Fargo 3-F-250
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Fargo 3-F-250
Podival sem se na stranky firmy farmet a cumel jak vul protoze sem vubec nevedel ,ze delaji i nosice naradi
Vydeli ste ho nekde na poli nebo na vystave?Jak vam pripadal
Vydeli ste ho nekde na poli nebo na vystave?Jak vam pripadal
Tak tu za 75 000,- farmet prodal, zy je škoda, v Česky Skalici (tam je farmet) byla rozdělaná do posledního dílu... mám asi 15km od baráku a 2 km chlapa co tam dělal, proto to vim.
A s tim Fargem to nebylo zas tak divoký vyrobyli se 3 kusy, 1 je na agru cs,na tom je práškovač celkem to maká? 2 někde ve stř.Čechách nebo kde a 3 stojí ve farmetu na dvoře teda jestli tam ještě je.
A s tim Fargem to nebylo zas tak divoký vyrobyli se 3 kusy, 1 je na agru cs,na tom je práškovač celkem to maká? 2 někde ve stř.Čechách nebo kde a 3 stojí ve farmetu na dvoře teda jestli tam ještě je.
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Fargo - žádný objev
To FARGO dokázalo jednoho zaujmout, když jezdilo po poli. Třeba s rozmetadlem to byla paráda, velký výkony a rychlost. Když jezdil se sečkou ( Horsch Concord 6 m), tak to také vypadalo pěkně. V Zemědělci tehdy psali, jaký je to STROJ, že je na VYSOKÉ TECHNICKÉ ÚROVNI. CHA CHA CHÁ !!!!!
Na rovině mu to ještě šlo. Ale i tak mohl být zásobník utoho concordu naplněn jedn do poloviny osivem, aby to utáhnul. Ale ty kopce, no hrůza. Sám jsem se byl na to setí podívat na podzim, když osévaly Bečváry pronajaté pozemky na Kolínsku. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem poznal, že to přední kolo není poháněné, a tudíž je celá tažná síla jen na těch DVOU zadních. Tak to také vypadalo : na těžší půdě v kopci prokluz jako hrom bez možnosti připnutí předku. No a sečku nelze přizvednout jako pluh ke snížení odporu.
Za druhé malá plocha chladiče. Ten motor není přímo traktorový, jedná se o upravený LIAZ, a ten se v kopcích přehříval. Takže bylo nutné občas zastavit, stát a čekat, až to vychladne. Ty zastávky musela obsluha "milovat", knížku s sebou nutnost.
A do třetice problémy s hydraulikou. Jeden rok pořád sečka hlásila malý tlak v hydraulice pro dávkování osiva nebo hnojiva, to nevím. Setí pšenice se pozdrželo o týden (!!), nakonec přijel 7250 Magnum Pro, nasypala se plná násypka a jelo se. Ten traktor sice hučel, ale zvládal v pohodě. Takže takto to dopadlo s Fargem v Concordu, samé problémy.
P.
Na rovině mu to ještě šlo. Ale i tak mohl být zásobník utoho concordu naplněn jedn do poloviny osivem, aby to utáhnul. Ale ty kopce, no hrůza. Sám jsem se byl na to setí podívat na podzim, když osévaly Bečváry pronajaté pozemky na Kolínsku. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem poznal, že to přední kolo není poháněné, a tudíž je celá tažná síla jen na těch DVOU zadních. Tak to také vypadalo : na těžší půdě v kopci prokluz jako hrom bez možnosti připnutí předku. No a sečku nelze přizvednout jako pluh ke snížení odporu.
Za druhé malá plocha chladiče. Ten motor není přímo traktorový, jedná se o upravený LIAZ, a ten se v kopcích přehříval. Takže bylo nutné občas zastavit, stát a čekat, až to vychladne. Ty zastávky musela obsluha "milovat", knížku s sebou nutnost.
A do třetice problémy s hydraulikou. Jeden rok pořád sečka hlásila malý tlak v hydraulice pro dávkování osiva nebo hnojiva, to nevím. Setí pšenice se pozdrželo o týden (!!), nakonec přijel 7250 Magnum Pro, nasypala se plná násypka a jelo se. Ten traktor sice hučel, ale zvládal v pohodě. Takže takto to dopadlo s Fargem v Concordu, samé problémy.
P.
Petr
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků