Prosím o radu!!!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 51
Registrován: 29 pro 2006 23:31
Bydliště: okr. Poprad, Slovensko

Příspěvekod Rasto » 28 úno 2007 21:44

No prave to že motor pracuje najlepšie pri 80-90°C, a tým že je motor pod zaťažením sa motor skôr zahreje, než motor na voľnobežnych otačkach.

Tu je link na članok o tom, čo všetko vznika pri zimnom štarte (možno to už viete).

[/url]http://www.remetal.szm.sk/pricinyporuch.html[url]

:!: Nechcem však robiť reklamu nejakým super prípravkom, s ktorými váš motor zostane nezničiteľný :roll:[/url]

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 01 bře 2007 14:56

no ono už u těch traktorů nejde už ani tak o motor jak o zahřátí převodovky 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 51
Registrován: 29 pro 2006 23:31
Bydliště: okr. Poprad, Slovensko

Příspěvekod Rasto » 01 bře 2007 22:20

:shock: , a prečo :?:

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 01 bře 2007 22:24

co to je za blbost s tim zahřatim převodovky?souhlasim že je dobre nechat ho po startu jit na volnobeh a hned ho neturovat,ale čekat až se zahřeje převodovka?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 01 bře 2007 22:40

crossman píše:co to je za blbost s tim zahřatim převodovky?souhlasim že je dobre nechat ho po startu jit na volnobeh a hned ho neturovat,ale čekat až se zahřeje převodovka?
no samozdřejmně né až se zahřeje ale trochu to nechat proběhnout mě třeba studenej traktor nechce jet a né studenej motor tej jede vpoho ale převodovka když je studená tak to prostě nechce jet a i v manuálu je psaný že při nižších teplotách se má nechat traktor 15min pří otáčkách 1500 at se zahřeje převodovka(to asi neplatí u zetoru starší výroby)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 01 bře 2007 22:43

já zásadně motor na volnoběh nezahřívám motor když je studený tak se opotřebovává to je jasné ale na volnoběch se zahřívá mnohem pomaleji a tím se i delší dobu ničí zásadní pravidlo je okamžitě jed na 1500 otáček aby se rychleji zahřál bez velké zátěžea tí se opotřebovával menší dobu. Další varianta je že jsem měl a MX ohřívání motoru na spínací hodiny v zimě a motor už byl malinko prohřátý a na převodovku čekám jen když mrzne jinak zařadím 1 stupen a pomalu jedu a po pár metrech pomalu řadím ale pokud je fakt pod nulou tak raději na převodovku počkám aspoň 10 minut a motor nastavim na 1200 otáček aby se rychleji zahřál Stalo se nám na starých Case 7240 při mrazu zařadily a chciplo to naštěstí žádné gumičky nevyběhly u CVX ná počitač nepustí dokud olej nemá správnou teplotu ale to musí být opravdu hodně studený olej

Předchozí

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků