Case MXU

Příspěvky: 21
Registrován: 26 lis 2006 22:03

Case MXU

Příspěvekod Statkář » 08 led 2007 22:37

Tak co na něj říkáte?

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 08 led 2007 22:41

moc pekne :roll:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 08 led 2007 23:15

což oto, traktor je to krásný, jen ten obrázek je poněkud větší...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 09 led 2007 19:48

Pěknej obrázek statkáři. :D :wink:

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 09 led 2007 20:26

Obrazok pekny,len či je ten traktor dobrý aj v praxi (na poli)?
CLAAS je specialista na sklizeň

Příspěvky: 21
Registrován: 26 lis 2006 22:03

Příspěvekod Statkář » 10 led 2007 19:24

Díky možnosti zvyšovat si výkon v zátěži ze 135ps až na 162ps, tak zvládá v praxi víc než výrobci z jiných koncernů, kteří nabízí navýšení jen o 6 až 14ps - v této výkonové třídě. Ale to je jen můj názor. Co si o tom myslíte vy? Jezdí u vás v okolí nějaké MXU nebo TSA? A jak sou s ním spokojeni? Jo a zjistil sem,že mají vynikající spotřebu paliva, hlavně v dopravě. Myslím, že s těmito traktory nasadil koncern CNH John Deeru skutečné parohy. 8) 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 10 led 2007 20:31

Statkář píše:Díky možnosti zvyšovat si výkon v zátěži ze 135ps až na 162ps, tak zvládá v praxi víc než výrobci z jiných koncernů, kteří nabízí navýšení jen o 6 až 14ps - v této výkonové třídě. Ale to je jen můj názor. Co si o tom myslíte vy? Jezdí u vás v okolí nějaké MXU nebo TSA? A jak sou s ním spokojeni? Jo a zjistil sem,že mají vynikající spotřebu paliva, hlavně v dopravě. Myslím, že s těmito traktory nasadil koncern CNH John Deeru skutečné parohy. 8) 8)
jo jenže to navíšení je pouze na vývodák :shock:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 10 led 2007 20:47

a hlavně navýšení není všechno, není to dlouhodobě využitelné, je to jen vyhnané přes elektroniku, nehledě na opotřebení dílů, které je potom také vyšší....nemám prostě rád když si nechá někdo upravit řídící jednotku, jen kvůli navýšení pár koní...

Příspěvky: 106
Registrován: 26 lis 2006 17:35
Bydliště: KM

Příspěvekod Liboj » 10 led 2007 20:56

no to navýšení tam na vývoďák a v dopravě nad 15 km/h

Příspěvky: 106
Registrován: 26 lis 2006 17:35
Bydliště: KM

Příspěvekod Liboj » 10 led 2007 20:59

jo a na ten vývoďak je to bobrý i na tu dopravu, ale když ořu tak mě to nechá tech 135 koní!Kde to fakt potřebuju tak tam to není tudíž ten traktor je jen tak dobrý do pícninářských programu!(rotačky,sběrací vůz)

Příspěvky: 82
Registrován: 14 lis 2005 18:59

Příspěvekod Zajíc » 10 led 2007 21:19

ty motory jsou postavené na ten výkon stím navýšením 160 HP
A ten výkon 130 HP při polních prací bez vývoďáku máš jen kvůli tomu, že je pro tebe zbytečných těch 160 kobyl, protože nepřeneseš ten vykon na podložku (hmotnost traktoru, rozložení zatížení a nápravy, styčná plocha na podložku adt.) ten výkon využiješ v doprave kde jezdíš po tvrdé podložce, nemáš prokluz a výkon tak přeneseš a s vývoďákem? Těch 160 HP využiješ, kde část výkonu pohlití vývoďák. Je to kvůli ekonomice provozu.

Příspěvky: 21
Registrován: 26 lis 2006 22:03

Příspěvekod Statkář » 10 led 2007 22:46

Díky Zajíci. Přesně si to vysvětlil :wink: A podle toho co s tim chlapy zkouší, tak je to prej znát i v tý orbě, když máš zaplej vývodák, ale na vlastní oči sem to neviděl, tak nechci dělat fámy. Když nad tím, tak přemýšlím, tak by to i mohlo fungovat, protože ten traktor zas tak chytrej neni, aby poznal jestli ta zátěž přichází od vývodáku (je li zapnutý) nebo od převodovky...Zkusím to přesně zjistit.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 10 led 2007 23:12

Ten traktor to vie zistiť či má záťaž na kardane, ale dá sa to obísť. Potom to ale zle dopadne s prevodmi na pojazd, tie to nevydržia. Ten traktor je pôvodne stavaný do 120 koní aj zvonku keď sa na to pozriete tak je to štíhle, akýkoľvek iný traktor stavaný na 140-160 koní je o triedu robustnejší aby to vydržal.

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 10 led 2007 23:31

Loni jsme tu TSA meli pujčený i s diskama 4m.Musim říct,že je to dobrej tahač,ale hodně lehkej.Musí se to dost dotěžovat a trochu ta převodovka,málo kvaltů.Nejlepší je na tom asi motor,byl to peknej rváč,ale s převodovkou se nemohl pořád slušně domluvit.Tak jsme ho nakonec nevzali a zkusili dva zelený a červený emko.
Petr

Příspěvky: 8
Registrován: 11 lis 2006 23:32
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Pavel 2 » 13 led 2007 23:04

K tomu navýšení výkonu,traktor má čidlo na vetrvačníku ze kterého sníma zatížení pro režim dopravy a čídlo zatížení na hřídeli vývoďaku pro režim vyvoďáku aby to nešlo oblafnout.

Příspěvky: 21
Registrován: 26 lis 2006 22:03

Příspěvekod Statkář » 15 led 2007 23:28

Když ořeš se zapnutym vývodákem, tak ten traktor ví prd, že zátěž nejde od vývodáku.. :wink:

Příspěvky: 8
Registrován: 11 lis 2006 23:32
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Pavel 2 » 16 led 2007 23:02

Ale to si jen myslíš on porovnává vstup do převodovky a výstup od vývoďáku pokud nemají určitou výchylku kterou způsobí zátěž tak tam ty koně nepustí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 17 led 2007 14:20

Pavel 2 píše:Ale to si jen myslíš on porovnává vstup do převodovky a výstup od vývoďáku pokud nemají určitou výchylku kterou způsobí zátěž tak tam ty koně nepustí.
jj přeně tak nejde to jen tak oblafnout :wink:

Příspěvky: 5
Registrován: 18 led 2007 23:45
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvekod slezik » 19 led 2007 00:32

Ten traktor je na polní práce opravdu vhodný jhako 130 PS. Na orbu např. s neseným paterákem, kde je potřeba těch cca 160 PS, je potřeba o třídu vyšší řada traktorů. Ale traktory to jsou nádherné a pěkně vybavené. :D

Příspěvky: 1
Registrován: 22 led 2007 19:09
Bydliště: praha

Příspěvekod jirka.nv » 22 led 2007 19:46

Stává se mi že při náhlém zatížení(snížení otáček asi o 200)se mezi motorem a převodovkou začne ozývat řinčení. Dělá to asi mezi 1000 až 1200 otáček.Jde o kritické otáčky.Máte někdo podobnou zkušenost.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 22 led 2007 21:20

Jo tak to se mi taky stává ale spíš když to podtočim když se mi to podaři ale na CASE MX

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 22 led 2007 22:01

ja som isiel iba raz na MX 270 ale to je podla mna riadne hovado...sa mi to lubilo no to malo tolko monitorov v pravom stlpiku ze som ani nevedel co co je

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 22 led 2007 22:49

Ani bych neřekl na 285 na Fenda to nemá tam je toho dost ale časem si zvikneš to je jen první dojem

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 22 led 2007 22:58

ako pacilo sa mi a a vo fende som tiez bol ale tam je len ten farebny display nie??? no a na pristrojovke este volaco

Zpět na CASE IH a STEYR

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků