John Deer a Fendt
VonVagel píše:To Polci: nemas pravdu to ze FENDT dal do AGca VARIO prevodovku neznamena ze MF a CAT jsou FENDTY. Diky bohu jim dal jen tu prevodovku. To co dela FENDTA spickovym traktorem je elektronika! A tu nemaji...teda maji ale svoji. Staci se podivat na jejich "Vario Terminal".
V Novych Fendech jsou motory DEUTZ, TIER III, common rail
Máš pravdu stim soulasim co jsem viděl vário na JCB tak ta elektronika je fakt nedokonalá až bych řekl že ubírá možnostem vária
VonVagel píše:To Polci: nemas pravdu to ze FENDT dal do AGca VARIO prevodovku neznamena ze MF a CAT jsou FENDTY. Diky bohu jim dal jen tu prevodovku. To co dela FENDTA spickovym traktorem je elektronika! A tu nemaji...teda maji ale svoji. Staci se podivat na jejich "Vario Terminal".
V Novych Fendech jsou motory DEUTZ, TIER III, common rail
A to jsi vyčetl kde, že MF a Challenger si vyvíjejí elektroniku sami... Zpočátku tam měli starší verze, ale už se to srovnalo. Máš představu, že AGCO nechá pracovat na svých traktorech 2 či 3 nezávislé skupiny programátorů a to nejlepší se dá do Fendta a o ty horší varianty si zbytek střihne

- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Sorry že odbočím ale k tomu Fastraku - u nové 8250 jsou pokud vím čtyři možnosti jízdy. Buď může jet obsluha jako s automatickou převodovkou, ovládání jen pedálem akcelerátoru, nebo převodovka dokáže řadit jako u PS, manuální ovládání rychlosti joystickem a nebo si navolím max otáčky a rychlost a podle rychlosti si motor ubírá nebo přidává až po navolenou hodnotu. Je to málo? Vím že sem pletu Fastrac zase ale nezlobte se. Bylo to tu načaté.
Já jsem se sti vez a tak mi to bylo vysvětleno skrátka motor se moc vytáčel skrátka nekomunikoval s převodovkou tak jak Fend ale je možné že i ta obsluha to vůbec neuměla tak se pak omlovám pokud to není pravda a ptám se jde to tak nastavit max otáček a motor si je pěkně drží aď jede jak chce rychle a jakoukoliv zátěž však víte co mislím já když jsem se na to ptal tak prý to nejde tak jak je to?
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Omlouvat se nemusíš. Anisem to nemyslel jako útok nebo tak něco. V Rostěnicích ten traktor jezdil víc než měsíc přesto na pořádny otestování se nějak nedostal protože tahal jenom Raucha a okrajově brány a návěs a tam byla spotřeba trochu jinde díky obsluhám. To nastavování otáček by mělo být přes dotykový monitor, stejně tak i rychlost. Potom se joystickem může volit způsob rychlost plynule dopředu a dozadu tak jak u Fendta a doprava nebo doleva zrychlovat a zpomalovat. Díval sem se ještě do prospektů pro jistotu.
Sorry za odbočení.
Sorry za odbočení.
To Polci: Nechapu co myslis tema programatorama z AGco. Snad si nemyslis ze Agco ma jak rikas 2-3 programatory kteri programuji prevodovky VARIO. Snad je pochopitelne ze kazda znacka v koncernu Agco ma svuj team ktery pracuje na sve znacce.
To jsem nikde nevycetl ze MF a CAT maji jinou elektroniku. To si myslim potom co jsem videl traktor MF.
Ale OK dejme tomu ze jsou na stejne urovni. Takze podle tebe MF je vlastne levnejsi FENDT?
Pokud nemaji jinou elektroniku tak maji jiny VARIO terminal. Ale to bude "jen" v tom monitoru. Videl si jaky ma MF software v tom jejich Vario terminalu?
To jsem nikde nevycetl ze MF a CAT maji jinou elektroniku. To si myslim potom co jsem videl traktor MF.
Ale OK dejme tomu ze jsou na stejne urovni. Takze podle tebe MF je vlastne levnejsi FENDT?
Pokud nemaji jinou elektroniku tak maji jiny VARIO terminal. Ale to bude "jen" v tom monitoru. Videl si jaky ma MF software v tom jejich Vario terminalu?
to VonVagel: Vario převodovka je produkt firmy Fendt. Fendt patří do skupiny AGCO. Skupina AGCO chce jako každý výrobce šetřit náklady na každý vyrobený traktor. Proto byl Fendt přinucen poskytnout převodovku Vario i koncernovým bratřím MF a Challengeru a asi bude jen otázka času, kdy ji zapracujou do Valtry. Vývojové centrum Fendta je v Marktoberdorfu v Německu a je tam i vývoj převodovek včetně softwaru. Ty pak upravují pro jednotlivé motory. Takže mají stejné funkce, ale jinak graficky vyvedené terminály a možná trochu rozdílné ovládání těch terminálů. V MF jsem seděl jak v těch prvních typech, tak v letošních modelech. První typy MF s Variem měli ještě starou verzi software - stejné jako Fendty roku 2000 až do nástupu TMS. Pokud ale MF a Challengery mají elektronicky řízený motor, jsou tam stejné funkce jako Fendt s TMS. MF není levnější Fendt, protože má každý např. jinou kabinu, motor. Kdo věří Fendtu, koupí Fendta. Kdo bude chtít MF či Challengera tak nedostane o tolik horší produkt, akorát tam bude mít jiný motor a některé jiné komponenty. A můj názor je, že SISU není horší než DEUTZ. Problém je, že motory DEUTZ jsou ve Fendtu dost výkonově vyhnané...ale tou už jsem trochu odbočil.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Souhlasím plně s Polcim, je to realita. Někde v německém tisku jsem četl info, že v nejbližších 2 letech Valtra nedostane Vario převodovku. Je to asi proto, že v Německu je rozhodující pro AGCO Fendt a Valtra je dominantní ve Skandinávii, kde se prodává hodně lesních verzí a jednodušších slabších a středně velkých traktorů. ¨Jinak souhlasím s názorem, ze Sisu nejsou špatné motory a že v současnosti jsou rozdíly v technice Vario u firmy AGCO minimální.
V sídle firmy Fendt probíhá nyní vývoj pro samochodnou řezačku skupiny AGCO a pro hybridní kombajn, který by měl co nejdříve vyjít na trh.
Z toho vyplývá důležitost značky Fendt pro následný vývoj strojů pro celou skupinu. V tomto roce se sem stěhovalo vedení značky Massey Ferguson .Tyhle info jsou z běžně přístupných zdrojů německého odborného tisku.
V sídle firmy Fendt probíhá nyní vývoj pro samochodnou řezačku skupiny AGCO a pro hybridní kombajn, který by měl co nejdříve vyjít na trh.
Z toho vyplývá důležitost značky Fendt pro následný vývoj strojů pro celou skupinu. V tomto roce se sem stěhovalo vedení značky Massey Ferguson .Tyhle info jsou z běžně přístupných zdrojů německého odborného tisku.
Re: John Deer a Fendt
na jednoduchou otázku jednoduchá odpověd neexistuje a která zelená le lepší ? kdo dokáže odpovědně rozhodnout ? a kdo chce dnes šetřit peníze musí se podělit s ostatnímy bratry a spolu podílet se na vývoji techniky 

Re: John Deer a Fendt
Můžu stoprocentně potvrdit, jak Polciho, tak s Martinem Hruškou.
Snad jen k tý Valtře - Valtra v tuhle chvíli a výhledově na pár let dopředu bude makat na lehčích traktorech a vario zatím nedostane.
A pokud se tu ještě řeší srovnání Fendta a Johna, tak můj názor je takovej, že to sou skoro neporovnatelný stroje.
John má dobrou prodejní taktiku - minimální výbava --> minimální cena, blízko servis, dražší díly.
Že je to velice úspěšné vidí každý jak z prodejů, tak z toho, co jezdí po polích.
Druhá strana je to, že John Fendtu "nesahá ani po kolena"... Od kvality zpracování, síly hydrauliky, čerpadla, vario, neodpružená kabina, otáčky vývoďáku...
Tohle vše má JD horší, příplatkem apod...
Snad jen k tý Valtře - Valtra v tuhle chvíli a výhledově na pár let dopředu bude makat na lehčích traktorech a vario zatím nedostane.
A pokud se tu ještě řeší srovnání Fendta a Johna, tak můj názor je takovej, že to sou skoro neporovnatelný stroje.
John má dobrou prodejní taktiku - minimální výbava --> minimální cena, blízko servis, dražší díly.
Že je to velice úspěšné vidí každý jak z prodejů, tak z toho, co jezdí po polích.
Druhá strana je to, že John Fendtu "nesahá ani po kolena"... Od kvality zpracování, síly hydrauliky, čerpadla, vario, neodpružená kabina, otáčky vývoďáku...
Tohle vše má JD horší, příplatkem apod...
Re: John Deer a Fendt
Cecka píše:Druhá strana je to, že John Fendtu "nesahá ani po kolena"... Od kvality zpracování, síly hydrauliky, čerpadla, vario, neodpružená kabina, otáčky vývoďáku...
Tohle vše má JD horší, příplatkem apod...
Dosť odvážne tvrdenie....lenže porovnávaš ceny základných modelov, daj do Johna full výbavu a úmerne pôjde hore aj cena a tým pádom aj konkurenčnosť Fendtu, nielen v cene ale aj v parametroch, komforte, bezpečnosti a pár ďalších fúr okolností, ktoré si "fendtisti" nikdy nepripustia, že aj iný traktor dokáže mať niečo lepšie než dokonalosť samá o sebe zvaná "FENDT"....ale v tej cene aj tak nemá a snáď aj dlhší čas nebude mať konkurenciu predraženosť týchto pre Vás "dokonalých" traktorov.
Toť môj názor

- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: John Deer a Fendt
Valtra by měla mít Vario v příštím roce. Letos uvedly na trh konečně novou řadu S 280 kde řešily převodovku.
K tomu že má John Deere prodejní taktiku je třeba dodat Jak kde. Někdo prodává normálně stroje, někdo zase vlastní svoje podniky a další získává, potom si tam dodává stroje a v prodeji mu to udělá nějakej podíl v prodaných kusech.
K tomu že má John Deere prodejní taktiku je třeba dodat Jak kde. Někdo prodává normálně stroje, někdo zase vlastní svoje podniky a další získává, potom si tam dodává stroje a v prodeji mu to udělá nějakej podíl v prodaných kusech.
Naposledy upravil Honza Sedlák dne 19 dub 2008 12:45, celkově upraveno 1
Re: John Deer a Fendt
tak pokud se omezím jen na tvrzení traktoristy tak pokud si jen sednu do těchto dvou traktorů a začnu s nimy jezdit a pracovat a už nic jiného nepotřebuji vědět jednoznačně john protože mi rozhodně víc padne do ruky
- Lukas Marek
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24 pro 2006 12:44
- Bydliště: Jizni Morava
Re: John Deer a Fendt
Fendt je urcite hodne dobra masinka, ale podle me to neni zadny zazrak, jak si nekdo mysli. Samozrejme tady budu hajit dzona, protoze se mi nelibi, kdyz nekdo neco napise, ze to nebo ono je lepsi bez nejakyho opodstatneni. Takze zkusim na to reagovat.
1.kvalita zpracovani....co k tomu rict?...tezko soudit, vubec si nedovedu predstavit, ze jeden ci druhej je prokazatelne lepsi nebo horsi...nevim
2.sila hydraliky....fendt 118kN, john 105,8-115,8kN, zde prokazatelne fendt vede....mezi nami....jak tezky chcete zvedat bremeno aby tech 105,8kN nestacilo???....uplna blbost
3.cerpadlo fendt 216litru pri 200barech, john 227litru (CZ standard) pri 200barech....uplne stejny pripad jak predchozi bod....akorat je zde lepsi john...ale taky uplna blbost...i tech 216litru je poradna bomba
4.vario.....dzon ma autopowr......zajimalo by me jak kdo chce hodnotit jaka prevodovka je lepsi...podle ceho? john ma vetsi podil mechaniky...to by mela byt vyhoda...argument fendt fandu je to kolik a jak dlouho fendt varia dela......asi je potreba si uvedomit, ze i kdyz se do johnu dava i powershift, tak podil vyrobenych IVT prevodovek je vetsi (diky velkymu poctu vyrobenych kusu)nez vyrobi fendt, navic john by asi nikdy nepustil na trh neco co by nebylo odzkouseny
5. odpruzena kabina.....zde je na tom fendt lepe protoze ji ma, john ma pouze aktivni sedacku, tezko vysvetlovat jestli nahradi odrpuzeni kabiny...ale je fakt, ze kdo s touto sedackou, tak potvrdi, ze je to super vec, a tlumi opravdu velmi dobre
6. otacky vyvodaku.....nedovedu si predstavit, ze traktor nad 220-370koni JD8030 nebo F900
bude pouzivat otacky vyvodaku 540.....uplna blbos...1000E nema nikdo
- techto 6 veci mi prijdou opravdu jako nepodstatny veci....co dela traktor trakorem je motor....to je to srdce...to ma john momentalne bezkonkurencni....o tom tady samozrejme neni ani zminka.....
jeste posledni vec....prodejni taktika...za poslednich par let, jsem nevidel, ze by traktor nebyl dobre vybaven, vetsinou se prodavaji tzv v plne palbe.....a co mam ja info, tak ve srovnatelnych vybavach je john porad o 200-300tis levnejsi
1.kvalita zpracovani....co k tomu rict?...tezko soudit, vubec si nedovedu predstavit, ze jeden ci druhej je prokazatelne lepsi nebo horsi...nevim
2.sila hydraliky....fendt 118kN, john 105,8-115,8kN, zde prokazatelne fendt vede....mezi nami....jak tezky chcete zvedat bremeno aby tech 105,8kN nestacilo???....uplna blbost
3.cerpadlo fendt 216litru pri 200barech, john 227litru (CZ standard) pri 200barech....uplne stejny pripad jak predchozi bod....akorat je zde lepsi john...ale taky uplna blbost...i tech 216litru je poradna bomba
4.vario.....dzon ma autopowr......zajimalo by me jak kdo chce hodnotit jaka prevodovka je lepsi...podle ceho? john ma vetsi podil mechaniky...to by mela byt vyhoda...argument fendt fandu je to kolik a jak dlouho fendt varia dela......asi je potreba si uvedomit, ze i kdyz se do johnu dava i powershift, tak podil vyrobenych IVT prevodovek je vetsi (diky velkymu poctu vyrobenych kusu)nez vyrobi fendt, navic john by asi nikdy nepustil na trh neco co by nebylo odzkouseny
5. odpruzena kabina.....zde je na tom fendt lepe protoze ji ma, john ma pouze aktivni sedacku, tezko vysvetlovat jestli nahradi odrpuzeni kabiny...ale je fakt, ze kdo s touto sedackou, tak potvrdi, ze je to super vec, a tlumi opravdu velmi dobre
6. otacky vyvodaku.....nedovedu si predstavit, ze traktor nad 220-370koni JD8030 nebo F900
bude pouzivat otacky vyvodaku 540.....uplna blbos...1000E nema nikdo
- techto 6 veci mi prijdou opravdu jako nepodstatny veci....co dela traktor trakorem je motor....to je to srdce...to ma john momentalne bezkonkurencni....o tom tady samozrejme neni ani zminka.....
jeste posledni vec....prodejni taktika...za poslednich par let, jsem nevidel, ze by traktor nebyl dobre vybaven, vetsinou se prodavaji tzv v plne palbe.....a co mam ja info, tak ve srovnatelnych vybavach je john porad o 200-300tis levnejsi
Re: John Deer a Fendt
Takže pár věcí z konkrétního souboje Fendt 924 vs. Jelen 7930:Lukas Marek píše:...
převodovky: vario --- Auto power (polovario od jelena)
čerpadlo hydrauliky: 160 l/min --- 120 l/min (příplatkový verze taky vyšší Fendt)
odpružení kabiny: ano (vzduch) --- NE!!!
nosnost 3b závěsu: 11,8 t --- 9 t
Pár postřehů, neberte to prosím zle.
- ty Vaše hodnoty mi přijdou jako hodnoty max. možných výbav, takže docela dost mimo realitu
- odpružení kabiny nenahradí žádná sedačka
- vario se tu řeší/řešilo, pravda je minimálně to, že kdo nemá vario od Fendta, tak to řeší nějakou obcházečkou - je vždycky složitější, víc součástí a NENÍ to plnohodnotný vario (řadí)
- jestli berete JD motory jako bezkonkurenční, tak na tom se taky neshodneme. JD je všeobecně znám svojí vysokou spotřebou a nevím tedy, kde je ta bezkonkurenčnost, ale nechám se poučit.
A tímhle nechci říct, že jedinej dobrej traktor je Fendt. Sou tu i jiný hodně dobrý značky, ale mezi ně teda JD nepočítám...
Re: John Deer a Fendt
Ja už fakt neviem pochopiť, ako niekto dokáže porovnávať o triedu menšieho súpera s vlajkovou triedou u Fendtu
Keď už porovnávať FENDT 924 tak určite nie s JD 7930 ale s JD 8230
8230:Hydraulické čerpadlo 167 l/min séria, 227 na želanie
TBZ 10800 kg
Odpruženú kabínu nemá, ale má sedačku ActivSeat, čiže len jedna pohybujúca a aktívna časť, naproti štyrom mechom naplnených vzduchom+ešte sedačka u Fendta
Prevodovka aj Powershift aj AutoPowr, čiže možnosť výberu aj to sa cení

Keď už porovnávať FENDT 924 tak určite nie s JD 7930 ale s JD 8230

8230:Hydraulické čerpadlo 167 l/min séria, 227 na želanie
TBZ 10800 kg
Odpruženú kabínu nemá, ale má sedačku ActivSeat, čiže len jedna pohybujúca a aktívna časť, naproti štyrom mechom naplnených vzduchom+ešte sedačka u Fendta
Prevodovka aj Powershift aj AutoPowr, čiže možnosť výberu aj to sa cení

Re: John Deer a Fendt
Proč o třídu menšího soupeře? Výkon JD je ještě o 5 koní vyšší než Fendta, tak proč nejdou porovnávat tyhle traktory?maclos píše:Ja už fakt neviem pochopiť, ako niekto dokáže porovnávať o triedu menšieho súpera s vlajkovou triedou u Fendtu![]()
...
Jak sem řikal, tyhle traktory proti sobě stály. Takže porovnávat jsou

A jak jste to myslel s tou sedačkou?


- Lukas Marek
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24 pro 2006 12:44
- Bydliště: Jizni Morava
Re: John Deer a Fendt
Pokud jde o mne, tak ja se priznam, ze uz jsem rezignoval.....Vubec nema cenu tady seriozne diskutovat o techto dvou traktorech. Kazdy ma svou pravdu. Kdyz mi tady nekdo tvrdi, ze nevidi nic vyjimecnyho na novym 9,0l motoru u jd a ze jd je znam svou vysokou spotrebou (veskere dlg a nebraska testy ukazuji opak), tak uz to fakt nema cenu. U IVT prevodovky je dovetek - polovario od jd (jakoby to bylo neco co nestoji za nic...). Co se tyce 924 a 7930, tak si opravdu myslim ze tyto traktory nejsou srovnatelne....stejne jako JD8130 a fendt 820 (taky je tam malej rozdil ve vykonu).
Nechme to na budoucnosti co se vice prosadi....o tom ze jd 8030 jsou uspesne svedci jejich az rocni dodaci terminy (a to jede fabrika naplno). Ted samozrejme vsichni namitnou ze vsichni vyrobci jsou podobne vyprodany, ale je potreba si uvedomit kolik ktera fabrika vyrabi kusu za rok. JD na tuto situaci reaguje postavenim nove fabriky, ale jestli to bude stacit, to brzy uvidime.
Nechme to na budoucnosti co se vice prosadi....o tom ze jd 8030 jsou uspesne svedci jejich az rocni dodaci terminy (a to jede fabrika naplno). Ted samozrejme vsichni namitnou ze vsichni vyrobci jsou podobne vyprodany, ale je potreba si uvedomit kolik ktera fabrika vyrabi kusu za rok. JD na tuto situaci reaguje postavenim nove fabriky, ale jestli to bude stacit, to brzy uvidime.
Re: John Deer a Fendt
Což není vůbec argumentem kvality...Lukas Marek píše:... Ted samozrejme vsichni namitnou ze vsichni vyrobci jsou podobne vyprodany, ale je potreba si uvedomit kolik ktera fabrika vyrabi kusu za rok. JD na tuto situaci reaguje postavenim nove fabriky, ale jestli to bude stacit, to brzy uvidime...
A jak sem řekl, tyhle dva traktory, o kt. píšu stáli proti sobě...
Re: John Deer a Fendt
Aktuální otázka: Koupit Fendt 820 x JD 7830 Autopower. Využití 50 % pole, 50 % doprava a přejezdy. Pokud máte zájem budu rád když napíšete své postřehy k náledujícím řádkům. Ať už celkově nebo jednotlivě ke každé položce.
Výhody Fendtu podle mne:
Vatioterminál - nemá chybu, spousta možností nastavení, intuitivní a srozumitelné. JD pouze jeden malý snad třířádkový displej.
Nižší náklady na údržbu a provoz. I když si myslím že JD má velmi úsporné motory (hned po Fendtu), tak přece jen je těžší a v dopravě se to projeví. I ceny servisu a ND by měly být u F levnější.
Vario- plynulá jízda. JD pořád řadí, je to sice jemnější než powershift, ale je to znát. Navíc si mylím že argument že jde přes více přes mechaniku padá, jak tady někdo psal v případě kdy traktor přeřadí - potom jede 100 % hydr. větev. Mělo by to třeba být kolem 8 km/h což je dost použ. rychlost.
Více možnosti nastavení a ovládání jako jsou např.: externí ovl. hydr. okruhu na blatnících, ext. ovl. předních ramen, ovládání uzávěrek (JD vepředu jen samosvor), regulace rozjezdu, joystick kterým ovládám celý traktor.
F jezdí v pohodě 53 km/h a má v základu kardanovou brzdu. JD s 50 dělá šílené obstrukce a na tu 50ku už to chce asi opravdu dokoupit ty brzdy do předních kol = 4 tis. euro.
Výhody u jelena:
Max. jednoduchost ovládání. Možná až moc pač je to na úkor některých věcí.
Úžasná kabina, prostorná, s dobrým nastupováním a viditelností.
Podle mne je JD více předimenzovaný a tudíž by teoreticky měl i více vydržet. Navíc pokud se farma rozroste a bude třeba, nebál se použít chip a zvýšit si výkon. U F bych se asi bál pač řada 800 na větší výkon není stavěná.
A nakonec on ten Jelen je tak hezký .....
Díky za názory.
Výhody Fendtu podle mne:
Vatioterminál - nemá chybu, spousta možností nastavení, intuitivní a srozumitelné. JD pouze jeden malý snad třířádkový displej.
Nižší náklady na údržbu a provoz. I když si myslím že JD má velmi úsporné motory (hned po Fendtu), tak přece jen je těžší a v dopravě se to projeví. I ceny servisu a ND by měly být u F levnější.
Vario- plynulá jízda. JD pořád řadí, je to sice jemnější než powershift, ale je to znát. Navíc si mylím že argument že jde přes více přes mechaniku padá, jak tady někdo psal v případě kdy traktor přeřadí - potom jede 100 % hydr. větev. Mělo by to třeba být kolem 8 km/h což je dost použ. rychlost.
Více možnosti nastavení a ovládání jako jsou např.: externí ovl. hydr. okruhu na blatnících, ext. ovl. předních ramen, ovládání uzávěrek (JD vepředu jen samosvor), regulace rozjezdu, joystick kterým ovládám celý traktor.
F jezdí v pohodě 53 km/h a má v základu kardanovou brzdu. JD s 50 dělá šílené obstrukce a na tu 50ku už to chce asi opravdu dokoupit ty brzdy do předních kol = 4 tis. euro.
Výhody u jelena:
Max. jednoduchost ovládání. Možná až moc pač je to na úkor některých věcí.
Úžasná kabina, prostorná, s dobrým nastupováním a viditelností.
Podle mne je JD více předimenzovaný a tudíž by teoreticky měl i více vydržet. Navíc pokud se farma rozroste a bude třeba, nebál se použít chip a zvýšit si výkon. U F bych se asi bál pač řada 800 na větší výkon není stavěná.
A nakonec on ten Jelen je tak hezký .....



Díky za názory.
Re: John Deer a Fendt
Pokud se ti Fendt líbí a jediné dva argumenty pro JD jsou max. výkon a velká kabina, tak si počkej na Hannover 2009 a tam budeš mít novou 800 Vario, maximální výkon až cca. 270 koní.....konkurenceschopnost řadě 7000 JD. Bude mít novou, velkou, prostornou a komfortní kabinu, vypadá fakt dobře 

Re: John Deer a Fendt
Zajimave informace....zajimalo by me kde na to chodite:)
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: John Deer a Fendt
Neco se najit da...
http://farmingforum.co.uk/forums/showthread.php?t=662
http://farmingforum.co.uk/forums/showthread.php?t=662
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: John Deer a Fendt
Kde informace beru, to říct nemůžu, možná postačí, když řeknu, že už jsem s ním jezdil:-)
Re: John Deer a Fendt
Tak tomu říkám frajeřina 
Ale chtělo by to rozvést... Jaké to je proti staré 820, komfort, ovládání..... Stačí jen subjektivní pocity, ne popis....

Ale chtělo by to rozvést... Jaké to je proti staré 820, komfort, ovládání..... Stačí jen subjektivní pocity, ne popis....
Re: John Deer a Fendt
Asi je testovaci jezdec 

Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: John Deer a Fendt
Nechte se překvapit, Agritechnika už klepe na dveře, .............prezentační fotky a videa na novou 800 jsou hotová:-). Na Agritechnice toho uvidíte víc...............třeba novou 200 Vario "S" . A třeba taky hybridní mlátičku Fendt:-)
Co se týká pocitů.............................super..........no prostě.............taková menší devítistovka
Co se týká pocitů.............................super..........no prostě.............taková menší devítistovka

Re: John Deer a Fendt
momentálne máme ako jediný na Slovensku zatiaľ Fendt novej rady 720, to sa s JD nedá ani porovnať, na tento traktor treba aspoň vysokú školu
úplne všetko riadené cez počítač, navigácia, kamery, proste luxus, JD skončili, nemcov neprekonajú

Re: John Deer a Fendt
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......co se týče toho tématu řekl bych jen ,,velmi těžko srovnávat tyto 2 značky,, 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník