navýšení výkonu

Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 24 lis 2005 08:59
Bydliště: Jeseník

navýšení výkonu

Příspěvekod jarmil » 20 črc 2007 19:02

Chlapi poradí mi někdo jak poznám u 3220+ že jede na těch 220koní máme ji ted ve voze krone 4XL a zdá se strašně slabá je tam nějaká signalizace nebo něco podobného, vím že musí byt zapnutý vývodak ale zdá se, že jde pořád jenom na těch 180 kobylek dík jarmil

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 20 črc 2007 21:15

väčšina výrobcov udáva navyšený výkon na nezaťaženom traktory, teraz si zober, že ho máš naplnený na polovicu a traktor musí ťahať seba, voz a ešte poháňať vývodový hriadeľ
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 17
Registrován: 30 črc 2007 14:19

Příspěvekod Pavel Kadlec » 05 zář 2007 21:24

Jestli v traktoru využíváš koně, které údajně má, nemáš šanci poznat. Musel bys ho vzít na měření na motorovou brzdu. Ale vezmi to logicky. Když výrobce udává určitý výkon a pak ti napíše, že má traktor boost nebo nějaké podobné navýšení výkonu třeba až o 25 nebo 30 koní, je to vždy při stejném objemu motoru. Takže je jasné, že to mlůže být jen na určitých omezených podmínek a nemůžeš s nimi počítat všude. A podle vlastní zkušenosti ti bohužel můlžu říct, že je nemůžeš použív přesně v těcvh pracích, kde bys je nejvíc potřeboval..jako je třeba orba. Jsou to prostě jen reklamní triky. Jestli máš fakt pochynosti o výkonu traktoru, musí se jedině změřit, jinak to prostě poznat nejde.

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 10 lis 2007 10:43

Nikdy nevěřte řečem o navýšeném výkonu.
Většinou je to na vývodovém hřídeli a pak v dopravě při rychlostech 35km/h a výše.
Chcete-li 160ku tak nikdy nekupujte 140 s navýšením,zbydou Vám jen oči pro pláč.

To samé platí o tom když identický motor se používá v traktorech třeba od 180 do 300koní.
Chytrák si řekne koupím 180ku na nechám jí "přečipovat",tak pozor to přečipování pokud to jde stojí tolik co je rozdíl ceny mezi tou 180 a třeba požadovanou 220kou.
Zatím jsem se nesetkal s tím,aby se nechala přehrát jen řídící jednotka,vždy se musela vyměnit,protože různým tuněním se dokázalo jen přidat palivo,ale né už předvstřik,tak že to moc nefungovalo.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 28 zář 2007 21:13

Příspěvekod lukasbranka1 » 10 lis 2007 21:26

je rozdil jak se vykon meri jezdim JD 6420 ma trvalych 110koni a navyseni na 125koni ale pozor tech 125 je bes ventilatoru kimy kompresoru atd takze v zime kdy neni treba moc tocit vrtuli klima nejde atd by mel mit vetsi vykon rek bych 110 je tam porad bes ohledu kolik je stupnu a co delas ten zbytek je spickovy vykon se kterym nejde pocitat pro trvale pouziti co se tyce cipovani neco jde i kdys je motor stejny ale meni se vstrikovace turba proste nejde udelat se 115 220 stajo by to tolik ze jeto nesmysl i kys je obsah stejny nejde jen o softver

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 10 lis 2007 21:50

to je samozrejmosť, museli by sa dávať väčšie chladiče, iné turbá atd a hlavna otázka, dokedy by to vydržala prevodovka
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 81
Registrován: 09 črc 2007 20:44
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvekod turbo » 11 lis 2007 14:49

pokial ja viem thak na FASTRAC-och to bolo tak ze sa len montovalo nejaky cidlo a to zvysilo vykon zo190 na 220 a bez ineho zasahu a este ked ich hned dostali thak mali obmedzeny vykon lrbo boli v zabehu a to bolo tiez riesene cez cidlo

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 11 lis 2007 15:03

nebolo od snímača otáčok a ten obmedzoval otáčky
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Re:

Příspěvekod Vaclav UPZT » 07 čer 2008 14:03

lukasbranka1 píše:je rozdil jak se vykon meri jezdim JD 6420 ma trvalych 110koni a navyseni na 125koni ale pozor tech 125 je bes ventilatoru kimy kompresoru atd takze v zime kdy neni treba moc tocit vrtuli klima nejde atd by mel mit vetsi vykon rek bych 110 je tam porad bes ohledu kolik je stupnu a co delas ten zbytek je spickovy vykon se kterym nejde pocitat pro trvale pouziti co se tyce cipovani neco jde i kdys je motor stejny ale meni se vstrikovace turba proste nejde udelat se 115 220 stajo by to tolik ze jeto nesmysl i kys je obsah stejny nejde jen o softver


podle katalogu ND je motor třeba u Case 115 zcela stejnej jako u 140 i příslušenství(palivovka,chlazení i výfuk s turbem).Jen řídící jednotky motoru mají jiná čísla.(u Multicontroleru)

Příspěvky: 127
Registrován: 29 úno 2008 14:34

Re: navýšení výkonu

Příspěvekod Cecka » 09 čer 2008 13:18

Ono de jen o to si říct, jaký jsou výkony - zjednodušeně. Třeba tady na tomhle grafu.

Jmenovitý výkon - výkon při max. otáčkách (je tedy nižší než maximální výkon) - cca na grafu 6 500 otáček, 56 kW
Max. výkon - nejvyšší hodnota výkonu, který může stroj dosáhnout - na grafu 6 000 otáček, 60 kW
No a powerboost je to, jak napsal Vaclav UPZT. Aktivuje se jen při vysokých pojezdových rychlostech nebo při nakroucení vývoďáku.
Takže to jak tu někdo psal, že při orbě zapne vývoďák a úplně cítí jak to líp táhne je vtip :mrgreen:
Přípravy/setí, podmítky, orby nikdy powerboost není aktivní...

Příspěvky: 5
Registrován: 23 říj 2008 00:01

Re: navýšení výkonu

Příspěvekod jimbo » 11 úno 2009 20:06

da sa navysit vykon aj na nizsich otackach aj bez velkych uprav. jednoduch sa da nainsalovat jedna mala krabicka, co vysi vykon. rad by som aj poslal katalog o tej krabicke, ale sem to neviem dat. mozno keby niekto chcel, tak by som to vedel preposlat. nie je to chipovanie. hoci kedy sa to da vypnut, dokonca sa to da aj vyskusat. cena je z hruba 1100 eur.
keby ste chceli katalog s zoznamom traktorom, do ktorych sa to da namontovat, kludne sa ozvyte na jimbo@pentacom.sk ja vam to preposlem.

Další

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník