CASE
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
ja bych taky rek ze to je nejaka uprava do snehu, protoze ty pasy maj i kovovy casti, vypada to tak, to by na pole nebylo, urcite ne na silnici. a netusim k cemu by to bylo dobry, kdyby se ten traktor pouzival v zemedelstvi. Leda ze tim tahaj krmak a nikdo jim tam nevyhrnuje hnuj. ale spis bych rek ze to je do nejakych horskych oblasti kde je potreba neco s vyvodovym hridelem nebo zkratka potrebuji takhle silny energeticky prostredek.
odpověd
ahoj fendtfaste co vidíš zlého na pásech je fakt na kolech to je hezčí ale proč ne pásy ? no až budeš jezdit v dětřichově dej mi vědět příjdu se s tebou pobavit ale něco podobného má a dělá i john i fendt ale jinak řešené co na tom pořád něco hledáš víš někdy mě příjde že spousta lidí je nastavená jen na visílání a ne i na příjem a nikdy bych netvrdil že můj názor je ten nejlepší rád vyslechnu i jiné
odpověd
ahoj fendtfaste co vidíš zlého na pásech je fakt na kolech to je hezčí ale proč ne pásy ? no až budeš jezdit v dětřichově dej mi vědět příjdu se s tebou pobavit ale něco podobného má a dělá i john i fendt ale jinak řešené co na tom pořád něco hledáš víš někdy mě příjde že spousta lidí je nastavená jen na visílání a ne i na příjem a nikdy bych netvrdil že můj názor je ten nejlepší rád vyslechnu i jiné
Pásy na klasické kolové traktory nedělá pokud vím žádný z tebou jmenovaných výrobců. Vždy je to výrobek druhé firmy, ve většině případů holandské, která je vyrábí na cokoliv, ať kombajn, sklízeč cukrovky, traktor nebo třeba i návěs. Vždy je vyrábí v barvě, kterou si přeje zákazník a s ptřičnými úpravami pro daný typ traktoru. Minimální rozměr si nepamatuju, maximální je 920 na klasický traktor. Dal jsem si tedy tu práci a vyhledal odkaz, asi byste to ale při troše snahy zvládli také, když už sem ho dával v komentu na FW: http://www.westtrack.nl
zdar chlapci snad to zas někdo nebude brát jako nějakou reklamu nebo nějaký firemní článek jen to by mě vážně mrzelo! Ve Velké Británii je nyní k dispozici pro traktory se čtyřkolovým pohonem také podvozek s dvěma nápravami, ale se čtyřmi pásy. S touto konstrukcí přišla na trh firma Collings Brother, Cambridgeshire, a to pro traktory "CASE IH" . Tato konstrukce má zvýšit trakci o více než 300 % a redukovat tlak na půdu asi o 31,5 N, což je ekvivalentní tlaku vyvozovaném traktorem osazeným 8 standardními pneumatikami na zadní nápravě a šesti na přední. Sada těchto pásů pro traktory o výkonech od 103 do 132 kW stojí od 34 000 do 35 000 GBP . tak snad se nikdo neurazí nebo se ho to nedotkne jiříku prosím tě mohl by jsi mi poslat soukromou zprávu něco víc o tobě na profilku nemáš ani čárku děkuji
- david drdla
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 lis 2007 18:18
- Bydliště: koclirov 223
Zdar Pepis nedej se i kdyz ta puma na tech pasech vypada jak rolba tak je vydet ze pro CASEHO dychas Me dat takovej traktor tak radsi budu jezdit se suprem
- david drdla
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12 lis 2007 18:18
- Bydliště: koclirov 223
Ja verim kdyby byl jezisek a mel moznost si Pepis napsal tak by to byla krasna PUMICKA co ty nato Pepino
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Re: CASE
Jo ten traktor je k vyhrnování sněhu asi v zimním areálu. Nebo jezdí a prohrnuje běžecké stopy na lesních cestách. A v zemědělství se používají pásy na traktory a sklízeče, pracující na blátivých pozemcích, úzké pásy pro tažení postřikovačů, pleček atd. Kanadská firma Soucy vyrábí pásy pro různé značky traktorů, využívají se kromě jiného u těžkých traktorů při přípravě půdy. Po skončení přípravy se vymění za kola, ale výměna trvá celý den. Investice např. u Magnumu jsou ale 50 000 Euro.
Viz odkaz http://www.soucy-track.com/indexen.asp.
Viz odkaz http://www.soucy-track.com/indexen.asp.
Petr
- juri.traktorista
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2008 18:48
Re: CASE
tak tohle je mozne u vsech modelu a znacek, za pekny priplatek aj na kolo (jízdní)
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků