Case MXU
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
Díky možnosti zvyšovat si výkon v zátěži ze 135ps až na 162ps, tak zvládá v praxi víc než výrobci z jiných koncernů, kteří nabízí navýšení jen o 6 až 14ps - v této výkonové třídě. Ale to je jen můj názor. Co si o tom myslíte vy? Jezdí u vás v okolí nějaké MXU nebo TSA? A jak sou s ním spokojeni? Jo a zjistil sem,že mají vynikající spotřebu paliva, hlavně v dopravě. Myslím, že s těmito traktory nasadil koncern CNH John Deeru skutečné parohy.
jo jenže to navíšení je pouze na vývodákStatkář píše:Díky možnosti zvyšovat si výkon v zátěži ze 135ps až na 162ps, tak zvládá v praxi víc než výrobci z jiných koncernů, kteří nabízí navýšení jen o 6 až 14ps - v této výkonové třídě. Ale to je jen můj názor. Co si o tom myslíte vy? Jezdí u vás v okolí nějaké MXU nebo TSA? A jak sou s ním spokojeni? Jo a zjistil sem,že mají vynikající spotřebu paliva, hlavně v dopravě. Myslím, že s těmito traktory nasadil koncern CNH John Deeru skutečné parohy.
ty motory jsou postavené na ten výkon stím navýšením 160 HP
A ten výkon 130 HP při polních prací bez vývoďáku máš jen kvůli tomu, že je pro tebe zbytečných těch 160 kobyl, protože nepřeneseš ten vykon na podložku (hmotnost traktoru, rozložení zatížení a nápravy, styčná plocha na podložku adt.) ten výkon využiješ v doprave kde jezdíš po tvrdé podložce, nemáš prokluz a výkon tak přeneseš a s vývoďákem? Těch 160 HP využiješ, kde část výkonu pohlití vývoďák. Je to kvůli ekonomice provozu.
A ten výkon 130 HP při polních prací bez vývoďáku máš jen kvůli tomu, že je pro tebe zbytečných těch 160 kobyl, protože nepřeneseš ten vykon na podložku (hmotnost traktoru, rozložení zatížení a nápravy, styčná plocha na podložku adt.) ten výkon využiješ v doprave kde jezdíš po tvrdé podložce, nemáš prokluz a výkon tak přeneseš a s vývoďákem? Těch 160 HP využiješ, kde část výkonu pohlití vývoďák. Je to kvůli ekonomice provozu.
Díky Zajíci. Přesně si to vysvětlil A podle toho co s tim chlapy zkouší, tak je to prej znát i v tý orbě, když máš zaplej vývodák, ale na vlastní oči sem to neviděl, tak nechci dělat fámy. Když nad tím, tak přemýšlím, tak by to i mohlo fungovat, protože ten traktor zas tak chytrej neni, aby poznal jestli ta zátěž přichází od vývodáku (je li zapnutý) nebo od převodovky...Zkusím to přesně zjistit.
Ten traktor to vie zistiť či má záťaž na kardane, ale dá sa to obísť. Potom to ale zle dopadne s prevodmi na pojazd, tie to nevydržia. Ten traktor je pôvodne stavaný do 120 koní aj zvonku keď sa na to pozriete tak je to štíhle, akýkoľvek iný traktor stavaný na 140-160 koní je o triedu robustnejší aby to vydržal.
Loni jsme tu TSA meli pujčený i s diskama 4m.Musim říct,že je to dobrej tahač,ale hodně lehkej.Musí se to dost dotěžovat a trochu ta převodovka,málo kvaltů.Nejlepší je na tom asi motor,byl to peknej rváč,ale s převodovkou se nemohl pořád slušně domluvit.Tak jsme ho nakonec nevzali a zkusili dva zelený a červený emko.
Petr
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků