Traktory Claas

Příspěvky: 32
Registrován: 28 pro 2005 11:14
Bydliště: Vysočina

Traktory Claas

Příspěvekod roman » 03 led 2006 12:37

Co říkate na traktory claas .Nemyslite si ze firma zneuzila znacku Claas a diky tomu se i tyto traktory dobře o docela hodně prodavají.I kdyz je to slatanina z renolta a john deera...Myslite si ze se diky kombajnum vyšplhají na popředi v prodeji traktoru a nebo měli zustat u výroby stroju na sklizen.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 led 2006 12:44

Až na řadu Atles jsou povedeny docela. Prodejnost je dobrá, na počáteční obavy jaky měli. Nový model Ares už je lepší, Claas zapracoval na traktorech tak jak slíbil při jejich uvádění. A ještě zapracuje. Co jsme ale viděl několikrát Atlese tak si myslím že tohle bude chtít zbrusu předělat celé. Na Fendty ale tyto traktory nemají. Zatím chybí Vario převodovky, mohlo by se zlepšit ovládání a kabina.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 03 led 2006 14:30

Já jim s tím celkem fandím. Claas jako jediný zatím nepatří celý nějaký nadnárodní společnosti valstněný Amíkama, i když je to asi otázka času. To co udělal za několik měsíců z Renaulta, který kupovalo pár Frantíků je neuvěřitelné. Občas sice v některých věcech šlápli trochu vedle (Xerion a Cougar), ale fandím jim... Na Fendta to ještě nějakou dobu mít nebude, ale za tu cenu... Za chvilku vyprší patent na Vario a pak to tam naperou i mimo koncern Agco.Co vím tak by to měl mít brzy Fastrack... :roll:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 03 led 2006 15:10

Traktory od claasu mě zklamaly. Měl sem o nich jinou představu. O aresu. Ovladani zadniho tbz je jaksi nelogicky umistěne u prostředniho sloupku kabiny, přesnost řazeni neni taky nejlepši a předni odpružena naprava taky ne. Pro spolujezdce je docela malo mista. Traktor je hodně lehky proto težší polní práce bych nachal na jine. Možna do lisu a nebo na dopravu. Ale i tam dostava pořadně zabrat. A co vim tak Fastrak 8250 ma už plynulou převodovku
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 03 led 2006 15:25

Jenom se chci zeptat jak jsou na tom cenově Claasy ve srovnání s jiníma značkama, já slyšel že jsou dost levný.

Příspěvky: 32
Registrován: 28 pro 2005 11:14
Bydliště: Vysočina

Příspěvekod roman » 03 led 2006 15:36

Ne levný nejsou.Ja jsem letos koupil JD6620 v plne výbavě a Agrall v te samé tridě byl o 300 tisic drazší a mnoho doplnku ktere ma JD samozrejmě za priplatek tam chybělo.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 led 2006 16:52

Kdyby Claasu nezáleželo na traktorech, nedělal by nový Ares. Co jde o nevýhody, jsou to nevýhody jako u každého jiného traktoru.
No a odpružená náprava je zcela bez připomínek. Je to princip jaký má JD na 8020, a jiní. Co vím tak s ní nebyly zatím žádné problémy. Jízdní komfort je s ní výborný.
Řazení a jeho přesnost záleží na kalibraci spojek a průtoku oleje v převodovce, pokud bylo na mysli pod zatížením. To bych mohl říct i o JD i Fordu. Je tady jedna věc, a ta že Renault nebyl u nás oblíbený, kvůli servisu a ND. Ve Francii to kupovali taky proto že to byl jejich traktor co nesl značku Renault. Dál už se nebudu opakovat o inovacích Claasu. Stejný názor mám na Cougara, co se týká Xerionu, nebyl by to špatný tahač, jenže stojí moc peněz a jeho využití bych viděl s nádstavbami, Holmer, rozmetadla, doprava.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 03 led 2006 17:27

to Jan Sedlák: Starší Xeriony měly ohromné problémy s převodovkami - V Německu dokonce koloval vtip, jak se zdraví dva řidiči v Xerionu? Jeden se 2 vztyčenými prsty a jeden se 3 podle toho kolikátou mají převodovku - Ty nástavby na to jsou jednoúčelové a ohromně drahé, už jsem viděl jetého po 800 Mth pod 150 000 Eur, ale pořád je to ranec za předělanou Š 180 :P
Ale každá firma má nějakou hračku pro své vedení a pro Claas jsou to tyto 2 stroje...

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 led 2006 17:39

To jsou drahé. proto se tento stroj tady dosud neobjevil. Ale zájem byl o ně, jen z důvodu ceny od nich upustili. Starý Xerion měl problémy celkově, nejen s převodovkami. Proto Claas přišel s novým modelem předloni a letos opět modernizoval. Původní Xerion se také nevyráběl seriově, jen na zakázku. Teď už je seriová výroba a nebáli se to pustit. S nádstavbami jsme argumentoval jen proto, že vidím v nich hlavní využití tohoto tahače.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 03 led 2006 18:15

Ty nástavby jsou fajn, i základní myšlenka, ale když se ti to podělá, máš na tom třeba rozmetadlo, které nepoužiješ na ničem jiným...A všechno stojí. Ale je pravda, že ten, kdo do toho nainvestuje, už bude kupovat jen Xeriony :P nebo se půjde oběsit. Slušný marketingový tah.
Vsadím se, že pokud do Čech půjde, tak ho bude mít první Kmínek ( nebo bude mít prvního Fendta 936) :wink:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 led 2006 18:31

Ty víš neco blíž o Kmínkovi?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 03 led 2006 21:53

Když jsem se ptal v Přerově jestli u nás jezdí nějaké Xerion tak mi chlap od Claasu řekl že jo že někde v Čechách. Je tomu tak?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 led 2006 23:35

tooo asi bude možny, slyšel jsem zvěsti že dokonce na plzeňsku. Ale to pravda asi nebude, a když tak to bude starý typ, který tady byl kdysi na Techagru a to už bude pasé. mě zajímá nový. navíc podle pana Koblížka z Komořan tady nejezdí žádný a když to řekl tento člověk tak to bude tak protože ten ví o všem.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 04 led 2006 11:22

to Jan Sedlák: O Kmínkovi něco vím, dělali jsme mu slunečnicové lodičky na jeho Lexiony. Když by někdo postavil slona na kola , tak by se tento člověk snažil ho mít první v republice. Jedno za jakou cenu. Ale jinak to dělá asi poměrně dobře. Když se kouknu na jeho pole... :roll:
Jinak o Xerionu v Čechách opravdu nic nevím.Možná tu byl jen nějaký na předváděčkách či je moc dobře ukrytý.
Vím tady v okolí o nějakých Challengerech, ale to je z té exotiky vše.

Příspěvky: 32
Registrován: 28 pro 2005 11:14
Bydliště: Vysočina

Příspěvekod roman » 04 led 2006 11:25

Nazdar tady je roman .Pana Kmínka znm osobně a mužu řict ze takhle by mělo vypadat hospodaření.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 04 led 2006 11:35

Nikdy jsem toto jméno neslyšel ,on ma nějaky super zpusob hospodaření nebo co je na něm tak zvláštniho?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 04 led 2006 11:41

Má celkem slušné výnosy, hospodaří severně od Prahy a alespoň v minulosti dost Horschoval.Teď nevím, jak to tam dělá, ale porosty má pořád špičkové. Jinak je známý tím, že pokud se objeví u nás jakákoliv novinka od firmy Claas nebo Fendt, je první, kdo ji má. Když nepočítám zkoušení prototypů, na to jsou jiné podniky...

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 04 led 2006 11:45

Tak to se mu asi dobře daří když kupuje novinky ,třeba koupí i toho Lexiona 600. Tady jsou taky dost slušne vynosy ,ale novinky se nekupují protože nejsou peníze :|

Příspěvky: 32
Registrován: 28 pro 2005 11:14
Bydliště: Vysočina

Příspěvekod roman » 04 led 2006 11:52

Ano daři protože vroce 1992 byl u koryta a cela jeho farma je postavena na nenavratnejch dotacích od Kubata take nemusel nic splacet.A takovejch je tu vic.Ja co mam dneska doma tak na to všecno jsem musel vydelat oni ne.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 04 led 2006 11:55

Aha tak už to chapu ,ja se lekl že by tam to zemědělství vynašelo víc :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 04 led 2006 12:30

to Martin: O tom Lexionu 600 jsem se bavil s Němcema v Lansbergu a sami chlapi, co s tím jezdili říkali, že je to jen nafouklá bublina. Ten výkon je za den tak max 10 % větší oproti 480 se stejnou lištou. Moc změn oproti starým 480 tam není, ale základní ceníková cena bez lišty mi opravdu vyrazila dech na dlouhou chvilku. To si už asi ani Kmínek nelajzne :lol: Takže vše, co je po Německu udané, je formou pronájmů. 3 sezóny sekáš, o nic se nestaráš a pak ať si s tím dělá Claas co chce.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 04 led 2006 17:22

Ten Kmínek ještě má pořád Horsche. Je to dosela solidní člověk, hospodaří velice dobře a vydělává taky dobře. Má zdravý rozum, moderní myšlení a co vím zase já tak jsou lidi u něho spokojeni. Žádny vydrbávání ani nic podobnyho, co vím tak solidní podnik.
To o 936 ať si ho klidně koupí, ale stejně mu bude trochu k ničemu protože tohle už není to nejlepší.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 09 led 2006 14:08

pan Kmínek je kapitola sama pro sebe :lol: :lol: ono se dobre hospodari, kdyz se nemusite starat o finance! :roll: jo!jo!nekomu se po revoluci podaril dobrej kousek...

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 09 led 2006 14:11

kdyz prodáte nakej ha pudy v Praze, treba Tesku... za to se dá nakej ten traktor poridit!

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 09 led 2006 15:39

Kdo umí, umí :D . Já ho znám od vidění, celkem i přes služby a kombajny a jeví se mi tento člověk jako solidní. Navíc mě fascinoval jeho přístup k jeho zaměstnancům :D Hele mohl bych se o něm dovědět ještě víc? Soukromě?
Dík.

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 03 zář 2006 11:08

CLAAS je specialista na sklizeň

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 03 zář 2006 11:42

Konečně se jim povedl perfektní disajn. z mé strany nádhernej traktor. Už aby tu byl na poli. Claas v poslední době cos e týče disajnu exceluje, douf, že i ostatní značky se tohoto trendu budou ejn držet. Krásně to na těch polích začíná vypadat, nádherně. Jen tak dál.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 03 zář 2006 14:22

krásný traktor....jak říkáš CLAAS se v poslední době co se týče designu hodně vytáhl....co se teď kupoval nový traktor tak jsme chtěli taky CLAASa ale ředitel je na červenou barvu, tak nový traktor je bohužel McCormick......

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 03 zář 2006 15:30

A vam se toto libi? :? Každy dle sveho vkusu. Ja řikam ne.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 03 zář 2006 16:14

Jak řikám, pro mě je to jeden z nejhezčích traktorů.Kéž bych ho už měl v hledáčku. Ale to si bohužel eště budu muset počkat. Ale na takový krasavce se čeká rádo. :) Ale stejně to na těch polích začíná vypadat nádherně, že?

Další

Zpět na CLAAS (i Renault)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník