Dvojmotáže
Příspěvků: 102
• Stránka 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
to mate pravdu unas jezdi DT75 se zeleznejma pasana a vidrzej dost dlouho ale to zataceni je vihoda na miste zadnou hlinu tim zatacenim nereje a vokousek dal maj JD pasovej traktor a za tri roky co ja vim co ho maj tak vim ze menili gumovi pasi jednou a jezdej snim furt jo a ty montaze jsou dobre ze kdyz pripravijes na jare tak se tolik neboris voracka je po zime premrzla a tim je moc meka a proto se moc ten traktor bori a na podzim je to jedno ta puda je tvrda tak se tolik neseslape
u nas se DT 75 pouziva jenom na jare asi tak na strnact dni a jezdime snim normalne po silnici ale musi pomalu a po cestach je to jedno ja vim ze je to starej stroj ale novi pasi se nato spatne schanej jo a ty novi pasovi traktory maj pohodu ty muzou posilnici i po cestach bez problemu a silnice je prone nejhorsi cesty jsou prone mekci tak nemaj takovou spotrebu
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Mimochodem víte že existuje test pásového JD 8300 a kolovyho JD 8300 s dvojmontážema?
Jsou to zajímavy výsledky.
Jsou to zajímavy výsledky.
Podle mě ty pásy vyjdou dráž jak pneumatiky, i když vemu v potaz životnost. A když budeš s pásem jezdit po silnici, tak se sjede rychlejc než pneumatika, aji dyž může bejt z tvrdší gumy, protože se víc smejká v zatáčce jak pneumatika. Pásovej traktor je počítanej jako polní tahač, tomu odpovídá aji jeho výkon. Kdyby s ním někdo jezdil v dopravě tak ty pásy asi hned odejdou, a podobný to bude v Rostěnicích kde podle všeho mají dlouhý přejezdy po silnici a tak jim tam ty pásy vydržej míň něž někomu jinýmu. A to sem netahám amíky kde maj pole jak kráva a silnic ten pás ani nezná. Ale třeba se mýlím.
Pokud honza myslí tim testem ty videa, tak to sem viděl. Jinak nněkdo tu psal, že Fendt nemá rád tupláky na předku, tak kamarád na 924 dává tupláky napodim i najaře na obě nápravy a během těch tří let prej nebyl sebemenší problém, ale třeba se to eště ukáže. Minulej tejden sem fotil starou 824 a měla taky tupláky na obou osách a je jí už asi 8 let a taky prej s tim nebyl problém, ale jak často ty tupláky má, to nevim.
- Zdenek Srytr
- Příspěvky: 132
- Registrován: 13 lis 2005 18:53
- Bydliště: Český Dub okr.Liberec
To nevadí,přijedu,pozeptám se a příště už pojedu na jistotu.Já tam na tu Vaši stranu rád jezdím,někomu se tam nelíbí,ale já Ústí a okolí mám velice rád.Prožil jsem kus života,tak asi proto.Omlouvám se,že jsem malinko odskočil od tématu.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Byl to test v Nebrasce, někdy v roce 1999, vyšlo tov Trefě do zeleneho.
Když se bude srovnávat Challenger MT 700 nebo 800 tak prakticky se muže srovnat jen s pásovými John Deery. Nikdo jiný už takový typ podvozku nemá. Challenger je Challenger, něco bezkonkurenčniho a špičkovyho. Objektivni srovnání udělal akorát JD protože měl 8300 na kolech a 8300 na pásech.
Když se bude srovnávat Challenger MT 700 nebo 800 tak prakticky se muže srovnat jen s pásovými John Deery. Nikdo jiný už takový typ podvozku nemá. Challenger je Challenger, něco bezkonkurenčniho a špičkovyho. Objektivni srovnání udělal akorát JD protože měl 8300 na kolech a 8300 na pásech.
Příspěvků: 102
• Stránka 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník