CVT nebo Vario ?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 28 zář 2007 21:13

Re: CVT nebo Vario ?

Příspěvekod lukasbranka1 » 12 kvě 2009 19:57

je pravda ze se vsichni snazi mit svoje pripojne naradi ale mame statky kde jsou jen JD a tam uz ten problem neresi a pokud maji nejake stare zetory tak do nich nalejou hydart co se vypusti s JD pri udrzbach
mam i pripady kde se to proste neresi a stale to funguje i kdys se mito noc nelibi ale co nadelam
pri vymene vleze do 7 ameriky 95L ale celkovy bjem je 110L
8 rada nejkych 160L ale pri vymene 120L

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: CVT nebo Vario ?

Příspěvekod VonVagel » 12 kvě 2009 23:34

Stale se bavime o Autopower? Pokud ano stale me unika proc vsichne CVT prevodovky maji oddelenou nadrz a JD ma spolecnou. Jedno vysvetleni me napada JD miva jen jedno hydraulicke cerpadlo pro: rizeni,hydrauliku atd. Jedno cerpadlo jedna nadrz.
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 28 zář 2007 21:13

Re: CVT nebo Vario ?

Příspěvekod lukasbranka1 » 17 kvě 2009 20:55

nesmysl sice nevim co o tech prevodovkach vis ale je tam vice cerpadel ale je jen jedno pro hydrauliku prevodovka ma nejnin tri jedno mazaci jedno saci a jedno nouzove
rizeni jde totis i kdys stoji motor a traktor je tazen ale jen vpred a ktomu i brzdy tyhle cerpadla nemaji nic spolecneho s hydraulikou staci kdys se toci kola
celkove tento system je jeste slozitejsi a jeste se lisi podle prevodovek a rad traktoru
taktreba u 8 rady je pri normalnim provozu cca 15l oleje zbyvajici olej je v cerpadlove skrini a odtud je privaden mazacim cerpadlem do prevodovky olej ktery logicky mazanim do prevodovky pribyva je sacim cerpadlem ma dne skrine odvaden spet do cerpadlove skrine v cerpadlove skrini nebo na ni jsou i ostatni cerpadla system je udelan tak aby co nejmin ozubenych kol behalo primo v oleji protoze kazde soukoli v oleji je vlastne cerpadlo a to je strata vykonu zahrivani oleje atd . a to jeste neni vsechny ty kola u dna prevodovky co by sla normalne primo v oleji jsou v plechovych krytech kde se olel vytlaci a pak uz nejsou primo ponorene ale jen mazane
tohle vsechno je na delsi povidani a to s nekym kdo o tom neco vi je to dost slozity hydraulicky mazaci labirint
s mojeho pohledu perfektne vymysleny protoze ty prevodovky behaji dodnes a tojou stroje stare 10let i vice a do soucasych stroju se davaji v podstate ty stejne prevodovky jen se sdokonslila elektronika mozna i neco jineho ale defakto porat totez

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: CVT nebo Vario ?

Příspěvekod VonVagel » 19 led 2010 14:37

Nemame tady nejakeho odbornika na Valtru? Ted jsem docetl clanek o novych traktorech z dalekeho severu a jejich plynule prevodovce...prijde me celkem zajimava/hlavne tim ze tam je nasobic...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Předchozí

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník