starý Magnum séria 7000
Příspěvků: 70
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
starý Magnum séria 7000
Čo na to hovoríte, už by mali byť riadne preskúšané ako sú na tom po tých rokoch ?
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
V Rostěnicích jezdí i 12 let bez větších problémů. Jinak tady kolem je jich dost na Hané, v ZD Pustiměř mají dva a MX, na 7250 dělali po 10000 mth GO motoru jinak na převodovky nechytli. Jediná závada do GO byla vodní pumpa za 120 tisíc. Relativně dobré, překonané, ale dobré. Ale skáče jak koza.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Jak to tak vidím, budou se držet asi kloubových traktorů. Klasika jen do 300 koní a dál už kloubový STX. Je nový MX magnum 310, ale jen 310 PS. Což to dokládá že pokračovat bude STX.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Hlavní roli hraje servis, zabezpečení ND a přístup prodejce, servisu. Tohle bych si zjišťoval u uživatelů, potom spolehlivost a náklady na provoz traktoru. Když bude tohle všechno na přijatelné úrovni, rozdíl v ceně to pokryje. V tomto případě bych volil asi TG 285. Od Case bych uvažoval o STX 325. U těchto strojů je vyšší spolehlivost.
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
jo tos četl dobře.
A já sem zase v nějakým příspěvku na fóru četl, že za 4,5 mil se prodává JD 8tisícová řada. (předpokládám asi 8420 nebo 8520). tak si to srovnej -.kloubovej traktor za cenu klasickýho!!!Milan
A já sem zase v nějakým příspěvku na fóru četl, že za 4,5 mil se prodává JD 8tisícová řada. (předpokládám asi 8420 nebo 8520). tak si to srovnej -.kloubovej traktor za cenu klasickýho!!!Milan
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Bude to možná víc. 4,5 - 5 milionů. výkon motoru je srovnatelný s 8520, když vezmeš v potaz 8m podmítač, větší podrýváky a pluhy, 8 - 9 těles, na což není převodovka 8520 stavěná a ami konstrukce. A cenově to je přibližně stejné. Nevím, nebudu se opakovat už o tomhle. Udělal sem si srovnání, další udělám v létě, a uvidím. Zatím se potvrdili moje odhady a tvrzení.
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
no tak to už je lepší to STX a v podstatě tyhle traktory nad 300 koní nejsou univerzální,to už jsou typický polní tahače pro nejtěžší práci
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Co znám ty co mají 8520, tak je mají jen jako polní tahače. Navíc tato řada 8000 od začátku je konstruovaná jako polní tahač. Na dopravu se už moc nepočítá. A když je zima, tak jim stojí stejně v garáži. Na něco univerzálního, doprava, sečení, mulčování, vysekávání si pořídí něco co je k tomu ideální. TVT, Massey Ferguson 7480, Fastrac atd.
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
dobrý beru zpět je to univerzální,sice jsem neviděl Johna 8520 v dopravě,ale to je jedno hádat se už nechci,v dopravě jsem viděl 8420 s tridemem Fliegl
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Taky sem neviděl nikdy 8520 jezdit v dopravě. A to jsou tady v okolí tři. To by se ti ta doprava hodně prodražila. Počítej jaro - příprava setí
léto, podmítky, orba. podzim- orba, podmítky, setí. Co má kdy vozit? V zimě obilí do Hamburku? Ve studii Doc. Čuby by správně neměly být použity k dopravě traktory z rostlinné výroby, které mají práci na poli. Doprav se dá řešit zcela jinak.
léto, podmítky, orba. podzim- orba, podmítky, setí. Co má kdy vozit? V zimě obilí do Hamburku? Ve studii Doc. Čuby by správně neměly být použity k dopravě traktory z rostlinné výroby, které mají práci na poli. Doprav se dá řešit zcela jinak.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Dá, ale..... Zabýval se službama pro střediska. Tzn. nákl.auta s vleky, která jela celý rok, žně, řepa, doprava mimo podnik i doprava obilí, hnoje v létě atd., byly tam řezačky a nakladače. Byl to podnik zaměřený na služby. Podniky se nestarali o dopravu, o auta.
Naposledy upravil Jan Sedlák dne 14 úno 2008 16:28, celkově upraveno 1
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Vše je založeno na a.s. Tj. že podniky vlastní tento závod pro služby a rozhodují o něm a o tom kam pojede a co bude dělat. Dělá jem n apolích svých majitelů. Ekonomicky to může být u traktorů zajímavé tehdy, použije li na dobravu traktor, který je k tomu vhodný, a který s takovým záměrem kupuji. Pak to bude ekonomické. Ale nepřipadá mě ekonomické nasazovat do dopravy traktor, který má být na poli a je stavěný na pole.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ten má 8480 na pole, s návěsem jezdí akorát na řepách. Jinak ani v zimě. Na to má slabší 190ku a dva menší. ty mu jezdí s návěsy a s postřikovači. Jinak ta 8480ka stojí.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Podmítají i po sklizni, ihned. Letos to tak dělali. Spíš sejí do vzešlé podmítky. Letos tam měli tu 8220, nebo jak to je, má 190koní, pak ještě toho malého. Jinak u Martina v Lošticích to mají tak, že dvě Tg mají na polní práce a na silnější práce, do senážáku a jinak na dopravu mají ZTS s Anaburgery.
Příspěvků: 70
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník