Dvojmotáže
Příspěvků: 102
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Nedopadlo to. Když to chcete vědět tak si tu Trefu někde sežeňte a přečtěte si to. Když někdo ještě neviděl pásák....
Jinak to doma mám a jsou toho tři stránky. Akorát že správně nahuštěny dvojmontáže mužou dosánout velice dobrych výsledku na kolový traktor. kdyžtak se zeptejte u Stromu Praha, ale pochybuju že to ještě budou mít někde....
Jinak to doma mám a jsou toho tři stránky. Akorát že správně nahuštěny dvojmontáže mužou dosánout velice dobrych výsledku na kolový traktor. kdyžtak se zeptejte u Stromu Praha, ale pochybuju že to ještě budou mít někde....
5ešim ted otazku tuplaku na něčem a když vam řeknu na čem tak se budete smat ale chcu se zeptat je lepši mit mezi koly mezeru a vykon a ohyb přenašet přes šrouby mezi koly nebo je lepši ty pneumatiky přitahnout k sobe aby držely tvarovym stykem a třenim pneumatik?
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
jo přitahni je k sobě oni se ti pak krásně prodřouKarel píše:5ešim ted otazku tuplaku na něčem a když vam řeknu na čem tak se budete smat ale chcu se zeptat je lepši mit mezi koly mezeru a vykon a ohyb přenašet přes šrouby mezi koly nebo je lepši ty pneumatiky přitahnout k sobe aby držely tvarovym stykem a třenim pneumatik?
N azákladě upozornění od Václava si dovolím malinko oponovat výše zmíněným názorům. nebo ne oponovat, jen hodím důkaz, že to jde i jinak. Ten traktor jsme fotil když byl asi týden starý a tupláky měl poprvé. Technicky se k tomu neumím vyjádřit, jen sem dávám odkaz:
http://www.farmweb.cz/Host%20galerie/Ji ... /800/3.JPG
http://www.farmweb.cz/Host%20galerie/Ji ... /800/3.JPG
- Ondřej Novák
- Příspěvky: 573
- Registrován: 26 pro 2006 22:54
- Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)
Na 6-metrový SEXce sou ty gumy taky u sebe a když se dělá defekt tak se z toho vysype půl kolečka kamení...
Jestli jim mezi to zaleze nějakej šikovnější šutr, tak maj za chvíli obě gumy v Dallasu...
Jestli jim mezi to zaleze nějakej šikovnější šutr, tak maj za chvíli obě gumy v Dallasu...
ono stačí když kluci měli na tranbusu podhuštěny hodně kola a po rozdělání zadní nápravy ty vnitřky byli pěkně oleštěny sice na traktoru tam není ta rychlost zato se tam ty radialky pěkně zmačkávaj na hrudách já razim teorii co nejmenší díru ale tak aby se nedotýkaly při práci a ještě jedna věc pokud tam mám větší díru lépe mi vyletí blato ven teď tam mám 8 cm a už mi to tak nevílítává a strácím to pár kylometrů až jsem si rozbyl spětny zrcátko
jirka píše:N azákladě upozornění od Václava si dovolím malinko oponovat výše zmíněným názorům. nebo ne oponovat, jen hodím důkaz, že to jde i jinak. Ten traktor jsme fotil když byl asi týden starý a tupláky měl poprvé. Technicky se k tomu neumím vyjádřit, jen sem dávám odkaz:
http://www.farmweb.cz/Host%20galerie/Ji ... /800/3.JPG
Tak zkus ten traktor vyfotit po roce a zeptej se jich jak se jim to osvědčilo ..
Znouzecnost to rozhodně nebyla. Na to představení Avantu sem byl pozván, byl sme tam už dost předem a ty tupláky tam teprv dávali a plnili vodou. Ale víc o tom fakt nevim. Já si toho ani nevšim. Jakmile fotim, vidim vše jen přes hledáček a teprv doma zjistim, co že to tam vlastně jezdilo. Zní to divně, ale je to tak. Jen vnímám kompozici a vše okolo, ale detailů si všimnu až doma. A tohodle sem si ani nevšim já, ale Václav, jak sem psal. Ale rozhodně se tam chci vrátit, taklže se poptám.
to jirka: Jestli to má pneu 710 vzadu naplněný vodou, jede to 50 km/h a bude to jezdit v dopravě tak to po pár měsících zabrzdí na váze s návěsem a budou ho z ní sundavat jeřábem, protože mu ulítnou zadní koncáky... Bude to sice sedět na poli jako přibité, ale ty následky už jsem viděl bohužel na vlastní oči...
honzabru píše:Trojmonáže na zadní nápravě Deera nejsou v Americe ničím extra výjmečným. Rozdíl je v tom, že to jsou úzký, kultivační kola. Dělá se to kvůli řádkovým plodinám, aby kolo jelo mezi řádky
to ale nebyly úzký kultivační kola http://www.horsch.com/german/g-index.ph ... parent=142 ty fotky sou úplně dole
Zpráva agentury TASS:
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.
ještě jeden obrázek http://www.farmphoto.com/fpv2/message.aspx?mid=235138
Zpráva agentury TASS:
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.
no jasně s dvojmontážema bude jezdit v dopravě a ještě ktomu 50km/h dobrý noPolci píše:to jirka: Jestli to má pneu 710 vzadu naplněný vodou, jede to 50 km/h a bude to jezdit v dopravě tak to po pár měsících zabrzdí na váze s návěsem a budou ho z ní sundavat jeřábem, protože mu ulítnou zadní koncáky... Bude to sice sedět na poli jako přibité, ale ty následky už jsem viděl bohužel na vlastní oči...
david píše:no jasně s dvojmontážema bude jezdit v dopravě a ještě ktomu 50km/h dobrý noPolci píše:to jirka: Jestli to má pneu 710 vzadu naplněný vodou, jede to 50 km/h a bude to jezdit v dopravě tak to po pár měsících zabrzdí na váze s návěsem a budou ho z ní sundavat jeřábem, protože mu ulítnou zadní koncáky... Bude to sice sedět na poli jako přibité, ale ty následky už jsem viděl bohužel na vlastní oči...
Nevím, ale podle mě myslel Polci jednomontáž, protože s pneu 710 a dvojmontáž by se nevešel snad ani do pruhu a přehled má dobrej na to aby se sekl.
Na svým F924 používám dvojmontáž KockSohn s pneu 540 vpředu a 650 vzadu, celková šířka 410 cm. Vodu jsem nikdy nezkoušel, ale sousedi na Magnum 270 používájí vodu ve všech kolech a dost to ovlivňuje jízdní vlastnosti. On půl roku orá nebo strojí a nedává tupláky, nejezdí v dopravě tak proč ne, ale pokud často střídá stroje a potřebuje měnit hmotnost tak bych vodu nedával, na to mám variabilní závaží. K tý mezeře: pokud jsou pneu úplně na sobě musí být po celým obvodu, ne jen dole kde se rozvalí. Pak se prý neprodřou, jen se ošoupou boky a zmizí nápisy. Na tý fotce od Jirky jsou orig. tupláky Fendt, dělají je i s mezerou. Tohle má výhodu menšího odporu při zatáčení a že mezi ně nemůže bláto ale jak se tam nacpe kamen tak je zle. Já ze zkuženosti preferuju mezeru.
to je možný že má přehled ale tady se baví o dvojmontážích tak to pěkně špatně napsalvasek píše:david píše:no jasně s dvojmontážema bude jezdit v dopravě a ještě ktomu 50km/h dobrý noPolci píše:to jirka: Jestli to má pneu 710 vzadu naplněný vodou, jede to 50 km/h a bude to jezdit v dopravě tak to po pár měsících zabrzdí na váze s návěsem a budou ho z ní sundavat jeřábem, protože mu ulítnou zadní koncáky... Bude to sice sedět na poli jako přibité, ale ty následky už jsem viděl bohužel na vlastní oči...
Nevím, ale podle mě myslel Polci jednomontáž, protože s pneu 710 a dvojmontáž by se nevešel snad ani do pruhu a přehled má dobrej na to aby se sekl.
Příspěvků: 102
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků