starý Magnum séria 7000

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

starý Magnum séria 7000

Příspěvekod Miro » 22 pro 2005 23:38

Čo na to hovoríte, už by mali byť riadne preskúšané :) ako sú na tom po tých rokoch ?

Flash

Příspěvekod Flash » 22 pro 2005 23:54

Máme 7240 a 7240 Pro. Bez problémů. Motor Cummins je držák.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 00:14

V Rostěnicích jezdí i 12 let bez větších problémů. Jinak tady kolem je jich dost na Hané, v ZD Pustiměř mají dva a MX, na 7250 dělali po 10000 mth GO motoru jinak na převodovky nechytli. Jediná závada do GO byla vodní pumpa za 120 tisíc. Relativně dobré, překonané, ale dobré. Ale skáče jak koza.

Flash

Příspěvekod Flash » 23 pro 2005 00:20

Nejvíc motohodin v ČR má na Kutnohorsku 7250 (přes 25000).

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 00:31

JO u nás taky jezdí je to dobré traktor bez vážnějších poruch, ale poslední dobou se mi zdá že CASE s těžkýma kolovýmy traktorama docela stagnuje, nebude něco novýho po MXu?

Flash

Příspěvekod Flash » 23 pro 2005 00:36

"Bratr" NH TG podle informací od prodejce chystá nové verze TG-A, takže by se mohl dočkat něčeho i ten červenej.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 00:37

Jak to tak vidím, budou se držet asi kloubových traktorů. Klasika jen do 300 koní a dál už kloubový STX. Je nový MX magnum 310, ale jen 310 PS. Což to dokládá že pokračovat bude STX.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 00:40

Brali by jste NW TG nebo Case MX? u mne by asi hlavne rozhodovala cena.

Flash

Příspěvekod Flash » 23 pro 2005 01:09

Obě značky jsou kvalitní. Vzal bych ten levnější.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 12:48

Hlavní roli hraje servis, zabezpečení ND a přístup prodejce, servisu. Tohle bych si zjišťoval u uživatelů, potom spolehlivost a náklady na provoz traktoru. Když bude tohle všechno na přijatelné úrovni, rozdíl v ceně to pokryje. V tomto případě bych volil asi TG 285. Od Case bych uvažoval o STX 325. U těchto strojů je vyšší spolehlivost.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 23 pro 2005 12:52

nevíš kolik se u STX 325 pohybuje cena? já jsem někde četl že 4,5 mil.

Příspěvky: 33
Registrován: 29 lis 2005 13:50

Příspěvekod milcamechos » 23 pro 2005 13:07

jo tos četl dobře.
A já sem zase v nějakým příspěvku na fóru četl, že za 4,5 mil se prodává JD 8tisícová řada. (předpokládám asi 8420 nebo 8520). tak si to srovnej -.kloubovej traktor za cenu klasickýho!!!Milan

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 13:10

Bude to možná víc. 4,5 - 5 milionů. výkon motoru je srovnatelný s 8520, když vezmeš v potaz 8m podmítač, větší podrýváky a pluhy, 8 - 9 těles, na což není převodovka 8520 stavěná a ami konstrukce. A cenově to je přibližně stejné. Nevím, nebudu se opakovat už o tomhle. Udělal sem si srovnání, další udělám v létě, a uvidím. Zatím se potvrdili moje odhady a tvrzení.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 14:35

Jo tak to s tebo souhlasím, ale přece jenom JD 8520 je víc univerzálnější než STX, ale to záleží na uživateli co chce s tím traktorem dělat.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 23 pro 2005 14:40

no tak to už je lepší to STX a v podstatě tyhle traktory nad 300 koní nejsou univerzální,to už jsou typický polní tahače pro nejtěžší práci

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 14:42

No jak se to vezme to bychom se tady mohly hádat do nekonečna co je univerzální a co ne :D

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 14:46

Co znám ty co mají 8520, tak je mají jen jako polní tahače. Navíc tato řada 8000 od začátku je konstruovaná jako polní tahač. Na dopravu se už moc nepočítá. A když je zima, tak jim stojí stejně v garáži. Na něco univerzálního, doprava, sečení, mulčování, vysekávání si pořídí něco co je k tomu ideální. TVT, Massey Ferguson 7480, Fastrac atd.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 23 pro 2005 14:46

dobrý beru zpět je to univerzální,sice jsem neviděl Johna 8520 v dopravě,ale to je jedno hádat se už nechci,v dopravě jsem viděl 8420 s tridemem Fliegl

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 14:51

Z toho se nedá vyznat co je univerzální a co ne, u nás je ta hranice níž ve výkonosti, ale v zahraničí je zase výš, tam potkáte třeba JD 8520 nebo Challengera pásovýho s překládacím vozem.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 14:53

Taky sem neviděl nikdy 8520 jezdit v dopravě. A to jsou tady v okolí tři. To by se ti ta doprava hodně prodražila. Počítej jaro - příprava setí
léto, podmítky, orba. podzim- orba, podmítky, setí. Co má kdy vozit? V zimě obilí do Hamburku? :D Ve studii Doc. Čuby by správně neměly být použity k dopravě traktory z rostlinné výroby, které mají práci na poli. Doprav se dá řešit zcela jinak.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 23 pro 2005 14:56

přesně,na dopravu je příliš těžkej a strašně žere

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 14:58

No dá se řešit zcela jinak, ale málokdo se bude spolíhat na testy doc Čuby, všichni se budou spolíhat na své finance, podle kterých si hranici maximálního výkonu na dopravu dá každý nějak jinak.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 15:31

Dá, ale..... Zabýval se službama pro střediska. Tzn. nákl.auta s vleky, která jela celý rok, žně, řepa, doprava mimo podnik i doprava obilí, hnoje v létě atd., byly tam řezačky a nakladače. Byl to podnik zaměřený na služby. Podniky se nestarali o dopravu, o auta.
Naposledy upravil Jan Sedlák dne 14 úno 2008 16:28, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 15:38

To je sice pravda, ale u nás jsou podniky služeb, který se tímto zabývají.
Ale já bych raděj vlastní stroje s vlastním využití, než se spolíhat na služby.Vem si překládaví vozy za ně potřebuješ dát traktor, ale jak řekl jednou p. Navrátil ekonomika rozhoduje.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 16:07

Vše je založeno na a.s. Tj. že podniky vlastní tento závod pro služby a rozhodují o něm a o tom kam pojede a co bude dělat. Dělá jem n apolích svých majitelů. Ekonomicky to může být u traktorů zajímavé tehdy, použije li na dobravu traktor, který je k tomu vhodný, a který s takovým záměrem kupuji. Pak to bude ekonomické. Ale nepřipadá mě ekonomické nasazovat do dopravy traktor, který má být na poli a je stavěný na pole.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 16:10

Ano já taky nebudu dávat traktor na dopravu, když je třeba dělat na poli, ale když není třeba dělat na poli nějaké těžší práce tak ho dám na dopravu, takhle to třeba funguje u Burešů, kdy jejich Massey odváží od kombajnu.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 16:12

Ten má 8480 na pole, s návěsem jezdí akorát na řepách. Jinak ani v zimě. Na to má slabší 190ku a dva menší. ty mu jezdí s návěsy a s postřikovači. Jinak ta 8480ka stojí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 16:15

Ne jezdí taky na po obilovinách, žíkal mi to p. Hanák, jelikož oni nepodmítají hned po sklizni, u nich se spolíhá na to, že výdrol vzejde i bez podmítky, ale kvůli vláze je lepčí podmítat po sklizni.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 23 pro 2005 17:10

Podmítají i po sklizni, ihned. Letos to tak dělali. Spíš sejí do vzešlé podmítky. Letos tam měli tu 8220, nebo jak to je, má 190koní, pak ještě toho malého. Jinak u Martina v Lošticích to mají tak, že dvě Tg mají na polní práce a na silnější práce, do senážáku a jinak na dopravu mají ZTS s Anaburgery.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 23 pro 2005 17:56

Neviděl jsem jak to dělají, ale p.Hanák mi říkal letos v srpnuposklizni pole postříkali DAMem a koncem srpna podmítali. Tak teda nevím jak to tam je.

Další

Zpět na CASE IH a STEYR

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník