CASE JX vs. JXU

Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 02 led 2007 19:22
Bydliště: Vlašim

CASE JX vs. JXU

Příspěvekod Marek Fikejs » 23 lis 2007 11:43

Jaký je mezi těmito traktory rozdíl? Někde jsem dokonce slyšel, že jeden z nich se vyrábí v Turecku, ale muže to být blud. Nevíte něco o rozlišnostech výbav?
STROM PRAHA a.s.
Produktový manažer sklízecí řezačky a postřikovače
http://www.strompraha.cz/

Příspěvky: 63
Registrován: 22 lis 2005 12:21
Bydliště: Pusté Úľany, Slovensko

Příspěvekod rado » 23 lis 2007 13:14

JXxxxxU predavane v tychto koncinach sa vyraba bud v Rakusku alebo Taliansku

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Re: CASE JX vs. JXU

Příspěvekod david » 23 lis 2007 17:57

Marek Fikejs píše:Jaký je mezi těmito traktory rozdíl? Někde jsem dokonce slyšel, že jeden z nich se vyrábí v Turecku, ale muže to být blud. Nevíte něco o rozlišnostech výbav?
se mrkni jeke je v nich rozdíl http://www.agrics.cz/modely/?typ=1 nevím jak case ale NH traktory TDD což je JX se fakt dělají v turecku

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 22 pro 2007 18:09

JX tuším do 95 koní, menší než JXU, spíš mechanika. JXU do 100, komfornější o trochu lepší, ale celkově je to nuda. Máme JX1100U, má 800 mth a neustále se to sype.
Vyrábí se v St. Valentinu (Rakousko), Itálie a to slavný Turecko.

Příspěvky: 38
Registrován: 24 lis 2007 08:06
Bydliště: žichlínsko

Příspěvekod Fendtfans » 23 pro 2007 15:35

Hegi Hegi, Caše šel kvalitou dolů za bratrem Hollandem a v malejch koních to platí dvojnásob , to si myslím je všeobecnější názor, tos měl dat větší pozor.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 23 pro 2007 17:35

Bohužel v te době kdy jsem to kupoval, tak pro mě byla rozhodující cena, v součané dobe jdu do FENDTa, protože chybama se člověk učí

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 11 led 2008 08:22

Fendtfans píše:Hegi Hegi, Caše šel kvalitou dolů za bratrem Hollandem a v malejch koních to platí dvojnásob , to si myslím je všeobecnější názor, tos měl dat větší pozor.


Co to je za značku??? CEŠE??? :roll:

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 11 led 2008 08:24

hegi1 píše:JX tuším do 95 koní, menší než JXU, spíš mechanika. JXU do 100, komfornější o trochu lepší, ale celkově je to nuda. Máme JX1100U, má 800 mth a neustále se to sype.
Vyrábí se v St. Valentinu (Rakousko), Itálie a to slavný Turecko.


Co se Vám na tom konkrétně "sype"??Dík taky ho máme,ale novej.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 14 led 2008 11:27

Konkrétně: hned ze začátku praskla vodící tyč v převodovce na přepínání otáček vývodového hřídele, to jistá firma spravovala asi na 4x a ještě tak, že po roce se došlo prakticky k tomu stejnému problému a navíc se ohnuly obě dvě vidličky, a jako vrchol rozdrcená spojková lamela. A o čidlech vůbec nemluvím, asi 3 na otáčky vývoďáku, pak na tlak oleje v řízení, ted mi něco drnčí zřejmě v rozvodovce a nějaký drobnosti v elektrice, vzduchové brzdy přívěsu, konkrétně brzdič. To je asi tak všechno.

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 29 led 2008 21:38

To je smůla :( :( ,ty selenoidy se občas sypou i u jinejch značek,asi to berou někde v Číně :evil:
Co to máte za JX1100U,že máte ještě spojku?
My už tam máme jen tlumič záběru. :lol:

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 29 led 2008 21:45

jXU rok výroby 2006, tzn, že vy tam spojkovou lamelu máte taky a i kdyby to byl starší typ, tak pochybuju, že by na těch novějších něco modernizovali.

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 29 led 2008 22:03

Nemáme,pouze tlumič .Spojka je řešena v převodovce hlavní mokrou,vícelamelovou.Něco jako má powerschift,ale jak dlouho to dělají to nevím.V manuálu jsem se dočetl že dělají i mechanické ovládání s lamelou i mechanické zapínání vývoďáku.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 09:42


Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 11:11

Jo ten obrazek spojky je k té (levnější variantě)my máme to níže popsané prostě jen tlumič bez lamely,bez vypínacího ložiska.Vše se ovládá hydraulicky na levém boku převodovky (za nádrží)4x el.magnetické ventily.
Je škoda,možná i záměr že to na těch stránkách neukážou obě varianty.
:(

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 11:13

no však ty ventily za nádrží tam mám taky

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 20:39

Tak tam suchou spojku taky nemáš,máš-li revers pod volantem na levé straně,tak máš vše hydraulicky ovládané,přes el.magnet ventily.
U suche spojky bys tam měl v místě rozšíření spojkové skříně hřídel na které je upevněná paka ovládání vypínání spojkového ložiska.Prostě klasika,jako u Zetorů.
No uvidíš až Ti to rozdělají.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 20:44

POWER SHUTLE POD VOLANTEM, 24 X 24. UZ JE TO DANY DOHROMADY A PRAVE MI DALI TU ROZDRCENOU SPOJKOVOU LAMELU JAKO SUVENYR

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 21:56


Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 22:08

no však to je ta lamela

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 22:10

kde????? a kde jed její ovládání??? To je jen setrvák a tlumič záběru.Fotil jsem to v Vendelu u kamaráda.Dělali tu hřídel náhonu jak o ní píšeš.
Naposledy upravil Vaclav UPZT dne 30 led 2008 22:13, celkově upraveno 1

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 22:11

v té levé části je co?

Příspěvky: 94
Registrován: 10 lis 2007 11:57
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvekod Pavel3545 » 30 led 2008 22:13

hegi1 píše:v té levé části je co?
Setrvák který slouží jako tlumič rázů

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 22:15

tak odkud teda vytáhli tu lamelu, když to měli rozpůlený

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 22:16

To rezavý je setrvák a k němu natvrdo přišroubovanej tlumič zábězu,hlavní spojka je v tom černém bloku napravo ovládaná hydraulicky kanálkem od těch rozvaděčů na levé straně.Někde to mám nafocené komplet,ale někde v záloze je to z roku 2006 z podzimu.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 22:20

no tak tam odsud to vytáhli. o hřídeli náhonu jsem nic nepsal, ale o vodící tyči na které jsou řadící vidličky otáček vývoďáku

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 22:20

hegi1 píše:tak odkud teda vytáhli tu lamelu, když to měli rozpůlený


To je otázka :lol: :lol: :lol: Od kud,když tam nikde suchá lamela není.
Opravdu nekecám,samotný ho mě to zajímalo.Když kámoš v Německu to dělal,tak jsem se u něj stavil abych to očuměl z reálu.Měli boudu dole a vše komplet rozdělávali,koukal jsem jim do rukou.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 22:22

klidně ti ji můžu vyfotit, a interpretuju pouze to co mi sdělili servisáci

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 30 led 2008 22:29

Já to stejně nepoznám,není li to třeba brzdový kotouč,i když tady je taky v oleji.U našeho jsme ještě nic nedělali,jen výměny olejů a filtry,snad nás v budoucnu nic hrozného nepotká. :?:
Snažíme se to šetřit,jen ta spojka má takový prutší záběr,asi jde o zvyk.

Příspěvky: 23
Registrován: 22 pro 2007 17:44

Příspěvekod hegi1 » 30 led 2008 22:37

Tady s tim záběrem spojky je to takový všelijaký. Někdy to zabírá hned a někdy je tam prodleva. Já ten traktor taky nijak nepřetěžuju, ale po těch zkušenostech se nemůžu zbavit pocitu strachu kdy se zase něco vysype.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 31 led 2008 14:56

hegi1 píše:Tady s tim záběrem spojky je to takový všelijaký. Někdy to zabírá hned a někdy je tam prodleva. Já ten traktor taky nijak nepřetěžuju, ale po těch zkušenostech se nemůžu zbavit pocitu strachu kdy se zase něco vysype.
a co kalibrace???? mnělo by se to pravidelně kalibrovat

Další

Zpět na CASE IH a STEYR

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků