřdobý s přímým vstřikem paliva
Provedení motoru řadový, stojatý, chlazený vodou
Počet válců 4
Obsah válců (cm3) 4156
Vrtání x zdvih (mm) 105x120
Jmenovité otáčky (min-1) 2200
Pořadí vstřiku 1-3-4-2
Kompresní poměr 17
Max. přeběhové ot. (min-1) 2460
Volnobě.né otáčky (min-1) 700-50
Čistý výkon při jmenovitých otáčkách měřeno podle ISO 2288 (kW) 60
Specifická spotřeba paliva při uvedeném výkonu (g.kW-1.h-1) 235
Mazání motoru Tlakové s čerpadlem Gerotor
Maximální spotřeba oleje po 100 Mh záběhu motoru (g.kW-1.h-1) 0,9
Tlak oleje při jmenovitých otáčkách motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,2 a. 0,5
Minimální tlak oleje při otáčkách 700 min-1 motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,05
Teplota chladící kapaliny (°C). 80-95
Druh rozvodu OHV
Čistič oleje plnoprůtočný na jedno použití
Čistič paliva jednostupňový s výměnnou vložkou
Typ vstřikovacího čerpadla PP 4M 10K 1f 3163
Typ regulátoru RV 3M 350/1100-3307
Typ trysky DOP 150 S 428-4104
Otevírací tlak vstřikovačů (MPa) 22-0,8
Úhel předstihu vstřiků (°) 23+1
Vůle ventilů u studeného motoru (mm)
- sací 0,25 ± 0,05
- výfukový 0,25 ± 0,05
TECHNICKÁ DATA MOTORU TRAKTORŮ Z 9520, Z 9540 - TURBO
Typ traktoru Z 9520, Z 9540
Typ motoru Zetor 1001
Druh motoru vznětový, čtyřdobý s přímým vstřikem paliva
Provedení motoru řadový, stojatý, chlazený vodou
Počet válců 4
Obsah válců (cm3) 4156
Vrtání x zdvih (mm) 105x120
Jmenovité otáčky (min-1) 2200
Pořadí vstřiku 1-3-4-2
Kompresní poměr 17
Max. přeběhové ot. (min-1) 2460
Volnobě.né otáčky (min-1) 700-50
Čistý výkon při jmenovitých otáčkách měřeno podle ISO 2288 (kW) 67,5
Specifická spotřeba paliva při uvedeném výkonu (g.kW-1.h-1) 230
Mazání motoru Tlakové s čerpadlem Gerotor
Maximální spotřeba oleje po 100 Mh záběhu motoru (g.kW-1.h-1) 0,9
Tlak oleje při jmenovitých otáčkách motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,2 a. 0,5
Minimální tlak oleje při otáčkách 700 min-1 motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,05
Teplota chladící kapaliny (°C). 80-95
Druh rozvodu OHV
Čistič oleje plnoprůtočný na jedno použití
Čistič paliva jednostupňový s výměnnou vložkou
Typ vstřikovacího čerpadla PP 4M 10K 1f 3150
Typ regulátoru RV 3M 350/1100-3307
Typ trysky DOP 150 S 428-4104
Otevírací tlak vstřikovačů (MPa) 22-0,8
Úhel předstihu vstřiků (°) 23+1
Vůle ventilů u studeného motoru (mm)
- sací 0,25 ± 0,05
- výfukový 0,25 ± 0,05
TECHNICKÁ DATA MOTORU TRAKTORŮ Z 8520, Z 8540 - TURBO
Typ traktoru Z 8520, Z 8540
Typ motoru Zetor 1201
Druh motoru vznětový, čtyřdobý s přímým vstřikem paliva
Provedení motoru řadový, stojatý, chlazený vodou
Počet válců 4
Obsah válců (cm3) 4156
Vrtání x zdvih (mm) 105x120
Jmenovité otáčky (min-1) 2200
Pořadí vstřiku 1-3-4-2
Kompresní poměr 17
Max. přeběhové ot. (min-1) 2460
Volnobě.né otáčky (min-1) 700-50
Čistý výkon při jmenovitých otáčkách měřeno podle ISO 2288 (kW) 60
Specifická spotřeba paliva při uvedeném výkonu (g.kW-1.h-1) 235
Mazání motoru Tlakové s čerpadlem Gerotor
Maximální spotřeba oleje po 100 Mh záběhu motoru (g.kW-1.h-1) 0,9
Tlak oleje při jmenovitých otáčkách motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,2 a. 0,5
Minimální tlak oleje při otáčkách 700 min-1 motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,05
Teplota chladící kapaliny (°C). 80-95
Druh rozvodu OHV
Čistič oleje plnoprůtočný na jedno použití
Čistič paliva jednostupňový s výměnnou vložkou
Typ vstřikovacího čerpadla PP 4M 10K 1f 3163
Typ regulátoru RV 3M 350/1100-3307
Typ trysky DOP 150 S 428-4104
Otevírací tlak vstřikovačů (MPa) 22-0,8
Úhel předstihu vstřiků (°) 23+1
Vůle ventilů u studeného motoru (mm)
- sací 0,25 ± 0,05
- výfukový 0,25 ± 0,05
TECHNICKÁ DATA MOTORU TRAKTORŮ Z 9520, Z 9540 - TURBO
Typ traktoru Z 9520, Z 9540
Typ motoru Zetor 1001
Druh motoru vznětový, čtyřdobý s přímým vstřikem paliva
Provedení motoru řadový, stojatý, chlazený vodou
Počet válců 4
Obsah válců (cm3) 4156
Vrtání x zdvih (mm) 105x120
Jmenovité otáčky (min-1) 2200
Pořadí vstřiku 1-3-4-2
Kompresní poměr 17
Max. přeběhové ot. (min-1) 2460
Volnobě.né otáčky (min-1) 700-50
Čistý výkon při jmenovitých otáčkách měřeno podle ISO 2288 (kW) 67,5
Specifická spotřeba paliva při uvedeném výkonu (g.kW-1.h-1) 230
Mazání motoru Tlakové s čerpadlem Gerotor
Maximální spotřeba oleje po 100 Mh záběhu motoru (g.kW-1.h-1) 0,9
Tlak oleje při jmenovitých otáčkách motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,2 a. 0,5
Minimální tlak oleje při otáčkách 700 min-1 motoru a teplotě oleje 80°C (MPa) 0,05
Teplota chladící kapaliny (°C). 80-95
Druh rozvodu OHV
Čistič oleje plnoprůtočný na jedno použití
Čistič paliva jednostupňový s výměnnou vložkou
Typ vstřikovacího čerpadla PP 4M 10K 1f 3150
Typ regulátoru RV 3M 350/1100-3307
Typ trysky DOP 150 S 428-4104
Otevírací tlak vstřikovačů (MPa) 22-0,8
Úhel předstihu vstřiků (°) 23+1
Vůle ventilů u studeného motoru (mm)
- sací 0,25 ± 0,05
- výfukový 0,25 ± 0,05
Re: Zetor 9540
Vymontovat vstřikovací čerpadlo a navštívit nejbližší opravnu vstřikovacích čerpadel (stará čerpadla dělají snad v každém okrese) a požádat o nastavení na 9540.
Pokud je čerpadlo v pořádku, tak přeštelování nepřesáhne 500kč. Nic složitého to není.
Pokud je čerpadlo v pořádku, tak přeštelování nepřesáhne 500kč. Nic složitého to není.
Re: Zetor 9540
pístky jsou stejné, trysky taky, takže vymontovat a vyrazit za někým kdo přidá nafty.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540
Ok, az bude venku sucho, vyndam to...
Nevite nekdo jak má byt zapojena spinaci skrinka? vedou mi do ni ctyri kabely, a jeden (cerny) visi vedle nezapojeny. Predpokladam ze vypadl z jednoho ze tri volnych kontaktu, ale ktereho...? Je slabsi nez ty ostatni...
Nevite nekdo jak má byt zapojena spinaci skrinka? vedou mi do ni ctyri kabely, a jeden (cerny) visi vedle nezapojeny. Predpokladam ze vypadl z jednoho ze tri volnych kontaktu, ale ktereho...? Je slabsi nez ty ostatni...
Re: Zetor 9540
Změřil jsem na tom volném černém kabelu proud proti kostře a rozsvítí se v okamžiku když zhasne kontrolka dobíjení. Tedy jakmile nastartuju, zvýším otáčky až začne altík dobíjet, tak začne do něj jít proud. Dokud altík nedobíjí (kontrolka svítí), tak je bez proudu...
Re: Zetor 9540
Je to drátek k elektromagnetickému blokování spínací skříňky. To znamená že po nastartování a po sepnutí dobíjení , není možné znovu otočit klíčkem do startovací polohy. V tuto chvíli ti přesně neřeknu na který z těch tří jazýčků zapojit dotyčný drát.
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: Zetor 9540
Je to špatně vidět, nic se mi tam nedaří přečíst. Musel bych asi vyndat celou spínačku a to se mi nechce... U jednoho je možná "0" a u druhého "1", ale jistý si nejsem. Ten třetí volný konektor je spojený s tím co do nej vede ten mordý kabel a na něm je pořád plus, tak ten jsem ani nezkoušel, páč spojovat dva plusy do sebe mi nepřijde logický.
Ale zkusil jsem ten volný drát dát na oba ty zbývající volné konektory a nic ne stalo, spínačka se nezablokovala, a nic jsem nevypálil. Tak nevim...Asi ho tam nechám volně viset, tak jak tam visel doposud...
Ale zkusil jsem ten volný drát dát na oba ty zbývající volné konektory a nic ne stalo, spínačka se nezablokovala, a nic jsem nevypálil. Tak nevim...Asi ho tam nechám volně viset, tak jak tam visel doposud...
Re: Zetor 9540
Pokud je tam spínačka s blokováním tak tam musí být zvlášť cívka.A na ni ten drát patří.
Re: Zetor 9540
Spínačka s blokováním tam není, tudíž ani cívka, z toho mi vychází že ten drát je tam asi připraverný pro případ, že by to tam bylo... Nechal jsem ho v klidu viset..
Ale co mě nenechává v klidu je kapající olej z turba. Na té "studené" straně. Tam je nějaké těsnění které se dá vyměnit...? Nebo to netěsní to mazání uvnitř turba, a jenom to tudy vytéká ven...?
Ale co mě nenechává v klidu je kapající olej z turba. Na té "studené" straně. Tam je nějaké těsnění které se dá vyměnit...? Nebo to netěsní to mazání uvnitř turba, a jenom to tudy vytéká ven...?
Re: Zetor 9540
kudy to přesně teče? je to jen orosené, nebo to teče?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540
kape z té označené oblasti. mam pokažde rano loužičku o pruměru cca 10 cm pod traktorem.
Re: Zetor 9540
sundat vstup (gumu) chytnout vrtulku a zkusit vůli nahoru -dolů nesmí být žádná k sobě od sebe minimum. Předpokládám že to budeš mít vyhoněné, každopádně pokud teče turbo tak výměna.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540
zkusím...
máš nějaký tip kde dělají repase? Ja nešel jen tohle..
http://www.eturbo.cz/repasovana-turba/t ... v-89-64kw/
máš nějaký tip kde dělají repase? Ja nešel jen tohle..
http://www.eturbo.cz/repasovana-turba/t ... v-89-64kw/
Re: Zetor 9540
Já to seberu, zajedu do Postoupek a tam mně to chlapíci pošlou do opravny . Nebo koupím nové, on už to takový rozdíl není.
P.S. co je tam za turbo? co je na štítku...
P.S. co je tam za turbo? co je na štítku...
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540
http://www.adima.cz/Motorove-dily/Turbo ... -NOVE.html
aby jsi věděl kolik stojí nové. Osobně bych vzal 8 a koupil nové, máš na dlouhou dobu pokoj....
aby jsi věděl kolik stojí nové. Osobně bych vzal 8 a koupil nové, máš na dlouhou dobu pokoj....
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor 9540
a nebo 7490,-
http://www.eturbo.cz/nakladni-vozy/turb ... v-89-64kw/
ale ta cena 250 euro v předchozím odkazu taky nebyla spatna...
http://www.eturbo.cz/nakladni-vozy/turb ... v-89-64kw/
ale ta cena 250 euro v předchozím odkazu taky nebyla spatna...
Re: Zetor 9540
Zdar pánové. Při sekání trávy se mi po zahřátí traktoru (Z 8540) nechce sepnout vývoďák, jen když asi na 5 vteřin dám plný plyn, tak se to roztočí. Za studena se to roztočí i na volnoběh. Je to opruz, protože když sekám, uberu plyn třeba v zatáčce, pokračuju dál a nevšimnu si že se mi zastavila sekačka a musím se vracet... Násobič (třístupńový) myslím funguje dobře...
Víte někdo co s tím...?
Víte někdo co s tím...?
Příspěvků: 113
• Stránka 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Zpět na UŘ III - Proxima, Forterra, Maxterra......
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků