Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvky: 71
Registrován: 24 bře 2013 15:48

Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod michal7745 » 29 kvě 2013 23:29

kvoli emisnej norme stage 4 ktory bude v roku 2014,takto to pisu na oficialnej stranke zetor,
odstavec mocovina pro stage IV
http://www.zetor.cz/zivotni-prostredi
budeme este doplacat na adblue, motor uz nebude to co bolo plne mechanicky :?
zaujimalo by ma aka je priemerna spotreba adblue a kolko priemerne stoji ta mocovina :roll:
lebo v buducnosti planujeme kupit forterru

Příspěvky: 112
Registrován: 28 říj 2008 21:00
Bydliště: Vých. Slowensko

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod Frantík SK » 27 pro 2013 20:17

Ad Blue cca 50- 70 centov za liter, záleží či kupuješ v malom po 20l, alebo si kúpiš 1000l kontajner, spotreba vychádza v pomere cca 7-9l na 200l spálenej nafty, mení sa to podľa zaťaženia, resp. druhu práce (nižšie zaťaženie-menej emisií-menej AdBlue)
Byť poľnohospodárom nie je povolanie, ale poslanie.

Příspěvky: 85
Registrován: 01 úno 2010 23:42

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod Pazdera » 28 pro 2013 12:08

Na stránkách to sice je, ale co jsem se bavil s prodejci tak od dubna budou mít filtr pevnejch částic i proximy, které ho zatím nemají a forterry by mněli být v příštím roce beze změn, ale možná to budou mít ty nové forterry hd .

Příspěvky: 1
Registrován: 28 pro 2013 23:31

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod joky » 28 pro 2013 23:38

my sme to adblue v kamionoch riedili vodou aby sa usetrilo. Ale si sa klepal v takom nemecku,aby Ti to nezmerali ph papierom ci co to pouzivali.

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 02 úno 2014 09:53

Myslíte,že ta nová Forterra opravdu vyjede? Aby to nebyly jenom báje,jako posledních 10 let Maxterra :wink:

Příspěvky: 85
Registrován: 01 úno 2010 23:42

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod Pazdera » 02 úno 2014 11:19

Nová forterra bude zhruba od poloviny roku o tom není pochyb, ale s maxterrou to bude horší. :-(

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 02 úno 2014 11:37

No já doufám,že alespoň na Techagru bude něco novýho. Zetor je v tomhle ohledu strašně pomalej

Příspěvky: 85
Registrován: 01 úno 2010 23:42

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod Pazdera » 03 úno 2014 00:09

Tak to máte pravdu. Funkční prototyp maxterry už měli v roce 2008 nebo alspoň ta co jsem sní jezdil měla na štítku rok výroby 2008 a dodneška není sériová výroba a je to škoda, protože ač tedy maxterra ani v roce 2008 nebyla nejmodernější stroj, ale myslím si, že by si našla mnoho zákazníků, protože to je poměrně jednoduchý traktor a kdyby se na něj dala ještě odpružená náprava(odpruženou kabinu už měli i prototyp s kterým jsem jezdil) tak by to byl parádní traktor a oproti forterře daleko lepší i z pohledu řidiče protože kabina je opravdu o dost tišší a ovládání jednoduché a velice rychle si na to člověk zvykne. A navíc je to 6 válec a jezdí kolem 50km a celkově je to mohutný traktor, který by alspoň podle mého názoru mohl nahradit v podnicích stávajcí zetory jako 16145 a podobné, ale tak holt zetor má svojí hlavu a radši vyrábí Majora, který je spíše krok zpět a já osobně bych si asi nekoupil už kvůli šíleně těžké spojce a mechanickým brzdám to i v mém majoru 5645 z roku 1968 mám kapalinové brzdy . :-)

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 03 úno 2014 09:56

S novým Majorem to tak trochu chápu,protože se snaží vyhovět zákazníkům,kteří chtějí náhradu za UŘ1.
Na druhou stranu,pokud je u Maxterry brzdí emisní limity,je to škoda.Ale emisní limity jsou známy x let dopředu tak proč vyvíjet motor,který je pak nesplní ještě před uvedením na trh?
Mě osobně by stačila zmodernizovaná 16245,kde by byla odpružená náprava,3 stupňový násobič,hydraulika Bosch,klimatizace a odhlučnění.

Příspěvky: 554
Registrován: 08 črc 2009 20:06

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod miki » 03 úno 2014 12:02

No ono by bylo nejlepší udělat ten motor pro dva režimy práce, na silnici a na poli. Nechápu komu na polu vadí saze, když činností vířím podstatně více prachu než produkuji motorem.
Překovejme meče v pluhy a naopak

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 03 úno 2014 13:06

Otázku emisí tu nepatří vůbec rozebírat,protože to nikam nepovede.Je to jenom ekonomický diktát unie,s ekologií to nemá nic společnýho.

Příspěvky: 7
Registrován: 14 led 2009 07:59

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod kalfi » 03 úno 2014 13:40

V roce 2012 jsem mluvil s pánem na dni zetoru a říkal něco o novém traktoru s názvem crystal,ale žádné podrobnosti,nevíte nekdo něco více,jinak forterra hd měla být na polagra premiéry a nebyla tam.

Příspěvky: 36
Registrován: 31 led 2014 07:41
Bydliště: JM

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod Jiřik » 03 úno 2014 13:43

Zetor to už je jen značka se slavnou minulostí.Pokud si vezmu současný motor Z 7205/4,2l,48kw,turbo,/ a porovnám to s motorem z roku 1972
Z 8001/cca stejný objem ,57kw,bez turba/ a přídám k tomu že je téměř o 50 let starší motor.Tak kde vidíte nějaký vývoj,pokrok .Jen těžško se hledá,převýšení Mt..........Jen to porovnejte s jinými značkami traktorů nebo s motory u aut Š100/Octavia2013.

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 03 úno 2014 16:00

kalfi píše:V roce 2012 jsem mluvil s pánem na dni zetoru a říkal něco o novém traktoru s názvem crystal,ale žádné podrobnosti,nevíte nekdo něco více,jinak forterra hd měla být na polagra premiéry a nebyla tam.

Crystal vyrábí Poláci - Crystal Orion.Něco to má ze NH,motor Deutz a převodovka ZF

Příspěvky: 7
Registrován: 14 led 2009 07:59

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod kalfi » 03 úno 2014 16:10

Ne polsky orion ale měl to být zetor crystal

Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 03 úno 2014 19:21

No na svých stránkách se zetor cachá tím,že během pár let má mít 6 modelových řad,tak jsem zvědavej. Podle mě to dopadne jako v minulosti a budou to jenom báchorky.
Koukal jsem,že už i ten Ursus to dokázal zmodernizovat a šel cestou skládačky. Mimochodem ten 15014 se mi na první pohled velice zamlouvá.

Příspěvky: 28
Registrován: 26 zář 2011 14:26

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod Peter23 » 20 úno 2014 23:28


Příspěvky: 873
Registrován: 29 srp 2013 17:47

Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014

Příspěvekod skacel99 » 21 úno 2014 08:50

Jo,včera jsem to četl na stránkách Zetoru. A že Majorů se loni prodalo místo plánovaných 800 kusů 1300 kusů.Tak snad tenhle růst bude někde vidět a nepůjde zisk jenom do kapes akcionářů.

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků