Tak který je Váš favorit?
Já bych řekl, že naši spí ještě teď. Právě v práci řešíme, že se bude muset něco koupit místo 161. Náš mechanizátor je kluk, kterýmu je asi 27 let, docela dobrý myšlení. A tak jsme se bavili "kterej je náš favorit". Dospěli jsme k názoru, že bysme šli do nějakýho Zetora jenže: Dneska dělají max nejakejch +- 130 koní a to se nám zdá málo, další věc je standartní hydraulika (furt ty táhla a vozíky), která umí "nahoru a dolů" nic mezi tím. O přesnosti té hydrauliky nemluvím. Další věc řazení pod zatížením tři stupně ani kousek automatiky (to je DODO - viz MZ). Když srovnám Zetor před dvaceti lety a teď, je tam s trochou nadsázky jen lepší kapotování a trochu vylepšená kabina. Nehledě na cenu, ty zahraniční traktory nejsou zase o tolik dražší a všechno to, co jsem vyjmenoval plus komfort pro řidiče, jsou úplně na jiný úrovni. Ať už vezmu NH, CASE, CLAAS, FENDT nebo cokoliv jinýho...
přesnš tak máš naprostou pravdustalinrio píše:Já bych řekl, že naši spí ještě teď. Právě v práci řešíme, že se bude muset něco koupit místo 161. Náš mechanizátor je kluk, kterýmu je asi 27 let, docela dobrý myšlení. A tak jsme se bavili "kterej je náš favorit". Dospěli jsme k názoru, že bysme šli do nějakýho Zetora jenže: Dneska dělají max nejakejch +- 130 koní a to se nám zdá málo, další věc je standartní hydraulika (furt ty táhla a vozíky), která umí "nahoru a dolů" nic mezi tím. O přesnosti té hydrauliky nemluvím. Další věc řazení pod zatížením tři stupně ani kousek automatiky (to je DODO - viz MZ). Když srovnám Zetor před dvaceti lety a teď, je tam s trochou nadsázky jen lepší kapotování a trochu vylepšená kabina. Nehledě na cenu, ty zahraniční traktory nejsou zase o tolik dražší a všechno to, co jsem vyjmenoval plus komfort pro řidiče, jsou úplně na jiný úrovni. Ať už vezmu NH, CASE, CLAAS, FENDT nebo cokoliv jinýho...
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
A bude to mít konstrukci odpovidajici traktoru na 160koni? Nebo jenom taková Forterra se silnejšim motorem?
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Jenže to znamená přesně to co říká Libor,
udělat celý traktor od začátku. A aby to byla jenom taková lehká 160ka k ničemu tak to je zbytečny.
Navíc vývoj a zkoušení prototypu by stálo hodně moc peněz. Podle mě se dobře chytil Kirovec, který přesto že to je skládačka tak postavil traktor na 200koní a vubec to nemusi byt špatny.
udělat celý traktor od začátku. A aby to byla jenom taková lehká 160ka k ničemu tak to je zbytečny.
Navíc vývoj a zkoušení prototypu by stálo hodně moc peněz. Podle mě se dobře chytil Kirovec, který přesto že to je skládačka tak postavil traktor na 200koní a vubec to nemusi byt špatny.
V Zetoru to posrali komouši, potom ten nucenej správce, kterej to prodal JD. Dneska to mají Slováci, ti tam něco předvedli, ale jak tady někdo řekl, nikdy nebude mít Zetor na to, aby dělal spolehlivý traktory přes 120 koní. Ta koncepce je podle mě velmi zastaralá a cenově jsou srovnatelní s konkurencí, takže pokud nebudou investovat obrovský částky do vývoje, tak aby se s tou konkurencí srovnali i po stránce spolehlivosti, komfortu, tahových vlastností apod., tak si myslím, že budou mít velký problémy se udržet na trhu... Můj názor.
Já si myslím že by měly zůstat u toho co dělaj těď a snažit se držet krok protože ty 7711 atd. za chvíly doslouží a začnou se pomalu kupovat náhrady i když ne v takové míře přece jenom ty starší zetory ještě budou jezdit dlouho a když obětovat peníze tak jedině zlepšovat to co nyní vyrábí pokud to daj do nového typu tak se utopí a pokud jen zdvyhnou výkon motoru a nechají zbytek traktoru na dnešní ůrovni tak se to moc kupovat nebude a utopí se zas
stalinrio píše:V Zetoru to posrali komouši, potom ten nucenej správce, kterej to prodal JD. Dneska to mají Slováci, ti tam něco předvedli, ale jak tady někdo řekl, nikdy nebude mít Zetor na to, aby dělal spolehlivý traktory přes 120 koní. Ta koncepce je podle mě velmi zastaralá a cenově jsou srovnatelní s konkurencí, takže pokud nebudou investovat obrovský částky do vývoje, tak aby se s tou konkurencí srovnali i po stránce spolehlivosti, komfortu, tahových vlastností apod., tak si myslím, že budou mít velký problémy se udržet na trhu... Můj názor.
Objasni, co tam posrali ,, komouši "
Mischel píše:stalinrio píše:V Zetoru to posrali komouši, potom ten nucenej správce, kterej to prodal JD. Dneska to mají Slováci, ti tam něco předvedli, ale jak tady někdo řekl, nikdy nebude mít Zetor na to, aby dělal spolehlivý traktory přes 120 koní. Ta koncepce je podle mě velmi zastaralá a cenově jsou srovnatelní s konkurencí, takže pokud nebudou investovat obrovský částky do vývoje, tak aby se s tou konkurencí srovnali i po stránce spolehlivosti, komfortu, tahových vlastností apod., tak si myslím, že budou mít velký problémy se udržet na trhu... Můj názor.
Objasni, co tam posrali ,, komouši "
Posrali tam to, co všude! Podívej se na 3011 a 7011 a řekni mi kam se posunul vývoj? Třeba Škodovka v Boleslavi byla to samý. Všechno úplně stejný dvacet let v kuse. Nikde žádnej vývoj. Jo, pravda, udělali třeba kapalinou ovládaný brzdy, spojku, výměnný vložky filtrů a nějaký drobnosti. Co třeba pásová ruční brzda, která je známá nízkou účinností? Nebo převodovka a motor furt to samý...? Hydraulika - snad nejsložitější a nejporuchovější systém na světě. Tu teda dělají do dneška. Nehledě na to, že ti tam praskne trubička a můžeš rozdělat komplet brzdy, protože do nich nateče olej... Když máš něco spravit, tak abys rozebral půl traktoru - přístup ke všemu jak do banky. Náhonová spojka - dělá vůbec ještě někdo dvě lamely? Nebylo to lepší u posranýho Crystala? atd., atd., atd.....
Nejhorší bylo i to že vyvynuto bylo mnoho věcí ale oni je nepustily do výroby zetory 95 měl u nás měli jezdit už v roku 86 ale nepustilyho. Vário převodovka už to tu někdo psal nechtěli ji a tak ten čech šel do německa a fend to vzal tady bylo vymysleno tolik věcí a nic se nepustilo máme u nás na šatně fotku z veletrhu v brně někdy z80 let a tam byla škodovka fakt pěknej stroj ale zůstalo jen u prototypu přišly kyrovcy
Tak na facky určitě nedojde. Kvůli Zetoru? To snad ani nemá cenu, ne? Jinak koukám, že na jižní Moravě buď žádný Zetory nemají, nebo s nima nejezdí, nebo ti co s nima jezdí nepoznali nic jinýho, když si nestěžujou. Pravda, na 3011 až po 7711 je to jakž takž v pohodě (až na brzdy, hydrauliku, náhonovou spojku). Ale jak už to má předek a trochu to něco dělá tak už to začíná: každej rok ložiska v kolech, jednou za dva až tři roky středovej čep.... A to co dělali na Slovensku? To je paskvil všech paskvilů futrál!!! Zkus si na 10145 dotáhnout vstřikovací trubky... Co třeba to originál řízení?(Myslím ten původní vehement pod chladičem) Každou chvíli to někde teče a kvůli tomu stojíš minimálně půl dne, protože musíš celej předek rozházet... No, škoda mluvit...
Do Martina bola výroba presunutá či chceli alebo nechceli. A ďalšie modernizácie boli celkom rozumné a opodstatnené, ale bolo ich strašne málo (že čerpadlo prevodovky). Pokiaľ sa ako ND zožene originál z Martina no problem, s ostatnými škoda hovoriť. Ale o inom som chcel. Do nového Zetora je nachystaná nová prevodovka, čo je dobre, ale pochybujem že bude nová zadná náprava. Keď som videl prvý raz 10540 tak som myslel že sa to zlomí napolovicu aké to bolo tenké. Zetor by sa nemal už nikdy púštať do traktorov nad 150 koní, to je zbytočné a nepredajné, až takú super cenu a kvalitu nikdy nedosiahne.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník